Sabah Minho uyanmadan evden çıktım.Okula gitmeme konusunda kararlıydım.Ne okulda Minho yu görmek nede zorbalarla uğraşmak istiyodum.Gidip bir yerden kahve ve atıştırmalık alıp hep gittiğim ve Minho ile tanışmama vesile olan o çocukla konuştuğum sahilin kayalıklarına gidip oturdum.Buraya uzun zamandır gelmiyordum.Üzgün veya kızgın olduğumda buraya gelirdim.Uzun zamandır gerek kalmıyordu ama sanırım bundan sonra daha sık gelicektim.Kayalıklarda otururken yanıma birisi geldi.
Jk:"Aa merhaba Jisung uzun zamandır görmüyorum seni"
J:"Aa merhaba Jungkook hyung.Napıyorsun"
Jk:"İyi öyle takılıyorum,sen"
J:"Bende oturuyorum işte"
Jk:"Şey sakıncası yoksa bir şey sorucam...Benim kulağıma bir şey geldide,Minho hoca ile-"
J:"Artık bitti,sevgili fln değiliz.Zorbalar sağolsun huzur bırakmadılarda"
Jk:"Eskiden sevgiliydiniz yani?"
J:"Evet"
Jk:"Ee çok güzel o zaman sonuçta aşık olmuşsun ve sonra sevgili olmuşsunuz ne güzel işte.Dinleme sen o zorbaları.Ayrılmasaydınız keşke"
J:"Gerçekten öyle mi düşünüyorsun"
Jk:"Evet aşık olmak suç değildir.Mesela sana geçen yıl Taehyung diye bir arkadaşım var demiştim ya,bizde onla sevgili olduk"
J:"Aa ne güzel"
Jk:"Minho ile aynı evdemi yaşıyordunuz?"
J:"Evet,hala o evdeyim ve şuan nereye gidicem nerede kalıcam bilmiyorum.Sonuçta ayrıldık o evde kalamam."
Jk:"Annenlerin evine dön"
J:"Annemle babamı araba kazasında kaybettim"
Jk:"Ç-çok özür dilerim.Annenleri katmamalıydım."
J:"Sorun değil.Neyse benim bir yere gitmem lazım"
Jk:"Peki görüşürüz."
J:"Bay bay"
Jungkook hyungun yanından kalkıp bir otobüse atladım ve Chan ın evine gittim.Kapıyı çaldığımda kapıyı Chan ın 3 yaşındaki kardeşi açtı.
"Merhaba ufaklık abin evdemi"
"Sen kimsinki"
"Ben abinin arkadaşıyım,evdemi"
"Odasında oturuyo ama kapısı kilitli açmıyo"
"Tamam,ben bir bakıyım"
İçeri girip Chan ın odasına çıktım. Kapıyı açtığımda odada Chan yoktu,odanın balkonuna bakmak için odaya girdiğimde arkamdan kapı kapanma sesi duymamla hemen arkamı döndüm. Karşımda Minho dikilmiş duruyordu.
"M-minho"
"Neden ayrılmak istedin" dedi ve cebinden bıçak çıkardı.O üzerime geliyor ben geriye doğru gidiyordum, en son duvara yaslandım. Tam bıçağı boynuma dayamış bastırıyorduki yerimden sıçrayarak uyandım. Deniz kenarındaki kayalıklarda uyuya kalmışım ve geceye kadar burda uyumuşum. Ne kadarı rüyaydı bilmiyorum ama Minho nun yaptığının rüya olduğuna emin ve mutluydum. Nereye gideceğim hakkında hiçbir fikrim yoktu. Chanın evine gidecektim ama rüya sağolsun kendimde o götü bulamıyordum ama yapacak bir şey yoktu. Sokakta kalmaktan iyidir sonuçta diyip otobüse bindim. Chanın evinin önüne geldip kapıyı çaldığımda kapı açılmadı. Tam ikinciye çalıyordumki karşı binadan bir teyze kafasını çıkartıp bana seslendi.
"Yavrum o ev boş. Satılık o ev niye kapıyı çalıyorsun"
"Ama satılık olamaz benim arkadaşım yaşıyor burada. Taşınsalar haberim olurdu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suicide /minsung/
Fanfictionfiziksel ve sözsel zorbalığa uğrayan jisung, intihar etmeyi düşündüğü zamanda üst sınıflardan bir çocuğun önerisiyle sanal arkadaş edinmeye karar verir. Fakat hiç ilk ve tek sanal arkadaşı Minho nun jisung un sınıfına hoca olarak atanacağını tahmin...