Capitolul 5

20 0 0
                                    

    Privirea mea este lipită de acul ceasului. Minutele trec cu o lentitudine descurajatoare, iar eu abia aștept să se audă sunetul eliberator al clopoțelului. Toată ora a fost plictisitoare. Nu am înțeles nimic și nici nu prea am fost atentă fiindcă eram cu gândul la ziua de ieri. La momentul când brunetul cu ochii lui ca două flăcări arzătoare începeau sa ia foc. Prin fericirea mea linia ceasului ajunge în sfârșit la 12 și se suna de ieșire.
       Ma duc la masa lui Maddy unde stau Sarlett și Mia care ma așteptau. Mă așez lângă Mia și observ ca pe chipul lui Maddy se citește încântarea.

   - Dar ce e cu zâmbetul asta, Maddy? O întreb eu cu un zâmbet în coltul gurii.

    -Azi vi la mine pentru cina!
   
Acum zâmbesc cu toată gura.

    -Dar mai am o veste! Astăzi, după ore mergem la meciul de fotbal al liceului. spune aceasta făcându-mă să mă incrunt

    -Meci? Azi? spun eu nedumerită

    -Da, Emily! Meci! Vrei să îți spun pe litere? spune Madi ironică

    -Mă tentează ideea de a merge la meci, dar nu vreau astăzi. Pur și simplu. le spun eu fetelor

    Madison începe să se uite urat pe mine. Are o expresie a feței care ma face să ridic o sprânceană întrebătoare.

     -Vii! spune aceasta ridicând degetul amenințător la mine.
  
   Stau puțin pe gânduri pentru că după ore voiam sa ma relaxez. Diseară merg la cină și o sa am din nou nervi din cauza brunetului.

    -Bine!Fie! Dacă tu spui asta, asa fac, dar dacă nu o sa fie frumos și o sa fie plictisitor plec imediat. Spun oftând

    -Bine,bine, doar vino și vedem noi după. spune de data asta Mia

                            ● ● ●

     Sunt cu fetele în fața casei lui Madison. Așteptăm să deschidă ușa. În urma cu câteva minute am terminat orele și ne-am decis ca înainte de meci să ne pregătim puțin. Madi învârte cheia iar apoi se aude un clic. Deschide ușa și întra, noi făcând același lucru. Ne descălțăm iar apoi ne lăsăm ghiozdanele în living. Urcam la al doilea etaj unde este camera lui Madi. Ne arata o cameră de lângă dormitorul ei și intram toate. Ne dă fiecăreia câte o jachetă, cu numele echipei de fotbal al liceului nostru: "Excel Hill High"

      -Mhm... de unde le ai? întreb eu neîncrezătoare

      -Taci și îmbracă-te! spune Madison amenințător. Nu avem mult timp asa ca mișcăți fundul!

                            ● ● ●

   Pentru ultima dată mă uit în oglindă să văd dacă arat cât de cât bine. Sper că fetele nu au așteptat mult după mine. Port jacheta care mi-a dat-o Madi. Îmi zâmbesc în oglindă și părăsesc baia.

      -Era și timpul! spune Mia și pufnește. Hai! Să ne grăbim să prindem locuri în față!

    -Dar ce e asa important sa stam în fața? Nu pierdem nimic dacă stam aproape ultimele sau un pic mai in spate.
spun dându-mi ochii peste cap

  Ne îndreptăm spre teren. S-au strâns deja foarte mulți elevi semn că este un meci foarte important. Ne strecurăm printre ei și ajungem la lumina soarelui. Sunt surprinsa de ceea ce văd. Terenul e fix ca un stadion, doar că în miniatură.
Câțiva antrenori sunt pe teren deja. O urmez pe Madison, la fel făcând și Mia și Scarlett. Ajungem undeva pe rândul al șaselea . Ne așezăm pe scaune și așteptăm să înceapă meciul.

    După nici 2 minute de când am ajuns aici, băieții din liceul nostru intra pe teren. Ii recunosc datorită îmbrăcămintelor albe pe care le poartă. Intră și următoarea echipă și se aliniază toți.

•.My dark sin.•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum