When it's all gone - 8

407 46 30
                                    


Hiiiii sawadi🙏








when it's all gone

8






______________________________________







Jadina Pov







A kut chu ka vuan a,a vawt lutuk a muhil a mahse ka vuan a ni tih a hrelo.
Ka beng hi a na lutuk a,ka muhil ṭha theilo ka harh zeuh" a...Mahse a ni chu a mu tui lutuk mu ti ila a ṭhu mu a nih chu.
A kut chu ka vuan a ..Ka lo muhil a niang ka harh chuan a lo meng a..Ka lo la vuan tih ka hriat chuan ka la sawn vat ka duh a ni tih hi tih lan ka la duh rih lo.






Ka hmai ka hruk tir a,kei mah chuan nuam ka ti a..A ni erawh chuan a tih ve kher ka ringlo.
Damdawi in kan thlenin ruah a sur a,
Doctor in a ka min biakna ka hriat mumal theih loh avângin ka nu a awm bawk silo nen a mah chu ka luh tir a enge a lo sawi dawn ka hrelo mahse beiseina ka nei em" lo.








Phai lam hial kan pan pui tawh ka beng hi a ṭhat theih ka ring tawh lo.
Mahse chu tiang in ri hretheilo tawp chu ka mi bik lem lo mahse a chang hian a tawp leh vung" zel a..A kiu nasa thei lutuk hi a hrehawm a ni.






Ruah sur han hun chu kan nghak a...A pending a maw ni a melh ngai a lo melh vung" a..Ka bul ah ṭhu turin ka ti a..A lo ṭhu ve mai ka biak chuan a lu a lo bu a nih chu hek hi ka duh lo ka beng a lo chhet ta a nih pawhin ṭawngka a chhan nih ka duh...







Kan haw dawn chuan a vawt a ti tih ka hria a..Ka kawr lum chu ha turin ka ti a.A lo tlawm ngai ve khang lang hmeichhia angin ka en tih hi hria se la chuan min hnek chawrh duh maithei a ni mahse a pawi ka tilo ka mit ah hi chuan mipa a ang lo miau a tin ni.





Mahse ka tih luih tak ah chuan a ha ve mai bawk a...Kan tlan chhuah aṭanga reilo te ah a vawh em avângin ka kuah a..Ka hoodie ipte ah ka kut ka thun bawk..Chu ta ka hriat chu a kut hmawr vawt em" mai leh a taksa lum temperature danglam zia chu a nim..A lum nuam em" a...
A dar ah chuan ka khabe ka nghat chak mahse a vawt lutuk a..Ka hmai hi ka thuk ru thei silo.
A ni ai ka lian bawk si a bike mawng hi a sang ve bawk si...hahthlak hian a.





In kan thlen chuan a mah pawh ka nghak hman lo va,ka highneck chu ka zawng nghal a..Thil ei a mut lum vang" chu ka duh tawh.
Ka zawn mawlh" lai chuan min rawn nek sawn rawk" a..Enge ka zawn a hria a nih ka lo ring ve tawp
Ka lo en a..Reilo ah ka highneck chu a rawn phawt ah min pe deuh sawkin bathroom ah a lut daih.







A che zia hi ti nge a duhawm em" zel mai le🙂
Ka lo nghak a..A rei phian eng ri mah chu ka hre bawk si lo.
mahse hmai huh hlat chungin a rawn chhuak a..A hru hul a..'Cream i nei em?' min tia a zei zir nen kher chuan a ti..Kei pawn zei zirin ka kawk a..'Aa.He mi nilo face cream' a tih chuan ka rin dan hi a sual lo a nih dawn hi ka ti hman hmawh.









'mipa i nih kha cream hman" a ngai lo Lotion kha tat tawp rawh' ka tia min en vang" a..lotion chu a en leh a..A hmet chhuak ve ta nge".
Ka ril a ṭam tawh avangin inhnuai lam ah ka chhuk pui a.
Chaw ei a lo peih tawh bawk.
Chaw chu a ei ve a,mahse a ei tlem nang mai kei erawh ei hleithei ka ni lo a..Ka beng na in a ṭhauh vek a tin ni.

When it's all gone ~ Mizo Boy love Where stories live. Discover now