-FOTOĞRAF-

386 45 70
                                    

Sonra bir anda gülmeye başladı ve beni bıraktı.

"Komiksin jisung korktun mu cidden, olm napcam sana ben al telefonunu."

"Öperkendemi şaka yapıyodun"dedim ve telefonu alıp kapıya doğru yürüdüm.

" görüşürüzz"

"Bb" dedim ve kapıyı  yüzüne kapattım. Sokakta kulaklıklarımı takıp normalce yürümeye başladım. Ama arkamdan bir ses gelmesiyle bir şeylerin ters gittiğini anladım. Ve arkamı döndüm.

"Vay vay vay, şok haber sayın seyirciler Han jisung, Lee Minho hocanın evinden çıktı. " dedi gülerek jin-su.

"Zorundaydım, telefonumu alıp çıktım. O zorladı, konuşmadım bile"

"Beni ilgilendirir mi sence?"

"Ya lütfen rahat bırakın beni ya"

"Peki sen istedin" dedi ve bi binanın arkasına götürüp duvara doğru fırlattı. Burası yaşam olmayan bir yer gibiydi sadece biz vardık. Bu yer tranvam olmuştu. Ne yapıyolarsa hep burda yaptılar çünkü.

"Üstünü çıkar"

"Ne?!, ne diyosun yine mi?!?!"

"Evet yine, üstünü çıkar dedim"dedi telefonundan kamerayı açarken.

" İstemiyorum, yeter yaa!"

"Jisung sen mi çıkarıyosun yoksa ben mi çıkarıyım"

"T-tamam" dedim ağlak bir ses tonuyla. Zorunda kalarak kıyafetlerimi çıkardım. Çıkardıktan sonra jin-su kameradan fotoğraflarımı çekti ve gülmeye başladı.

"Ah jisung, zavallıs-" jin-su tam sözüne başlamışken Minho hoca jin-su nun kafasına tahta ile vurdu ve elindeki telefonu aldı.

"Jisung hemen üstünü giyin" dedi ceketini üstüme örterek.

Ben giyinirken Minho hoca jin-su nun telefonundan fotoğrafları silmeye başladı. Jin-su baygındı ztn. Bense Minho hoca nın yüzüne bile bakamıyordum. Normaldi amk, Minho hoca nın önünde çıplaktım, beni çıplak olarak görmüştü oğfffff.

"Giyindiysen, gidelim"

Minho hoca nın evine doğru yürümeye başladık. Minho hoca, onun yüzüne bile bakamıcak kadar utandığımı anladı. Yüzümü tutup kendine doğru çevirdi.

"Utanma jisungie, bakmadım merak etme"

"Ceketi koyarken?"

"Orayı katma"

"Neyse sıkıntı yok ama yaralara pansuman yapmamız lazım"

"Yaparım tabiki. Birde sakın benden bir şey saklama, bak ben öğrendim ve kurtuldun."

"Tamamm"dedim gülümseyerek.
_________

Eve girdiğimizde direk tuvalete gittik. Dizimde çok kötü bir yara vardı. Minho hoca yaraya pansuman yapıcaktı. Minho hyung geldiğinde beni kaldırdı ve lavabo tezgahına(neyse artık ondan işte) koydu ve dizimi açtı.

" Offf çok kötü olmuş jisungie " jisungie!?çok hoşuma gitmişti amk

"Evet,canım acıyoo"

"Tamam dikkatli bir şekilde pansuman yapıcam"

Batikonu pamuğa sürüp yaramın üstüne bastırdı.

"Ağhh, ya hocağmm yavaş dedik iyiki"

"Lan yavaş o neydi"

"Bağırdım sadece, ilk kez mi duydun"

"Olm sen bağırmadın inledin."

"Ne diyon yaa"

Suicide /minsung/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin