When it's all gone - 15

433 47 5
                                    

🫶🍀







When it's all gone








15






____________________________________







'Aww a dam i duh chuan a ngai sia lawm...Min vuan tlat lo la' A nui hak" a.
'I kut dam loh zia kha ka û in min tih sak pawn a ti na miah lo' a thlah duh silo...Vawi khat a thlah tawh a,a ti na bawk si...Thlah mai" chu a tum loh hmel viau leh nghal.







'A nih khawi,tuam ang..Dawih bawk si' a ti nuah" a.







'A na alawm....Bak ah kha tia i hmeh vak" in a na ve ang chu' Jadina hnung ah chuan a beng thak" a..A kut pakhat chu a vuan ran bawk.
Jadina chuan a rawn melh a..An nui dun hak" mai.








'I ke na sia,ka lo lam ang che dar engzat ah nge i duh?' a ke chu a tuam sak mawlh" a....
'A nu in min hriat chuan a phal dawn lo va...A mut hun a ngai dawn a,11 vel ah chuan a mut mai ka ring' Jadina chuan tui lum chu bathroom lam ah a dah a....A phei leh a...A lo tlai ve tawh bawk nen...A bag chu la in Aidena biang tawn" ah chuan a vuan a..'Ka hmangaih min lo ngai lutuk lo la aw' a ti vei suk a...A fawp zeuh bawk.








'Ngai dawn mai" lo che....Tluang deuhin aw tlan chak suh' Jadina chu nui var" hian a chhuak zui a.
'Û Jadin i haw tawh dawn a mi?' Ruby chuan step chhuk mek Jadina chu a lo aû a.
'Imm a tlai tawh em mai..Engtik nge in neih dawn?' A pum chu a en zeuh a.
'Thla leh, leh pekah..Tluang deuhin i haw dawn nia' Choka lam ah bawk chuan a phei san leh a...Jadina pawh chu a chhuak ve mai.







A bike chu ti nung vut" in an in lam chu a pan zui ve a....A thlen meuh chuan khua a thim ṭan tawh...Unau hmel hei hin lai vel bawk a ni.
'Zorinsang i class kalna leh kan in kawng hi a va in hlat awm bik ve' A nu chuan mei nei zet chuan a luh rual" in a ti nghal a...'Aa...Nuuuuuuuu Englo a nia,Aidena kha a ke na sia ka kan e te ka tia' A bag hrui chu a vuan a..A naupang chhia lutuk...Aidena bul a,a awm nen chuan lei leh van ang vel an ni.








'I beng kha nge a ni i ngaihtuah i ngaihtuah te chuan an in ah te chaw ka ei law" la..Va riak law" la....' Zanlam a,a phal lo chung a riak tawh bawk nen a thin chu a rim ngang mai.








'A mak bawrh" ṭhin em mai bawiha nu....A ṭhianpa kha a che sual na viau a ni awm a kha ka lo hre ve a,kan te chu a mawi ve alawm' a pa chuan a rawn ti ta khauh a.
'Chu pawh nise a beng saw en a la ngai alawm...Ban ve leh lo haw la damdawi in ah lo kal rawh ka tih lai khan 'aw' a ti ve thlap...Thinrim lo theilo hian min siam ṭhin...' A ti leh hlawih" a...Choka lam ah chuan a nau Rinfela chu dawh kan ah a thil ei lai nen chuan a lo ṭhu a...Jadina chuan a va pan hnai a..A thil ei lai chu ei pui ve a tum....'Kal rawh' a lo ti deuh tlat.







'Nuuuuuuu Rinfela hian hremmm..An school ah maw...Ih bial' a nau chuan a ka chu a rawn hup a.
'I mak e....Nuuuuuuu Eng mah a nilo' a thil ei lai a û kut a dah rawk" pahin a ti a..'Fel lutuk' Jadina chuan a la ti hram zui....A nau chuan a haw ngang mai..Tum bur hian a ṭhu a....A û chu a mah ai a lian bawk si a ti let ngam chiah bawk silo.







When it's all gone ~ Mizo Boy love Where stories live. Discover now