Maaf kalau ada typo
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(Name) pov.Aku kembarnya kyoujirou... Bisa di sebutkan aku inilah anak perempuan satu-satunya.. Adikku bahkan lelaki.. Semua ini sama... Tak ada yang lain kecuali... Dia.
Lelaki itu sama seperti aniue... Bahkan perangai mereka pun sama.. Menyebalkan.. Aku membenci ini..
'Sama... Semua ini, tetap sama seperti dahulu... Jika aku mengubahnya, aku tidak tahu apa yang akan terjadi... Tapi jika aku membiarkannya... Ia akan tetap sama seperti biasa... ' batin (name)
(Name) pov end.
Skip saat (name) berumur 15 tahun
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(Name) tengah menjalankan misi di tempat kyoto, dan (name) terserempak dengan lelaki yang terlihat seperti burung.. Apa dia burung atau manusia?"Yo, ojou-chan~ apa yang anda buat malam-malam ini? " ucapnya sambil tersenyum
"Kau tak perlu tahu, hero. " jawap (name)
"Kenapa? Apa kau salah satu dari pasukan rahsia itu? Dilihat baju yang kau pakai sekarang ini.. "
"Terlihat sama seperti para-para pasukan rahsia itu.. Kau sungguh hebat dan kuat untuk seorang perempuan.. " ucap?? Sambil mendekatinya
"Apa yang kau mau? " tanya (name)
"Hanya ingin tahu, sapa sebenarnya kalian semua itu.. Apa tidak boleh? Ne, apa kau boleh bagi tahuku siapa ketua pasukan rahsia mu? Dan apa nama mu? "
"Kau tak perlu tahu siapa atau dimana kami berada. Itsureshimasu. " ucap (name) yang secara tiba-tiba menghilang dari depan lelaki itu
"Kakoi... Bahkan langkah mereka tidak berbunyi sekali pun... Perasaan apa ini? Aku tidak pernah merasakan ini ketika aku berada bersama perempuan lain ataupun para fansku... "
"Dia terlihat muda dalam 15 tahun keatas atau kebawah.. Hem... Suaranya sungguh tenang, aku menyukainya... Ia bahkan tidak terpesona akan diriku... Aku menyukai perempuan ini.. "
"Mereka bahkan membunuh benda itu tanpa gelisah ataupun takut sekali pun.. Mereka sungguh tenang saat menjalankan misi....gadis bertopeng rubah bertemakan api, itu mengigatkanku kepada endeavour-san... Aku penasaran akan mukanya itu.. "
Skip
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(Name) pov.Apa dia tidak lelah mengikuti terus?! Menyebalkan seperti aniue sahaja.. Perangai mereka pun agak sama..
"Berhentilah mengikutiku jika kau tidak mau mati. "
"Bagaimana jika aku tidak mau?~ "
Suaranya itu menjengkelkan... Mau saja aku membunuhnya saat ini.
"Kenapa kau mengikutiku? "
"Aku mau tahu siapa sebenarnya dirimu itu, isteri masa depanku~ " ucapnya sambil mengedipkan sebelah matanya
"Aku bukan isteri mu maupun masa depanmu. Hentikan itu, sangat menjijikkan kau tahu. "
"Ouch... That's hurt young lady... "
Tak silapku itu bahasa Inggeris bukan? Isteri mak mu! Menjijikkan sekali...
"And then? "
"Marry me.. " ucapnya sambil membuat mata yang lucu
"No. Now go away. "
"Ouch... C'mon I will treat you right~ "
Tolong selamatkan ku dari dia. Siapa-siapa pun. Tolong. Ikat dia dan masukkannya dalam sangkar burung yang layak untuknya.
KAMU SEDANG MEMBACA
Reborn as the same... {hawks (takami keigo) x ruka!reader}
Short Storyapa semua ini? kenapa masih sama? kenapa aku terlahir kembali dengan tubuh yang sama dan jalan laluan yang sama... tapi dunia ini lain.. [Author gak tahu kenapa chapternya berantakan, jadi semoga kalian suka dan maaf jika kalian susah mau baca]