When it's all gone - 4

383 42 11
                                    

A tawi viau in ti em mahse han ziah vak dawn hian Part dang" tur hi ka ngaihtuah chawp ve zel hi a ngai ve bawk si a..Lo hrethiam hram" ula aw.













When it's all gone







4









_____________________________________











Class ban a nih chuan Jadin chu a in khalh haw nghal a,a nau chu eirawng bawl turin a ti a,a chhuak leh nghal vat... Basketball Court lam chu a pam nghal vat a....Aiden tih loh chu midang zawng chu an lo kim ṭhap tawh.
'Ṭan ang û a lo kal dawn chuanglo' Faktea chuan a ti a..Ball chu an ti sawt vel a.










'A lo kal ang nghak lawk ang' Jadin chuan a ti a..A ṭhu thla nghal zat.
'A lo kal miah lo ang vawiin te khan ti nge a sawm tu tur ber in kha tia i ṭawng khum leh si a?' KimKima chuan a ti a.
'A mah ah hian chapo na a tam em alawm' a ti sa tliah ve mai bawk.









An nghah deuh vang" hnu chuan an hmelma te lam KimKima'n a 'Zawng ho' a tih pawh chu an lo kim biai tawh mai...'Hmmm a lo kal dawn loh tawp hi Jeremy ṭan ang u zawng ho pawh an in lak thiam kual vel leh tawh saw' Kimkima bawk chuan a ti a..Jeremy a tih hi an zing a lian ber ni in feet 6'4 bawr vel a ni...A cher sângin a zang pawh a kul lek" mahse Basketball khelh ah na na na hi chuan a ṭha ve thlawt.








'A lo thleng' Jadin chu a nui suk a..Aidena lam ah chuan an mit a fu ta ṭhup...Zawng ho pawh chuan an lo en ve a..An lo nui ru tet" hlawm mai.
Niee Aiden hian a thiam vak lo tih an hriat vang a ni mah na.









'Wow Jadin thusawi chu a dik a ni maw' Johna chuan a ti a..Aiden erawh chuan a beng khawn vak lem lo.
Postition te chu in hrilh hlawm in an khelh ṭan a..Thiam lo uchuak erawh Aiden pawh a lo ni bik lo..A ti ve sawih" thei e.









Thim thleng chuan an practice a,zawng ho an tih mai chu awm khawm deuh tual" in an nui leh hak ṭhin.
'Zawng ho bawk chu enge kan lam hawi a an rawn nuih ve ziah ni' Kimkima chuan ti in a ding deuh uai a..A in khel hah thinrim bawk si..A mah mai chuan kal ngam bik chiah silo ang hian a awm.








'Engtik ah nge naktuk tlai ah bawk a mi?' Aiden chuan a tih zawh rualin tui a in nghal khuah" a.
'Imm a ni mai' Faktea chuan a lo ti vat.
'Euuu Kha kimkim mate in na nei sial thei em" ve a' tham lo zet a nui chungin Zawng ho team a mi pakhat chuan a rawn ti a...KimKima a hawi chiang vah" hle.
'Zawng ho ngawt ai chuan kan ṭha hret in ka hria' a ti a..An haw nang mai.







'Hmela' tih leh an zing a pakhat chuan Kimkima lam pan a rual a..An ding ta suau...Aiden erawh ngawi rengin a ṭhu thung.
Luh lul in ngeng viau mahse in sual hi chu a chem kalna a ni miah lo thung ang lawi a..Thi suk a la nei zui bawk nen thisen chhuah thlenga in sual chu khawih ah a ni ringawt.








Mahse in sual ta lo chuan an haw thei ta hram hlawm a...
KimKima leh Jadin erawh KimKima'n sawi duh a neih avângin an la awm khaw muang a..An pahnih chuan an in khelh a,an nui dun hak" reng mai.

When it's all gone ~ Mizo Boy love Where stories live. Discover now