Hoşgeldiniz, bu benim BTS ile ilk seferim.
Bu bölüm geç gelmiş olabilir üzgünüm.
Dersler yoğun olduğu için pek fazla odaklanamadım.Ama yine buradayım :)
Şuraya taekook gifleri koyar mısınız?
İyi Okumalar Xx
°°
"Sana yapılan iyiliğe teşekkür etmek nedir bilmez misin?" Kaşlarımı çatıp ona bakarken ne demek istediğini anlamaya çalıştım.
Beni öldürmeye çalışan bu it herif, benden teşekkür etmemimi bekliyordu?
"Hah! Ben mi teşekkür edeceğim? Sen beni öldürmeye çalıştın be adam! Gelip teşekkür mü edeyim?!"
Sesim boş okulun arkasında yankılandı. Sinirlerim tepeme gelmişti yine. Aptal falan mı bu adam? Beyin sorunu mu yaşıyordu?
Arkamı dönüp yürümeye başlayacağım evrede tekrar arkamı dönüp ona orta parmak gösterip yürümeye başladım.
Köşeden döneceğim sırada onun boğuk ve kalın sesi kulaklarımı doldurdu.
"Sen nankör bir omegasın Jeon. Nankör."
°°
Arkamı dönüp baktığım da ise ondan hiç eser yoktu. Tabi delta olunca ortadan kaybolur. Ondan nefret ediyorum. Beni öldürdüğü için intikam alacağım.
Göz devirip köşeyi döndüğüm gibi okula geri girip sınıfa geçmek için merdivenlerden çıkmaya başladım.
Merdivenlerin başında bana çelme takması aklımı karıştırmıştı. Ben bir kavgaya bulaşsam Jimin ya bana yardım ederdi ya da mısır ve kola bulup beni izlerdi.
Ama şaşırdığım şey şu neden beni durdurmaya çalıştı? Benim iyiliğimi istediği belli ama... Böyle yapması sinirlerimi zorluyor.
Sınıfımın önüne geldiğim gibi, revire dâhi uğramadan sınıfa girip gözlerim Jimin'in sırasına kaydı. Ortalıkta yoktu.
Kendi yerime oturup Jimin'e mesaj atmak için telefonumun kilidini açıp uygulamaya girip mesaj yazmaya başladım.
Jungkook:
Neredesin sen?
Ders başlamış oğlum
Alo?
İletildi
Az önce görüldüJimin:
Jungkook?Jungkook:
Jimin neredesin?
Geliyorum yanınaJimin:
Hayır gelme
Yani gelmene gerek yok
O benim yanımdaJungkook:
Ne?
Jimin!
Sen kimsin piç?!
Telefonu Jimin'e ver!Jimin:
Sakin ol küçük omega :)
Sadece arkadaşın kucağımda o kadar
Abartılacak bir durum yok.Jungkook:
Hay sikeyim!
Konum at!
Neredesiniz?Jimin:
ÇevrimdışıJungkook:
Ulan!
İletildiSinirler telefonu sıranın üzerine fırlatıp kollarımı göğüsümün hizasında birleştirip dudaklarımı kemirmeye başladım.
Jimin hangi belanın içindeydi kim bilir? Onu nereden bulacağımı bile bilmiyordum. Polise gitsem mi?
Telefonuma mesaj bildirime geldiğinde Jiminden geldiğini zannedip telefonumun kilidini açıp mesaj uygulama kısmına girdim.
Bilinmeyen numaradan gelmişti. Sinirle burnumdan soluyup cevap vermek için yazışmaya bastım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta's Rebel Omega - TAEKOOK
FantasyOkula yetişebilmek için motoru ile giden asi omega Jeon Jungkook, Hız yapan siyah araba ile kaza yapmıştır. Ama Jungkook'un bilmediği şey Kim Taehyung'un mafya olmasıydı. 🔹 Omegaverse vardır! 🔹 Yaş farkı vardır! 🔹 yıldız ve yorumlarınızı eksik e...