Chawl rei viau mai a...Zia lo tak" a ni.
When it's all gone
23
_____________________________________
'I nau' Jadina dar ah chuan a beng thak a,an in chhuk tir rang lutuk.
'Eee û a nu leh apa an leng aw' a ti a..A in her leh ta nghal.
'Chu mi sawi tur chuan maw i rawn chhoh a?' Jadina chuan ho ti lutuk hian a lo ti...A nau lah chuan chhang ta mai lo chuan a chhuk san ang nul" a.'Ti khan a hrilh thlap zel che tihna a mi?' Fel hi a lo ti lutuk 'Teuh nang a tih tur hrelo rawn kal vel mai" a nih kha i awm bawk sia min ti buai ngam lo a nih kha nidang chu nise kan in ti buai leh khawp ang khawi lut la...In ti fai ang' A dar ah chuan a vuan a..A room ah chuan an in nawr lut dat" mai.
An in tih fai zawh hnu chuan khum ah chuan an mu a...Aidena chung ah chuan that chhe zetin a bialpa lian ve tawk tak mai Jadina chu a bawk run a...'Mawh' thil ken ni awm tak chuan a ti leh bai" ṭhin.
'Aih a theih loh' a lo ti vin hlar a..'Vawi khat chiah' a awm ah chuan a nawr nawk" a.
'Vawi khat chiah a ni leh dawn lo kei mah nge ML?' A tih tak ah chuan a ngawi ta hmak a...Aidena pawh chu a ngawi zui.'Ninawm' a ti hluk a....A bak a sawi ngam tawh silo...'Kei mah maw?' A lo ti hu a..In beng kang vat in 'teuh lo mai' a lo ti nghal vat.
An ti" malh" reng a....Dar 10 a pel ta thuak tawh nghe".
Aidena Phone zawk chu a rawn ri ral" a....Jadina chuan rang fe hian a ban a en a,kikii a lo ni...'Lalkii a nih hi' tih leh lak a rual a...'Hello' A ti thum dat.
'Aiden ka rai' Mang ang aw zetin a rawn ti...A nih lah chuan a rawn prank a maw ti in a nui suk a.
'Enga!' te chu a lo tih san.'Laljadin Aidena khaw nge?' A rawn tih tak ah chuan an aw chu a lo hre hrang ni tur ah a ngai nghal a..'Ka bul ah a awm' a lo ti sam leh et...'Phone kha pe teh' A ti leh hluk a..Kiki in chu tiang a,a biak vawi khatna a ni nghe".
'A be duh che' a ti zawi ta sut reng a.'Maw!' A mu lai chu a in perh kang zawk hi a ni ber...'Faktea a mi?' a ti nghal a Jadina chu a en rang lutuk...'I hrilh tawh em?' a ti a...A hrilh loh thu in a chhang a...Hrilh vat tur chuan a ti a...reilo ah Phone an dah.
'In venna hman tur a nia...Ni Zoremi a thin a rim dawn lutuk' Aidena chuan a phone chu a dah a...'A ti tak" a mi?' A lo ner sak...'Thla 1 na chauh a nia a in hre chhuak rang a.
'A hrim" in Faktea pawh in ven thiam tur alawm,a hmeichhia chu thu hran a mipa zawk chuan engtik lai pawn pai tur a nia' A ti ve nuah".
'Chu engtik lai pawn a?' A mah lo en reng tu chuan a rawn ti khauh.'Aa..ka sawi awm zia zawk a chu englo an ti a,an rai leh si a..A buaithlak ka tihna alawm ngai kawi suh' A ṭhit hnaih sauh" a..Aidena chu a kuah leh ta hlu".
'An ching fel thei ang a siam na chang an hria a lawm bak ah Faktea chu a fel a...A kalsan teuh lo mai' Aidena kawr chhung zen rak" pah chuan a ti a....A lung chu a awi leh tawh lutuk.'Tak an a...Jje engtin nge Kima hi?' Jadina chuan a reh vang" thu te chu a sawi a.... Message pawh a chhan loh thu a sawi.
A tu a mah" chu a lo be bawk silo nen an ngaih a ṭha ta chiah biklo.