An buai chho dawn ṭan e.
😁When it's all gone
3
______________________________________
A phone a ril avângin a chair tawlh thei chu a ti tawlh zeuh a..Khuma,a phone dah chu a ban zui zat.
Kiki Lek chu lo ni in..'Imm sawi rawh'
dawh kan ah chuan a dah a,loud ah chuan a dah nghe" 'Awiiiii Bro min rawn bia...Awiiii Jadin khan min rawn bia' a rawn ti chul a,a aû ring ṭha vei phian leh ta nghal.
'Tu nge chu"?' Aiden lahin a hmel la hre ve hek lo le,a lo ti deuh hu.
'Mawla leh i ṭhiannu in a star em" Jadin kan hma lawk a ṭhh nui mawi deuh kha' a rawn ti ta kher a,Aidena thil ziak mek chu a tawp zui nghal chat. 'Engtin!' a ti bul deuh tawp a.
'Naaa Hi kei mah Jadin aw' a rawn ti tawp a..' lawm si chhan dan tur hre bawk silo chu a khum ah a let kual tawp".
'Aww chhang rawh ka buai ka dah' tih leh call off chu a rual a,vawi 10 dawn chu Kiki chuan a rawn call leh ta hrâm.Mahse a la duh ta bik lova,mahse a lekha zir lai chu a thluak ah a lut ta miahlo.
A room kawngka a rawn in kik ri dat" a...'Imm' a tih nghit hnu ah a nu a rawn lut.
'Mama hei i damdawi ka lei sa kha i ken chhoh theih nghilh daih a' a thil khai chu a en kual a.
'Imm tah khan lo dah mai rawh' en pawh en lem lo chuan a ti nghut ringawt.'Mama zir nasa lutuk suh aw,i tawrh phah a nge i pa thusawi chu a dik tho na in la thutak viau suh aw..I tih theih tawk ah khan kan lung a awi tho a nia aw' dam dap chuan a ti a.
'Nu thil ka sawi lawk duh' a hawi chhuak a.A nu nen chuan in hma chhawn in an ṭhu ta ran mai.'Nu engtin nge mipa te hian hmeichhia kan duh a ni tih kan tih lan ang?' a ti ta deuh thawr.
'Eeee Chu duh i nei ve deuh em ni ka vawi khat hriat na a nih chu a' a lo ti ta daih thung.
'Mawh nu engtin nge ka pa in a bem che?' a ti naw leh a.
'I pa nen maw! eee..Thawn thu sei tak a nia a tawi zawng chuan sawi mai ila..I pa hian min bem reng" lo ka bem zawk alawm' ti in a nui chhuak ta ker" mai.'Maw!' a lo ti ha a..'I pa hi maw ka star thei lutuk a,min duh ka ring bawk si lo a,mahse a mah star tu an lo awm ve avângin risk ka la tawp a...Kan in be chho a,ka bem min hnawl a vawi khat na ah chuan mahse ka beidawng duh lo ka bem nawn leh a..Min hnawl leh...Mahse ka la tlawm duh chuanglo a vawi thum na ah chuan ka bem hlawh tling a,thla 7 kan in ngaihzawn hnu ah i û Georgea hi ka pai ta a ni' a ti a..A nui hak".
'Ka pa in i nu chu ka bem kha a ti sia' a lo ti sap a..'A teuh lo lutuk i pa chu i chhun ber nang pawh hi hmeichhia in an bem che a nih loh chuan engtik ah mah bialnu i neilo ang nang mah ngau" hi chuan...Chu tu nge han sawi teh ka hriat a rem em?' a mit chu a san zeuh a.
'Aa..Hmeichhe pakhat a nia,ka duh em" chuanglo' a lo ti let ve tlat thung.
'Kan lalkikii bak va ni suh' a lo ti deuh tawp a..Aiden chuan a nu chu a en vang".'A hriat viau a maw?' a ti sap a.
'Kiki hian engtin nge a hriat loh zawk le aw,,,,,,Mu hma la aw' ti in a tho a,a chuah san ta nghal bawk.Aiden Pov
Ka che ziah ah ka tih lan ka hre ngai lo,mahse ka mit meng ah chuan ka nu in min man a ni mai thei mahse a hriat ka duh viau lo.
Bem pawh ka tum em" chuang lo Bem ila min hnawl dawn chiang sa bawk,kha pa kha a duh tih ka hre ve reng a,change hi 100 ah 10 pawh ka nei lo vang.
A ni chu a luck a,nieee a hmel a chhe lo va,a ngo bawk a sam hi a dum hlap sei ngil sang mai a ni,a dress hi korean lam lek" a pawl a,a bikin Jimin style hi a la viau....Btsi a ni ringawt..A chang leh TREASURE a ti thul.