Když jsem šla kolem něj chytil mě za ruku. ,,Počkej. Myslím to vážně" řekl a stikl mou ruku pevněji. Vypískla jsem bolestí. ,,Co se ti stalo?!" Vyjekl, když se podíval na moji ruku a na vyřezanou větu na ní. ,,Neřeš to. Přišla jsem pozdě na hodinu." Odvrátila jsem pohled. ,,Umbridgeová co?" Jen jsem přikývla. ,,Hele fakt nechapů, proč jsi uražená.." začal najednou. ,,Nic jsem ti neudělal, ty jsi akorát vyhrotila celou situaci a teď to hážeš na mě." Podíval se mi do očí a zamračil se. ,,Jo jasně promiň!" Začla jsem já. ,,Promiň, že nechci být jedna z těch co ojedeš a necháš být. Na chvilku jsem měla dojem, že nejsi tak špatnej, a že bych tě třeba mohla mít i ráda!" Křikla jsem na něj. Oči se mi plnily slzami, skoro jsem neviděla. ,,Ale těžce jsem se v tobě spletla. Jsi prostě jenom egoistickej idiot!" Ukázala jsem na něj ukazováčkem. ,,Rozmysli si co chceš, nebo spíš koho chceš!" Začal křičet zase on. ,,Je mi to jedno. Jdi si za kým chceš, ale vyvaruj se Tomovi. Je to pro tebe nebezpečný."
Chvilku jsem ztuhla. Nemohla jsem se hýbat, nic říct. ,,Kdyby jste mi o něm řekli, možná by pro mě tak nebezpečný nebyl." Řekla jsem nakonec tiše se skleněnýma očima. ,,Poslouchej rozum, ne srdce." Koukl se mi hluboce do očí a utřel mi slzu z tváře. Nic jsem mu na to neřekla a odešla jsem na pokoj.POHLED MATTHEA
Zůstal jsem tam jen tak stát. Ať už se stane cokoliv, tak to nedopadne dobře. Víte...Tom - můj bratr - je velice hrdý na své poslaní u otce a teď jde po Rosemary. Jestli nás neposlechne..dopadne jako my. Spíš hůř. Bratr něco vymýšlí. Něco co mu poručil otec. Tohle nebude dobrý. Rád bych přišel na to, o co se jedná, ale bratra jentak nezastihnu. Odhrnul jsem si rukáv a podíval se na své Znamení zla. Najde si ji. Udělá pro to cokoliv.
,,Nejhorší je, že ona mu to všechno dovolí." Řekl jsem Theovi na večeři. ,,Přece není tak hloupá!" Zavrtěl hlavou Theo. ,,..ale bude chtít zjistit o co jde, to je mi jasný. Nesmíme ji nechat samotnou." Dořekl a já jen přikývl. Je hrozní vědět co jí čeká a ještě horší vědět, že nás nenechá jí pomoct. ,,Kéž by sem nikdy nepřestoupila." Řekl jsem a u toho se vrtal v jídle. Neměl jsem na jídlo ani pomyšlení.POHLED ROSEMARY
,,Kéž by sem nikdy nepřestoupila." Slyšela jsem od Matthea, když jsem procházela kolem nich. Tak takhle to je. Dělám jim akorát problémy? Fajn. Budu se jim vyhýbat, když jim tak vadim. Otočila jsem se na podpatku a odešla jsem na chodbu, zaběhla jsem az roh a opřela se o zeď. Čekala bych, že mě to zasáhne víc, ale vlastně je li to celkem jedno. Až na to, že jsem si najednou připadala úplně sama.
,,Rose!" Přiběhla Pansy a chytla mě za paži. ,,Večeřela jsi už?" Zeptala se a já zavrtěla hlavou. ,,Tak pojď." Už mě táhla do Velké síně. ,,Já nemam hlad." Zastavila jsem ji a ona se na mě otočila. ,,To je mi jedno! Musím to něco říct." Donutila mě a šly jsme si spolu sednout. Najednou jsem se necítila zase tak sama. Vždycky tady bude aspoň ona. Ani bratr, ani Mattheo, ale ona. Vždy jsem si stála za tím, že nejlepsí přátelství nevedu. Že by vyjímka? Uvidíme.
Táhla mě Velkou síní a zastavila se úplně na konci Zmijozelského stolu. Můj pohled na chvilku přelétl k Mattheovi, ale hned jsem se obvrátila zpět k Pansy, která s úsměvem od ucha k uchu seděla u stolu. ,,Tak povídej." Usmála jsem se na ni a sedla si naproti ní. ,,Tomu neuvěříš!" Vypískla, až se po nás zbytek lidí otočilo. Začala jsem smát. ,,Blaise mi dal pusu?!" Už šeptala, aby ji nikdo neslyšel. ,,Nekecej?!" Dala jsme si ruku přes pusu. Ta holka má ale štěstí! ,,Takže..jste jako spolu jo?" Zeotala jsem se nadšené, ona ale pokrčila rameny. ,,Nevím..bypo to tak z ničeho nic." Nad tím jsem se musela pousmát. ,,Co řešite?" Ozvapo se za mnou. Byl to Theo s Mattheem. Přisedli si k nám. ,,Nic, co by vás dva mělo zajímat." Zasmála se Pansy. Já kameně koukala do stolu. Jak můžou dělat jakoby nic?! ,,Co se vůbec staráte, sami nám nic neříkáte." Odsekla jsem bez pohledu na ně.
,,Ale notak, nemůžeš nám to vyčítat do smrti. Je to pro tvoje dobro, věř nám." Poklepal mi bratr na ruku. Teď už jsem se podívala na oba dva. ,,Jenže vám už se prostě věřit nedá."Zdravím vás!♡ Tohle je poměrně krátká kapča, ja vím. Potřebuju si trochu srovnat příběh, abych věděla, jak pokračovat. Přijde mi to teď takový neslaný nemastný. Zapracuji na tom, ale TEĎ UŽ VÁM PŘEJI POHÁDKOVÉ VÁNOCE A NOVÝ (lepší) ROK PLNÝ ŠTĚSTÍ, LÁSKY A ZDRAVÍ!. AŤ SE VÁM VYDAŘÍ VŠECHNY VAŠE SNY, AŤ UŽ JSOU JAKÉKOLIV. 🎄✨️❤️🩹
Taky vám chci doporučit příběhy mých kamarádek: pulkrabkovaa_
Zuzka4128-Karol 🤍
ČTEŠ
things we didn't want to happen
RomanceJsi sestra Theodora Notta a přestoupila jsi z Krásnohůlek do Bradavic. Mattheo Riddle, nejlepší kamarád tvého bratra a syn...vy víte koho. S ním si absolutně nerozumíte...nebo? UPDATE (zari 2024) : Určitě mám v plánu dopisovat, hned jak najdu čas a...