Uçak Aşkım VI - Kurtuluş? ~ Ölüm?

241 17 3
                                    

Bu bölümü limon_bla_bla_bla ya ithaf ediyorum..

Medya yok dfjsdjfsdjsds

6. Bölüm

Keyifli okumalar.. :)

Uyandığımda bu sefer bi koltuktaydım. Gitmiş koltuğa bağlamış beni salak.Ya bu zekayla nasıl beni kaçırmaya kalkıştı bilmiyorum.

Tamam, yakışıklı olabilir ama sevmiyordum. Yakışıklı olması yeterli değil. İnsan olması lazım insanların onu sevmesi için.

O değilde çok tuvaletim geldi la. Karşımdaki koltukta uyuyor. Acaba nasıl uyandırabilirim? Koltukta tepinmeye başladım. Deri olduğu için zaten sesin çıkması zor olmadı.

Gözunu araladı. Beni görünce gülümsedi. Ben ise tepkisiz bir şekilde ona baktım. Neler çektirdi bana. Onun yüzünden psikologa bile gitmişliğim var. Nefret ediyorum ondan!

"Ne var?" Dedi uykulu uykulu.

Harbi gerizekalı bu çocuk. Ağzım bantlı gitmiş benden cevap bekliyor.

"Mmh mmh" diyebildim sinirle.

"Ha sen bantı çıkar da konuşayım diyorsuuun." dedi. Ben ise gözlerimi devirdim. Bu varlığın bazen gerçekten beyni olup olmadığını düşünüyorum.

Ayağa kalktı, bantı sertçe çekti. " Aah! Yavaş olsana be. Kibar ol biraz salak!" Dedim.

" Söyleyeceklerin bu kadarsa-"

"Hayır hayır! Be-benim tuvaletim geldi. Ağzına sıçmadan bence beni lavaboya götür, ellerimi çöz!" Dedim.

"Kaçmaya kalkarsan seni bulur ve sikerim" dedi. Dedi yani! Ve çok sakindi, normal bir şeymiş gibi!

Tabi ağzım açık kaldı. Sonra hemen toparladım kendimi. " Biraz daha beklersek deri koltuğun-"

"Tamam tamam gel benimle." Dedi ve elini uzattı. Tuhaf tuhaf bakmaya başladım. "Ne?" Diye sordu. "Alt tarafı sadece bir el. Lavabonun yerini bilmiyorsun bile."

Alt tarafı bir el diye tuttum. Lavaboya o da girdi. Ona 'Ciddi misin?' Bakışımı yolladım.

"Off iyi çıkıyorum." Dedi. "Zahmet olucak beyefendi kusura bakmayın." Dedim ve gözlerimi devirdim.

İşlerimi hallettikten sonra buradan nasil kaçabilirim diye düşünmeye başladım.

Lavaboda kesici alet aramaya başladım ve Aha! Buldum ya la! Tıraş olunurken kullanılan jilet mi ne o işte!

Hemen arka cebime koydum. Ellerimi yıkadım ve kapıyı açtım. Uyumuş.

Ama bu çocuk gerçekten özürlü! Bir insan, bir insanı kaçırıp; onu banyoya sokup içerde uyuyabilirmi ya ?! Olsun o insan olmadığı için şaşırmadım.

İlaçlı bezi aradım ve buldum! Masanın üzerine koymuş gerizekalı.

Hemen Berke'nin yanına yaklaşıp tam bezi bastıracakken gözünü açtı. Tabi ben çok tırsak bir insanım, cırladım. Bez elimden düştü ya lanet olsun!

" Sen beni bayıltmaya çalıştın ha?!" Diye gürledi ve belindeki silahı bana doğrulttu.

"Ya benimsin ya kara toprağın" dedi. İnanmıyorum la! Resmen filmlere bağladı!

"Az salak salak konuşma bi!" Dedim.

Sonra kapı 'PAT!" Diye açıldı. Emre ve abimi gördüm.

Silahı kafama dayadı. Ben bu tür şeylerden çok korkarım. Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.

"Alua sakin ol tamam mı canım?!" Dedi abim.

"Sevgilimi sakinleş biraz! Nefes alış verişlerin düzene girmeli!" Diye bağırdı Emre.

Aha cesaret geldi? Berke'den kurtulup Emre'ye koşmaya başladım. İşte o an...

Emre'den

Alya bize doğru koşmaya başladı ve herşey bi anda oldu. Berke Alya'yı sırtından vurdu. Vurdu?!

Alya ağzı açık dizlerinin üstüne düştü. Sonra da yere..

" Alya hayatım aç gözlerini!!" Diye gürledim.

"Emre.." Diye mırıldandı.

"Burdayım bitanem, bırakma sakın beni. Gözlerini kapatma!" Desem de Alya gözlerini çoktan kapatmıştı.

Bunlar yaşanırken Kuzey silahıyla Berke'yi defalarca vurdu. Sonra öldürdüresiye dövmeye başladı.

Ben bu arada Alya'yı alıp hazırda bekleyen ambulansın yanına götürdüm. Ve hastaneye gittik

*****

Ameliyata aldılar Alya'yı. Baya bi süre geçti. Herkes perişan halde. Bir doktor çıktı ameliyathaneden ve dedi ki "Alya Türkmen'in yakınları siz misiniz?"
"Evet!" Dedik aynı anda.
Konuşmaya başladı. "Alya Hanım maalesef...

~~~
Merhaba!

Biliyorum çok kötü biryerde kestim ama sövmeyin pılis 😂

Hahahahahaha tamam kabul piclik yapmıs olabilirim.

Yeni bölüm bombastikostik olacak!!

Öpüldünüz 😘😘👋👋

Uçak Aşkım(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin