3.BÖLÜM;ZAMAN

305 17 2
                                    

*HATIRLATMA:

HYUNJİN:Evet niye şaşırdın.Senle uğraşan zorba tarafından kaçırıldığın için mi?

*HATIRLATMA BİTTİ*

...

Ne diyeceğimi bilmiyorumdum.Şok içindeydim.Lise dönemimde benimle uğraşan zorbam şu anda karşımda beni bağlamış bir şekilde duruyordu.

-N-ne diyeceğimi bilemiyorum.

HYUNJİN:Nasıl yani?Bak,bana göre zaman çok önemlidir.

-Bana biraz zaman versen olurmu?

HYUNJİN:Tamam sana yarın akşama kadar zaman veriyorum.Eğer hayla düşünemezsen kötü olur.Zaman başladı Lee Yuna.Tik...tak...Tik...tak...

Odadan çıkmıştı.O an ne diyeceğimi bile unutmuştum ve çok korkuyordum.Yarına kadar zamanım vardı ama ne diyeceğimi bile düşünemiyordum.

*(BİRKAÇ SAAT SONRA)*

Odaya biri gelmişti.Elinde yemeklerle dolu bir tepsi ile.

*(HİZMETÇİYİ "H" DİYE YAZDIM)*

H:Efendim yemeğinizi getirdim.Bay Hwang birşey yemediğinizi söyleyip hazırlamamızı istemişti.

-Ben yemeği yemek istemiyorum.Götürebilirsin.Hem ellerim bağlı nasıl yiyebilirim?

H:Efendim sadece yemeği yerseniz elinizi açabilirim.

-Peki o zaman elimi acarmısın?Yemeği yiyeceğim de.

H:Tamam efendim.

Bu aslında bir fırsattı.Kaçabilmemin bir fırsatı.Hizmetçi elimi açmıştı.Açtığı gibi odadan hızlıca koşarak çıktım.

H:EFENDİM DURUNN!

Duramazdım benim burdan kaçmam gerekti.Arkamdan Hyunjin'in korumaları beni yakalamak için takip ediyorlardı.Ev çok büyük ve her yer çok karışıktı.Önüme çıkan bir odaya girdim ve kapıyı kilitledim.Arkamı döndüm.Oda siyah ve kırmızı renk ile kaplıydı.Bir yandan da karanlık.Biraz etrafı geziniyordum.Bir yere çarptım ve yere düşmüştüm.O an kapı birden açıldı ve içeriye Hyunjin girdi.Ben ise yerde acıdan kıvranıyordum.Hyunjin gülerek beni kucağına alıp yatağın üstüne oturur pozisyonda yatağa koymuştu.

HWANG HYUNJİN:Odamada ne yapıyorsun sen?

-Burası senin odan mı!?

HWANG HYUNJİN:Evet ne bekliyordun?

-Eee be-ben şeyy

HWANG HYUNJIN:Sen ney?

-Ben...ben korumalarından kaçarken önüme gelen odaya girdim.Sonra odada gezinirken bir şeye çarptım ve yere düştüm.Sonra böyle oldu işte.Bu arada ben odayı kilitlemiştim sen nasıl açtın?

HWANG HYUNJİN:Bende odanın yedek anahtarı var.

-Eee...sustum bir şey demiyorum.

HWANG HYUNJİN:Eeee düşündün mü dediğimi?

-Hayır daha değil.

HWANG HYUNJİN:Yarına akşama kadar zamanın var Lee Yuna tamam mı?Ben geç olan şeylerden nefret ederim haberin olsun yoksa sonun kötü olur.

-T-tamam ben düşünmeyi çalışıcam.

HWANG HYUNJİN:Güzel şimdi bacağına krem sürücem acırsa söyle bana.

-Gerek yok ben kendim sürerim.

HWANG HYUNJİN:HAYIR BEN SÜRÜCEM.ISRAR EDENLERİ SEVMİYORUM!

-Özür dilerim.

Bacağıma kremi sürüyordu.Biraz acıyordu ama belli etmiyorum.Kremi bacağıma sürdükten sonra kalkmıştı ve beni kucağına alıp başka bir odaya götürmüştü.Oda büyüktü.Yatağa bıraktı ve kulağıma fısıldadı.

HWANG HYUNJİN:(*Yarına kadar zamanın var Lee Yuna bunu sakın unutma*)

Dedi ve odadan çıktı.Kapıyı kilitlemişti.Yataktan doğrulup oturmuştum.Acaba ne desem diye düşünüyordum.Eğer tamam desem abimden ayrı kalıcam ve burda hapis olmuş gibi yaşayacağım.Ya da hayır desem sonumun kötü olacağını söylemişti.Şimdi ben ne demeliydim...

(DEVAM EDECEK)
390 KELİMEE💖.

HYUNJİN İLE HAYAL ET. Mafya Hyunjin tarafından kaçırılıyorsun.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin