-BEN GAYİM-

442 50 57
                                    

"Sonundaa, hadi söyle"

"Ben gayim ama öyle etek fln giymiyorum yani kız gibi giyinmiyorum sadece erkeklerden hoşlanıyorum, zorbalarda bu yüzden zorla öyle fotoğraflar çektiler"

"Ee, ben niye bu sebepten dolayı senden soğuyayım salak"

"Ne biliyim homofobik isen soğursun"

"Değilim"

"Olabilirdin ama ben nerden biliyim"

"Tamam neyse benden bir şey saklama senden hiçbir zaman soğumam hele böyle birşey için asla, tamam mı? "

"Tamam" diyip gülümsedim. Karnımız doyunca yukarı çıktık. Ben yatınca Minho hoca da yanıma geldi.

"Hocam iyiyim şuan yerine yatabilirsin"

"Yanına yatmak istiyorum, yerime  değil"

"Peki ama istediğin zaman gidebilirsin"

"Tamamm"

Saat 7:00 da alarm çaldı. Alarma uyanmamışım tabiki, Minho hoca uyandırdı.

"Günaydın jisungie, okul vakti hadi kalkk"

"Günaydığn, off yine sabah oldu ya"

"Hadi okul kıyafetlerini giy, geç kalcam"

"Hocam ders 8:30 da başlıyo, 1,5 saat var daha"

"Jisung ben öğretmenim, 7:30 da orda olmam lazım"

"Off.tamam kalktım"

Kalkıp okul kıyafetlerimi giydim. Ve aşağı indim.

"Jisungg"

"Nee"

"Bir gelir misin"

"Tamam" diye seslenip, koşarak yanına gittim. Odaya girdiğimde konuştu.

"Hangi kravat sence"

"Olm mavi ne dede misin sen, beyaz gömleğin üstüne siyah kravat tabiki"

"O zaman da damat gibi oluyom ama"

"Ceketin yok ki hem damat gibi gözükmüyo , okul kıyafetleride öyle ztn normal duruyo, hadi giy gel" dedim ve aşağı indim. Oda giyinip indi.

"Durr, benim çantam bizim evde"

"Alırız"

"Babam?"

"İşe fln gitmiyo mu"

"Gidiyo ama bu saatte mi gidiyo bilmiyorum, okulda oluyorum o zaman ben"

"Neyse ben gözlerine gözükmem,alır çıkarsın"

"Tamam o zaman"

Dışarı çıkıp arabaya bindik. Çantamı almak için ilk eve gittik. Eve girdiğimde babam yoktu. Olsada sıkıntı olmazdı ztn, Minho hoca saklanırdı. Alıp çıktım ve okula gitmek için yol aldık. Okula geldiğimizde Minho hoca arabayı park etti. Tam çıkıcaktık ki Minho hoca nın kolundan tuttum.

"Hocam beraber girmeyelim okula, adım fln çıkar hocayla sevgili diye, zorbalar bir sebep arıyo ztn"

"Peki" dedi ve çıktı, o okula girdikten bi 5 dk sonra bende girdim içeri.

Yanıma koşarak bangchan geldi. Sonunda tatilden dönmüş.

"Sonunda geldin, ve sen az önce Minho hoca nın arabasından mı indin."

"Yooo ne alaka"

"Gördüm ama"

"Of tamam dün gitçek yer bulamayınca geri Minho hoca nın evine gittim ya ondan dolayı o bıraktı beni"

Suicide /minsung/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin