Önceki bölüme yorum yapan tüm okuyucularıma teşekkür ederim.
Bölümü Bramla23 e ithaf ediyorum 😘😘canımsınn ❤️
Duygusal bir bölüm oldu.😓
Medyada oyuncular ve bölüm Şarkısı var.
Not: Ben bölümde bi kısımda Şarkıyı açın dicem o zaman açarsınız.
Not2: Şarkının sözlerinin bölümle alakası yok. Sevdiğim bir şarkı ve duygusal. (•Cem Özkan~Dön Bana•)
7. Bölüm
Keyifli okumalar... :)
"Alya Hanım maalesef..."
Hemen atıldım " Ne oldu?! Yoksa öldü mü??!!"
"Alya Hanım ölmedi. Ama.."
"Ama ne ?!"
"Ama yere çok sert düştüğü için beyin kanaması geçirdi. Geçici veya kalıcı Hafıza kaybı olabilir. Veya başka sorunlar. Örneğin bunun gibi bir olay yaşadıysa ve çok etkilenmişse yan etkileri olabilir. Hem psikolojik hem fiziki. Uyandığında göreceğiz."
Söylediklerini sindirmem zaman aldı.
Düşünemiyorum. Alya'mın yanına gidip onu öptüğümde 'sen kimsin be?!' Deyip çıkışması.
Ya beni hatırlamazsa?
"Emre?? Orda mısın?"
Kuzey'e döndüm. O hangi ara gelmişti ki?
"B-burdayım. N-ne dedin?"
"Alya'nın durumu nasılmış? Öğrendin mi? Doktor açıklama yapt-"
"Kuzey! Nefes alırsan açıklayacağım."
Derinn nefes Alıp verdi.
"Alya yere çok sert düşmüştü. Baya ses çıkmıştı yani-"
"Evet ben de duydum. Çok korktum bir şey olacak diye. Bir dakika? Yoksa.."
"Dinleyecek misin?" Kafasını saklayınca devam ettim.
" Yere çok sert düştüğü için beyin kanaması geçirmiş. Geçici veya kalıcı Hafıza kaybı olabilirmiş. Ama kesin değil. Bir de böyle bir olay yaşamışsa ve çok etkilenmişse yan etkileri olabilirmiş. Psikolojik ve fiziki"Ağzı açık kaldı. "Emre bir şey söyleyeceğim ama sakin ol."
Kafamı onaylarcasına salladım.
Kuzey'den
(Medya'daki Şarkıyı açın)
"Alya 2 yıl önce kaçırılmıştı. Bu arada hepimiz beraber yaşıyorduk.
Daha 8. Sınıftı (yazar notu: 15 yaş 8. Sınıf mı oluyor emin Değilim hatam varsa özür dilerim.)
TEOG Sınavına 1 ay kalmıştı. Çok çalışıyordu. Ama sevgilisi vardı. Onunla konuşmuş ilişkilerini bir süre kesmişlerdi. O derece Önem veriyordu sınava.
Bunların sınıfında Alyaya rakip olan bi kız vardı. Hem onu çok kıskanıyordu. Fiziği ve yüz güzelliği mükemmel olduğu için. tüm erkekler ona asılıyordu. Az Kişiyi dövmedim ben.
Hem de dersleri çok iyiydi. Beraber kapışıyorlardı.
Bu mal çok zenginmiş. Alyayı kaçırmak için adam tutmuş. Bir gece Alya su içmeye kalkmış. O sırada Kırılma sesleri duyarak uyandık. Yerde kan gölü ve cam parçaları ama Alya yok.