Capitolul 7

9 0 0
                                    

Cobor din mașină entuziasmată când o văd pe Madison în fața ușii cu mâinile încrucișate. Ii vad zâmbetul superb și ii zâmbesc înapoi. Mă îndrept spre ea bucuroasă și o iau în brate.


După ce ne despărțim din îmbrățișare, o aud pe mama ei, doamna Evelyn, cum o strigă pe Madi să o ajute. Se îndepărtează și îmi spune să intru în casă, ceilalți fiind în spate. Jason ne conduce în living iar apoi ii șoptește ceva la ureche lui tata și pleacă amândoi.

Apare Evelyn în tocul ușii și ii zice:

-Iza, vino puțin, te rog!

Și pleacă și mama. Am mai rămas cu nesuferitul de frate-miu care s-a îmbrăcat de parcă merge la o întâlnite cu o fată.

Ne așezăm pe canapeaua din living și aprindem televizorul, deja este pe canalul de știri BBC. Îl văd cu coltul ochiului cum Nathan scrie repede pe telefon, însă nu vad cui ii scrie sau ce ii scrie..

Peste ceva timp văd că se ridica de pe canapea și pleacă. Simt ca ceva este inneregula dar nu spun nimic.

Trece ceva timp și Evelyn ne cheamă la masa, însă Nathan tot nu vine, presupun ca este cu Kayden asa ca nu ma mai stresez si ma așez lângă Madi. În tocul ușii văd o figura familiara, este Nick, am și uitat că și el este invitat.


● ● ●

Mă urc pe scări în căutarea băii. Mi-a spus Madison unde este baia, doar ca am uitat. Ajung la etajul doi și mă blochez când văd câte uși sunt pe hol. Îmi aduc aminte ca ușa era ultima pe mijloc asa ca ma îndrept spre ea. Pun mana pe clanta și o deschid brusc. Privirea mea
s-a oprit pe doua siluete lângă un geam care se certau și apoi îmi îndrept atenția spre țigările pe care le țin în mana. Inainte să își întoarcă privirea spre mine și să citesc pe fața lor panica, Kayden a scăpat niște cuvinte, ceva de genul ,,legat de Zane" și de aici nu a mai continuat. Kayden îi ia țigarea lui Nate și a lui și le arunca pe geam.Mă opresc brusc cu o față confuză. Nu zic nimic și mă apropii încet către ei tot mai confuză. Mă uit în jurul camerei și mi se pare ceva foarte suspect. Ochii îmi rămân ațintiți pe o măsuță de cafea pe care sunt... Sunt niște bijuterii dar... Simt ca se micșorează camera când văd un pistol lângă bijuterii. Mă uit iar la Nate cu o privire ucigătoare și observ ca are pumnii strânși pe lângă corp. Cu coada ochiului îl văd pe Kayden cum ii zvâcnește maxilarul.

-Cine-i Zane? spun și îl văd pe Nate cum înghite în sec.

-Zane? Care Zane? întreabă Nathan. Ai spus tu Zane?

-Zane nu era colegul nostru de la fotbal? spune de data asta Kayden

-Da, mă. Ala de la fotbal, portarul nostru. îl aprobă Nate pe Kayden

-Dar cu pistolul ce e? Și bijuteriile? întreb cu mâinile la piept și încruntată.


Ăștia cred că mă iau de proastă? Stau cu mâinile în solduri și aștept un răspuns.

-Voi credeți ca ma luați de proasta? Cine e Zane? V-am auzit ca a-ți spus de el când am întrat în cameră. Ce stați asa și va gândiți? Va gândiți la o minciuna bună?

-Dar nu ne-am gândit. spune repede Kayden. Păpușă, nu mai auzi?

-Dar de pistol și de bijuterii ce mai spuneți?? ii întreb iar așteptând un răspuns sincer de data asta

-Care pistol? întreabă Kayden dar după arat cu degetul spre pistol și se uită la el cu coada ochiului. Aaaa. Ăla? Eee.... E a lui tata. Da.

Pufnesc și mă uit acum spre Nathan.

-Nate, frățiorul meu, tu de când te atingi de țigări?

-Eu? Eu nu fumez. Era a lui Kayden. De unde ai văzut tu că fumez?

Mă îndrept spre scrumiera de pe pervazul geamului și vad ca este praful gri de la țigara stinsă. O scrumiera e fix lângă Kayden, iar cealaltă aproape de Nate. Ambele au praful ,,magic" de la țigară.

-Asta cum o explici? îl întreb pe Nate arătând spre scrumieră

-Pffff. Bine, Emily. Dar nu spui la nimeni. M-am apucat de fumat

Sunt dezamăgită. Dar nu neapărat pentru ca fumează, ci fiindcă e fratele meu și nu mi-a spus adevărul, asa cum o făcea o data.

-Bine, nu spun la nimeni. Promit. spun și îmi arat supărarea.

Un moment de liniște și privi ucigătoare, iar apoi îmi aduc aminte sa întreb:

-Ok, și.. Zane cine e?

-Știi ceva? Nu e treaba TA cine e Zane. spune Kayden punând accent pe ,,treaba ta". Hai să mergem.

Mă întorc cu spatele la ei și inainte sa ies din cameră,Kayden o ia înaintea mea și dă intenționat cu umărul în mine. Mă incrunt și ies din cameră. Cobor cu grijă scările și ajung la masă. Mă așez lângă prietena mea și în fața mea se pun domnii morocănoși. Le arunc o privire urâtă și încep să mănânc.

-Dragii mei, unde ați fost pana acum? Masa aproape s-a răcit. spune doamna Evelyn îngrijorată

Nu răspunde niciunul asa că mă bag eu:

-A, păi, erau la etaj se certau pe niște fete.

Îmi afișez zâmbetul de fată nevinovata, deși în adâncul sufletului meu sunt un mic drăcușor. Am făcut o greșeală că m-am uitat la Kayden fiindcă spumega de nervi, iar Nate râdea pe sub mustăți de Kayden. Toți de la masa au început sa chicoteasca, la fel și eu. Tata, care stătea lângă Kayden, îl bate ușor pe spate ca să nu se simtă prost. De parcă el ar putea simți ceva înafara de furie.

Totul a revenit la normal în scurt timp, părinții noștri au început sa vorbească despre afaceri și, eu deși nu am stat mult în picioare, simt că mă doare super tare piciorul drept. Dau puțin fața de masa la o parte când nu vede nimeni sa îmi masez piciorul , dar dupa văd că cineva mă apăsa tare pe picior. Kayden!
Încep sa dau și eu cu piciorul meu în încercarea de al lovi mai tare. Și el nu se oprește fiindcă își folosește ambele picioare. Mă opresc în semn de predare și când văd că nici el nu mai face nimic, îl lovesc tare în ceva moale. Se aude un sunet răgușit și se ridica cineva de la masă. Îmi ridic ochii de jos și îl văd pe Kayden cum pleacă de la masă.


-Kayden, s-a întâmplat ceva? îl întreb eu chicotind

-Tu! Bestie mică o să... a zis Kayden dar s-a oprit pentru o clipa apoi s-a dus la etaj.

•.My dark sin.•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum