"Bilmiyorum...Ama sanırım senden hoşlanıyorum.Hatta sanırım değil,baya baya senden hoşlanıyorum."
Felix gülüp dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu.
"Bende senden hoşlanıyorum."
Kollarımı boynuna dolayıp kucağında oturduğum bedene sarıldım sıkıca.
Felix de ellerini belime dolayıp başını boynuma gömdü,şuan cidden çok huzurlu hissediyordum.
Uykum gelmişti ve gözlerim yavaşça kapanıyordu.
"Lix,uyuyalım mı?"
"Uyuyalım güzelim." dedi ve ayaklanıp beni kucağından indirmeden odamıza götürdü.
Kapıyı kapatıp önce beni yatağa bıraktı ardından kendisi yanıma uzandı.
Ellerimi göğsüne koyup başımı koluna koydum ve sevgilime iyice sokulup gözlerimi kapattım.
Belimde hareket eden parmaklar sayesinde iyice mayışırken kısa sürede uykuya daldım...
~~~
|7 ay sonra|Hwang Hyunjin
"Evet!"
Etrafımızdaki insanların alkış ve ıslık sesleri karşısında sarıldım Felix'e,evliydik artık!
Her şey oldukça hızlı gelişmişti sevgili olduktan tam 2 ay sonra bugün,evlenmiştik.
"Lix,tanıştığımız bara gidelim mi?"
"Gidelim güzelim."
Biz normalde sade ve az kişili bir düğün istemiştik fakat ailelerimiz kim var kim yok çağırmıştı,hatta bir teyze gelip "sen benim elimde büyüdün,ne ara evlendin?" bile demişti!
Onu tanımadığıma emindim.
Bu kadar kalabalık olması her ne kadar beni gerse de belli etmiyordum.
"Hyunjin,evladım!"
Tanrım...Ne zaman bitecek bu tanımadığım teyzeler!
~~~
|3 gün sonra|
Hwang Hyunjin
Tekrar o bardaydık,tekrar aynı koltuktaydık ve tekrar aynı kıyafetlerimizi giymiştik.
Değişen şeyler ise,zaman ve bizdik.
Aylar önce bu barda,bu koltukta oturan Hyunjin ve Felix şuanki Hyunjin ve Felix'den oldukça uzaktı.
En önemlisi,biz şuan evliydik.
Felix kulağıma yaklaşıp:
"Kırmızı kesinlikle senin rengin küçüğüm."
☆
SON.
~24.12.2023~
end of chapter
●
●
●Bi şok oldunuz dimi bsjqbqkajs
Emin olun finali ben bile beklemiyodum.
Ve bu kadar kısa bir finali.
Taslakta 2 fic daha var,kafamda oturttuğum an yayınlayacağım 💗
Ayrıca özel bölüm olarak bir smut gelebilir bu fice kabqjabwndn
Okuduğunuz için teşekkür ederim!
Sizleri seviyoruumm.
Ve şimdilik bu fic için son kez:
Öpücük💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I see red | hyunlix
Fanfic"Kırmızı,kesinlikle senin rengin küçük." -Semelix! Semelix #1 ~05.01.2024~ Semelix #1 ~16.01.2024~