AŞK

48.5K 87 43
                                    

İş bitmişti Maaşları almıştık eve gidiyorduk bu sırada'da yazın tatilde ne yapacağımızı düşünüyorduk.Arkadaşım sera gölüne gitmek istedi ben uzungöl'e gitmek istedim.
Eve geldik tatilimizi uzungölde geçirmek istedik
Ertesi sabah Kalktık ve kahvaltı yaptıktan sonra arabayla uzungöle gittik yolda giderken dışarıdaki o yeşil o güzel doğayı seyrediyordum öyle böyle derken uzungöle gelmişiz.
Arkadaşıma arabadan malzemeleri indirmesine yardım ettim malzemeleri indirdikten sonra sıra mangalı yakmaya gelmişti mangalı yakmak okadarda kolay değildi sonunda mangalı yakabilmiştik mangalın ayarlamaları düzeni yapılırken ben bakkala karpuz almaya gittim bir karpuz almışım 15 kg karpuzu mangalı yaptığımız yere indirene kadar anam ağladı ama sonunda karpuzu oraya indirdim mangalda hazırdı.arkadaşım mangala etleri dizerken etlerden böyle bir ses geliyordu cızzzz bızzzzz oh etler mangala dizildikten sonra yelleme işi vardı. Etler artık yemeye hazırdı ben etleri servise hazırlıyordum arkadaşımda karpuzu dilimliyordu karpuza bıçağı değdirdikten hemen sonra karpuz kendiliğinden yarıldı karpuz iyi olduğunu her yerden belli ediyordu sofrayı ben kurmuştum arkadaşımda karpuzu kesmişti sofraya getiriyordu herşey hazırdı sofrada bir kuş sütü eksikti hemen yumulduk ve yedik hiç yemeyecek gibi yedik daha sonra gölüne yanına geldik.
Orada bir kız gördüm o neydi öyle ağzım açık kaldı kız mini etek giymiş yukarısına dekolteli güzel bir kıyafet giymişti kız benle aynı yaştaydı oda 21 yaşındaydı bende hemen yanına gittim ve adınızı öğrenebilirmiyim güzel bayan dedim tabiki dedi adım Nuran dedi.
Oda benimkini sordu bende Gökdeniz dedim ve biraz gezmeye gittik yukarlara doğru dolaştık sonra hızlı davranmış olabilirim ama iyisini yapmışım kızda istiyormuş kıza benimle çıkarmısın dedim kız biraz düşündükten sonra kabul etti ve iş sonrası ilgilenecek bir şey bulmuştum daha sonra kızın ailesi gidiyordu kızın numarasını ve bende yaşadığını sordum meyersem bizim evin karşısında oturan kızmış daha sonra onlar eve gittiler bende halil haydi gidiyoruz dedim.
Apar topar hemen kalktık ve yolda koyulduk eve geldik arkadaşım evde oturdu ben dışarı çıktım ve Nuran la buluştuk sahilde biraz gezdik daha sonra koluma girmişti cevahir 'e gidiyorduk yolda birisinin benimkini kestiğini fark ettim neyse cevahir'e girdik içeride takı shoop'a girdik ona bir yüzük aldım dolaştık birer dondurma yedik yemek yedik.
Dışarı çıktığımızda o kişi yine ordaydı bu kez laf attı dayanamadım sen hayırdır oğlum sıkıntınmı var hayırdır niye sevgilimi taciz edip duruyorsun deyince sanane lan dedi düşündüm la bu yürek yemiş herhalde dedim daha sonra Nurana demek yeni buldun deyince dayanamadım kafayı gömdüm lan oğlum çok oluyorsun yürü git dedim çoçuk dayağa doymuyor yine geldi bana sağlam bir vurdu kaşım patladı daha sonra aldık bunla kavgaya bir o vurdu bir ben çoçuk hemen karaciğere çalıştı ama bir şey yapamadı çoçuğa saydırdım çocuğun dişi kırıldı ağzından kan geldi çocuk koşarak kaçtı kaçarken sen bittin oğlum diyordu.
Çocuktada iyi kuvvet varmış sert vurdu hayvanoğlu hayvan benimde yüzümde kanlar vardı pamuk falan aldık ve sahil 'e gittik Nuran pansuman etti yüzümü o pamuk gibi elleriyle daha sonra ona dedimki "senin yüzüne baktıkça bana birşeyler oluyor kalbim sıkışıyor dayak yemişten betere dönüyor kalbim. "
Orda sahilde birbirimize çok yakınlaştık onun sıcaklığını ben benim sıcaklığımı o hissediyordu daha sonra yakınlaştık yakınlaştık ve dudak dudağa değer çok güzeldi daha sonra onu evine kadar bıraktım ve eve döndüm akşam yemeğe bile inmedim onun dudağı bana yetti sabah olunca kahvaltı yapmadan yolda çıktım Nuran 'ı aldım ve yine cevahir 'e doğru gidiyorduk Nuran bana lünaparka gidelim dedi tama sen iste yeter dedim ve dolmuşa bindik ve trabzonda indik lünaparka gittik ve Orda sonra foruma geçtik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

2   KIZ   2   ERKEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin