597 69 116
                                    

Yazarın anlatımı:

"Çabuk çık artık,Seungmin.20 saniyen var! 20,19,18..."

"Sus Hyunjin!Çıkıyorum şimdi,sen giy ayakkabılarını falan her ne yapacaksan!"

Hyunjin arkadaşının sesi ile kapıya yönelip ayakkabılarını giydi,Jisung ve Jeongin onları kapıda bekliyordu ama Seungmin hala hazır değildi!

Dakikalar içersinde kapıya çıktıklarında arabaya bindiler ve her ne kadar 5-10 dakikalık bir yolculuk olsa bile şarkı açtılar.Jisung alışmıştı bu duruma,minikleri hep böyleydi!

Buluşacakları kafeye geldiklerinde araba durar durmaz Hyunjin inip diğerlerinin hızlıca inmesini sağlamıştı.

Neden bilmiyordu ama çok heyecanlı hissediyordu,Felix'i görmek onun için fazla heyecan vericiydi!

İlerideki masada onları gördüğünde Felix'in gene simsiyah olması hemen dikkatini çekmişti.Çok yakışıyordu ona siyah!

Masaya oturduklarında herkes herkes ile iyice tanışmış,içecek bir şeyler sipariş vermişti.

Jisung ve Minho ise birbirlerine yapışmışlardı resmen!Masadaki kimse onların umrunda değildi.

İçecekleri geldiklerinde içip kalktılar ve biraz gezinmeye karar verdiler.

Hyunjin,Jeongin,Seungmin ve Minho'nun yoğun ısrarları üzerine avmye girip mağazalarda dolaşmaya başladılar.

"Hayır,pembesi daha güzel onun!"

"Hyunjin bi git,lilası varken pembesi iğrenç!"

"Hanji!"

Jisung bıkkınlıkla Hyunjin ile Seungmin'in yanına gitti.

"Efendim Hyunjin?"

"Bu eteğin pembesi mi daha güzel lilası mı?"

Jisung aldığı soru ile kendisine pür dikkat bakan Hyunjin ile Seungmin'den minik adımlar ile uzaklaşmaya başladı.

"Eeee şey,ikiside çok güzelmiş."

"Birini söyle!"

"Jeongin!Hyunglarının yanına koş,Minho'm sen uzak dur derim...Isırabilirler..."

Jeongin hyunglarının yanına gidip elindeki bordo rengi eteği gösterdiğinde dil çıkarıp uzaklaştı.

Onları izleyen beşli ise kıkırdadı.

"Seungmin siktir git ya tuttun benide burada,tch tch ayıp!"

Hyun kıkırdayıp arkadaşının yanağına minik bir öpücük kondurup elindeki eteği yerine asıp diğerlerinin yanına gitti.Başka şeyler bakacaktı!

~~~

Dakikalar öne yaşanan saçma dakikalar sonucunda herkes bir kaç parça bir şey almış evlere dağılmıştı.

Felix tekrardan Hyunjin'i evine bırakmıştı ve Hyunjin eve geldiğinden beri arkadaşlarını mesajları ile taciz ediyordu.

Felix'den hoşlanıyordu,ama bu kadar hızlı bir şekilde ona kapılmasına anlam veremiyordu.

Felix çok çekici ve yakışıklı biriydi.Gülünce kısılan gözleri,kocaman gülümseyişi,sesinin o güzel tonu ve yüzündeki çilleri çok güzeldi.Hyun,o çilleri tek tek öpmek istiyordu.

Sonunda telefonunu bırakıp üzerini değiştirdi.Koltuğuna oturmuş dinlenirken Felix'den gelen mesaj ile minik bir çığlık atıp gülümseyerek mesaja tıkladı.

Felixie🖤:

Hey Hyun,sanırım kolyeni arabaya düşürmüşsün.

*Fotoğraf*

Hyun❤️‍🩹:

evet benim kolyem o!!

dustugunu fark bile etmemistim

soyledigin icin tesekkur ederiimm en kisa surede alirim sendenn

Felixie🖤:

Rica ederim,ben getiririm müsait olduğun zaman.

Hyun❤️‍🩹:

peki o zamaannn

sende musaitsen yarin getirebilir misinn

Felixie🖤:

Gelirim tabii.

Yarın görüşürüz.

Hyun❤️‍🩹:

gorusuruuuzzz

~05.12.2023~

end of chapter



Ay çok boş bir bölüm oldu lsnalanqlwnso

Ben bunları nasıl birleştiricem ya😭😭

Neyse buluruz bir şeyler...

Sonraki bölümde görüşürüüüz,sizi seviyoruum!!🦭💞💞

Öpücük💋

I see red | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin