"Halam, sana o formayı giydirenler utansın. Çocuğun ışıltısı gitti."
"Maça gelmek istemediğine emin misin?"
"Tabii ki, kısa bir süre sonra bizim maçımız var. Onu izleyeceğim."
"Tamam ama bak Zehra da geliyor."
"İyi eğlenceler."
Kübra'lar evden çıkmıştı, bu akşam Trabzonspor maçı vardı, lig sıralama için çok önemliydi, bu yüzden herkes heyecanlı ve gergindi, maçın sonucu umurunda olmasa bile Berat'a bir destek mesajı doğru olabilirdi.
Siz
"İyi şanslar sarışınım, kendine dikkat et, elinden gelenin en iyisini yapacağına tüm kalbimle inanıyorum!"
GörüldüBerat görüldü atmıştı ama Bahar bunu anlayabiliyordu çünkü maçın başlamasına 2 dakika kalmıştı, sahaya çıkacaklardı, Bahar maça gitmese bile iki maçı da evden izleyecekti, kısa sürede değiştiğini fark ediyordu onunla beraber, onun için maç izleyecekti. İlk yarıda pek bir şey olmasa da ikinci yarıda Berat ve Trezeguet'nin golleriyle maç 2-0 sona erdi, takım mutluydu, taraftar mutluydu, Berat mutluydu.
.
"Tebrikler abi, yine mükemmel performansını göstermişsin, umarım bir daha böyle şeyler olmaz ama neyse. Ben çıkıyorum."
"Nereye?"
"Berat'ın yanına."
"Berat ne alaka?"
"Çok şey kaçırdın sen herhalde. Görüşürüz."
"Bir dakika, Bahar? Gitti."
Bahar, Berat'ın isteği üzerine onun yanına gidiyordu, zaten yakında dönecekti, o yüzden birlikte vakit geçirmeye özen göstermeye çalışıyorlardı.
"Maçta çok iyiydin. Sana güvenimi boşa çıkarmadım."
"Maçı izledin mi?"
"Senin için izledim."
"Şu anda kendimi çok özel hissettiriyorsun."
"Öylesin öyle hissedeceksin gözlerin her zaman parlasın Berat yorgun olsan bile."
"Seni görmek yorgunluğumu aldı."
"Çek ellerini oradan, bu konuşma yanlış yerlere gidiyor."
"Bunu istemez miyiz?"
"Şu anda bence hayır demeliyiz. Berat biz arkadaşız."
"Sadece arkadaş olduğumuzu söylüyorsun ama bu halimizle buna sadece gülebilirim Bahar."
"Sen benden etkileniyor olabilirsin ama bu benim de senin için aynı şeyleri hissettiğim anlamına gelmez Berat."
Bahar Berat'ın kucağına oturmuş konuşuyorlardı. Berat konuşmalara odaklansa da elleri hep farklı yerlere gidiyordu ama yorgundu ve Bahar şu an buna hazır değildi.
"Bana dokunman beni yükseltiyor."
"Peki ya seni öpmem?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hani her şeyindim / Berat Ayberk Özdemir
Fanfic"Artık kendime zarar vermeyeceğim senin için, bir daha karışma çıkma Berat, çünkü ben seni sildim ve hayatıma beni gerçekten seven başka biriyle devam edeceğim. Bizden ötesi de varmış." "Kararını vermişsin, gerisini önemseseydin beni suçlamadan dinl...