Hwang Hyunjin:
Seungmin'in söylediği elbisemi giyinmiş,dolgun dudaklarıma parlatıcımı sürmüş salonda oturuyordum.
Saat şuan 19.57 idi.
Felix evden çıktığına dair mesaj atmıştı,bir kaç dakika içersinde burada olurdu.
Saat 19.59 da kapı çaldı Felix gelmişti.Telefonumu ve küçük çantamı alıp kapıyı açtım.
"Tekrar hoşgeldin Lix"
Altına deri,siyah bir pantolon giymişti üzerinde ise beyaz bir gömlek vardı,boynunda da siyah bir kravat.
Beni baştan aşağı süzüp hafifçe sırıttı.
"Tekrar hoşbuldum Hyun."
Elini ani bir hareket ile belime atıp arkamdan kapıyı kapattı,arabaya binip kısa sürede bara geldik.
İçerideki yüksek ses ve alkol kokusu buna alışık olduğum için beni rahatsız etmezken her hangi boş bir yere oturduk.
Yanımıza gelen garsona(?) istediğimiz içkileri söylediğimizden sonra sessizdik.
Beni rahatsız eden şey ise ortamdaki kadınların gözlerinin Felix'de olmasıydı.
Koltuğa yayılmış,bu sefer bacakları açık bir şekilde oturuyordu,fazla ateşli bir görüntüydü.
İçkilerimiz geldiğinde gene sessizce içmeye başladık,merak edip Felix'in elindekininde tadına baktığımda bunun fazla ağır bir içki olduğu kanısına vardım.
Yaklaşık 8-9 bardak da yavaşça sarhoş olmaya başlamıştım,beynim bana Felix'in aralık bacaklarına oturmamı söylüyordu.
Ne yalan söyleyeyim,bunu çok istiyordum.
Felix yavaşça dikleştiğinde dayanamayıp hızlıca bacaklarına oturdum.
Afallamış sekilde bana bakarken ben ellerimi onun boynuna,o ise ellerini belime dolamıştı.
"Hyun?"
"Dudaklarının tadını merak ediyorum Lix."
Söylediğim şey ile yutkunduğunu gördüm,ilk atağı o yaparak üst dudağımı dudakları arasına alıp emdi.
Aniden dudaklarımdaki dudaklar ile minik bir inilti kaçırdım ağzımdan.
Karşılık olarak başımı yana yatırdım ve öpücüğümüzü derinleştirdim,alt dudağını emmeye başladım.
Boynundaki kollarımı sıklaştırıp kucağında biraz daha ilerledim,boğazından gelen kısık hırıltıyı işittim.
Nefes nefese ayrıldığımızda biraz bekledim.
Dudaklarımı yalayıp gülümsedim,Felix ise kafasını boynuma gömüp öpücükler kondurmaya başladı.
Mızmızlanır gibi bir ses çıkardığımda geri çekilip yüzüme baktı.
Kızarmış ve şişmiş dudakları gözüme takıldığında tekrar dudaklarına kapandım.
İtiraz etmeden bana karşılık verdiğinde mırıldanıp tekrar başımı yana yatırdım.
Bu seferki öpücüğümüz daha uzun sürdüğünde Felix beni kucağından indirmeden başını omzuma yasladı.
"Umarım ayıldığında bunları hatırlarsın Hyun,yoksa ben sana çok güzel hatırlatırım."
☆
~08.12.2023~
end of chapter
●
●
●Oh be öpüştürdüm sonundaaaa
Kisa ama olsun
Kucakta kiss😋😋
En sevdiğiim jskqnalqjsjb
Günün 2. bölümüü
Neyseee sonraki bölümde görüşürüüzz
Öpücük💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I see red | hyunlix
Fanfiction"Kırmızı,kesinlikle senin rengin küçük." -Semelix! Semelix #1 ~05.01.2024~ Semelix #1 ~16.01.2024~