Capitolul 6

13 0 0
                                    

      Ajung acasă și mă trântesc în pat. A fost obositoare ziua de astăzi dar încă nu s-a terminat. După câteva minute de lenevit îmi dau seama că ar trebui sa ma pregătesc de cină deoarece o sa îmi ia mult. Oftez. Mă dau jos din pat și merg în dressing în căutarea unei rochii de seară.

    Am o grămadă de rochii pe care nu le port dar sunt frumoase. Stau câteva minute bune să aleg o rochie. Am ditamai dressingu' și o grămadă de haine și rochii pe care nu pot sa le aleg.
   Din dulap am ales două rochii. Una mulată simplă crem care am mai
purtat-o o dată și îmi stă bine cu ea. Alta este neagră, cu mâneci bufante pe care am primit-o de la mătușa mea dar nu am apucat să o port. Mi-e greu să mă decid și după câteva minute în care mă holbez la ele mă decid să o sun pe Madison.

Apel telefonic

   -Madison, ce să aleg? Stau aici și nu știu cu ce să mă îmbrac..

  -Of, Emily! Normal că aia neagră! Doar vrei să îi dai mințile peste cap lui Kayden, nu?

  -MADI! NU VIN PENTRU KAYDEN! spun eu deja nervoasă. Off, nu poți fi și tu serioasă un pic?

  -Apropo de asta, sa știi ca vine și Nick la cină. spune și simt că chicotește

-Fii serioasă! Ți-e gândul numai la băieți. spun și închid

Sincer îmi pare rău că i-am închis în nas, dar nici nu îmi convine să vorbească despre băieți mai ales ca eu nu caut relații.
 
   Nu mai stau pe gânduri și iau rochia neagră pe care totuși nu am purtat-o dar ce ar fi să o încerc? Merg în baie și îmi fac un duș fierbinte. Folosesc produsele mele preferate cu vanilie să mă spăl. Încerc să nu zăbovesc prea mult fiindcă trebuie totuși să mă grăbesc. În timpul dușului obișnuiesc să ascult muzica, dar acum sunt în grabă deși am mai puțin de doua ore să mă pregătesc.
 
  Am terminat să îmi fac duș și merg în dressing să mă îmbrac în rochie. Am un halat super pufos și aș sta în el toată ziua, uitându-mă probabil la un film.. Scutur din cap și îmi alung gândurile. Iau rochia pe mine,care surprinzător, am îmbrăcat-o super ușor. Mă îndrept rapid către oglindă și când văd cât de minunat stă pe mine încep sa îmi zâmbesc super tare. Mă duc la dulapul cu încălțăminte și caut o pereche de pantofi care să se asorteze cu rochia. Scotocesc prin sutele de perechi pe care le am și găsesc într-un final pantofii pe care îi cautam. Sunt PERFECȚI. Fug la măsuță de machiaj aflată tot în dressing și mă gândesc să îmi fac un machiaj simplu. Folosesc mascara, dar înainte de asta îmi ondulez puțin genele. Mă dau cu un lip liner rozaliu și după aplic un lip gloss, aceeași nuanță. Mă decid să nu mai zăbovesc mult și din toate miile de parfumuri, mă decid să mă dau cu unul de la Victoria's secret. În timp ce mă împarfumez, primesc o notificare pe telefon. Pun capacul de la parfum și mă îndrept spre măsuță.

Madi🤪🌹✨️

  ,,Emily? Ești gata? Cât zăbovești pe acolo? Te aștept de două oree

    Pff. Pentru ultima dată mă uit în oglindă și mă dau cu un spray de fixare. Mă îndrept spre ușă și când să ies am ajuns cu fața în ceva tare.Mă dau în spate câțiva centimetri și privesc în sus.

   -Dă-te din calea mea, Nate! spun eu și încerc sa îl împing cu toată puterea, dar nu se clintește din loc.

  Frustrata îmi dau mâinile la oparte și mi le încrucișez la piept așteptând ca frate-miu să zică ceva. Un moment de liniște apoi:


  -Emily, surioară, te așteptăm de mai bine de jumătate de oră. Ce e cu tine?


-Dacă te-ai da acum din calea mea as putea sa îmi iau și eu geanta și telefonul ca să plecăm. spun eu punându-i un deget pe pieptul lui
  

  Se dă la oparte fără să mai zică nimic iar eu îmi continui drumul spre camera mea. Îmi caut o geantă micuța în care îmi pot pune telefonul. Merg înapoi în dressing după telefon și îmi mai pun și un gloss. Mă mai uit odată în oglindă asa cum fac întotdeauna și ies din dressing, închizând bineînțeles și ușa. Am mers în grabă pe scări pana in living unde erau părinții mei și Nathan pe canapea, așteptându-mă.

    -Hai să mergem! spun eu făcându-i pe ai mei să tresară


 
  Se ridică toți și se îndreaptă spre ușă, iar eu rămân în urma când primesc o notificare pe telefon de la un număr necunoscut. Îl ignor pentru ca nu vreau să îmi strice buna dispoziție. Merg după ai mei și când ies afară văd în fața mea un bmv negru mat superb. Dacă șoferul nu lăsa geamul în jos nu știam niciodată cine e. E domnul Jason. În timp ce Nate și părinții mei intră în mașină eu rămân blocată. Mă scoate din gânduri strigătul mamei mele și atunci ma îndrept spre mașină.





Îmi cer scuze pentru capitolul acesta scurt și pentru greșeli. De la un timp nu am mai avut motivație sau timp din cauza testelor sau ascultărilor, dar promit că mă revanșez ✨️💖

•.My dark sin.•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum