*
ROBBIE;"Oké Lis, ik, nou eigenlijk Robbie, heeft de perfecte guy voor je gevonden," vertelt Sophie. Enthousiast kijkt ze mij aan. "Hij is blond, blauwe ogen, lang, en is grappig," vertel ik. "O mijn god wie is dat," zegt Lis. "Milo, een vriend van mij. Als je volgende week bij het feestje ben bij Koen thuis, is hij daar ook. Kom jij ook, Sophie?" vraag ik. "Oh! Ja tuurlijk, gezellig," glimlacht ze. "Oké, en nu ga jij me een oliebol geven," ordert Lis na het korte gesprek.
*
SOPHIE;
Volgende dag06 87660021
Hoi Sophie, dit is Robbie:)"Lis hij heeft geappt!" gil ik. "Laat zien!" enthousiast draai ik mijn telefoon naar haar. "Maar hoe reageer je hierop?" vraag ik. "Ik doe het wel voor je," voordat ik ja kan zeggen rukt ze mijn telefoon uit mijn handen, en begint ze vlug te typen.
Robbie😍
Hoi Sophie, dit is RobbieHoi Robbie! Was de oliebol lekker?;)
"Lis wat heb jij nou gedaan," jammer ik, en laat me vallen tegen de stapel kussen op mijn bed. "En die naam ook," Lis begint hard te lachen. "Dat mag je niet veranderen, straks als je hem weer ziet dan ziet hij die naam, en dan pakt hij je op je bek, gaan jullie zo hup de slaapkamer in, en dan, nou goed, u kent het wel," vertelt Lis razendsnel. "Volgensmij is dat het gene wat jij met Milo wil," plaag ik haar. "Eerlijk gezegd, ja." "Lis!" ik pak een kussen die naast me ligt en gooi hem naar haar hoofd.
*
Robbie😍
Was serieus echt lekker! Sta je
vaker in het Vondelpark?Deze kerst wel ja. Ik woon in
Eindhoven, dus normaal gesproken
staan we daarRobbie😍
Wacht, woon je in
Eindhoven?Jaa
Robbie😍
Ik ookOmg serieus?
Robbie😍
Ik woon er sinds nu ruim twee jaarDaarvoor woonde ik met een
aantal vrienden (waaronder
Milo dus) in een huis samenDat was in Rhoon
Dat is zo leuk
Ik woon nu samen met Lis
Ze kan haar mond niet over Milo
houdenRobbie😍
Heeft ze zijn nummer al?Nee denk het niet
Robbie😍
Wacht hij heeft een nieuw nummerEven kijken of ik die al heb
06 96376199
*
06 96376199
(Doorgestuurd)
JE LEEST
Het Drama Van.. - Bankzitters
General FictionOp donderdag 21 december staat Sophie een moment alleen in de olliebollenkraam 'Doornbos', en ziet dan een jongen ruzie maken met een meisje in het stille Vondelpark. Wat lijkt op een perfect liefdes verhaal voor Sophie én Lis, veranderd in een dram...