04 - het drama van.. 'Echt Seksloos'

103 7 38
                                    

*
SOPHIE;


Samen in de te kleine badkamerspiegel staan Lis en ik onze make-up te doen. Ja. We gaan nogsteeds naar het feestje waar twee guys ons voor hebben uitgenodigd. Die twee guys die ons beide hebben geghosted.

"Hier hebben we de o zo famous lippenstift," grijnst Lis. Ik doe mijn parfum op, en doe dan mijn toilettas dicht, en ruim hem op. "Scheiße," zeurt Lis. "Wat is er nu?" vraag ik. "M'n parfum is op. "Heb je niet ook van o zo famous bodymist voor Milo?" vraag ik. "Zeker weten," Lis duikt naar beneden, zoekend in het kastje van de wastafel. "Hebbes!" zegt ze, nadat ik toch begon te twijfelen of ze het nog wel had. Lis sprayt het door de hele badkamer, en draait rondjes door de wolk van parfum. Ik begin te hoesten, maar moet toch lachen om Lis.

*

Om half tien komen we bij het feestje aan. Mijn glittertopje schijnt in het donkerblauwe licht. Het feestje wordt gehouden in een random appartement in Amsterdam, met een, pauper klein, dakterras. We denken dat het is van een van die andere vrienden van Rob en Milo.

"Ey kan die griep muziek uit?" schreeuwt een jongen met ginger haar, als Taylor swift op komt met 'Cruel Summer' er wordt althans niet gereageerd, en de meiden dansen vrolijk door op Taylor.

Lis en ik scannen de hele ruimte. "O mijn god ik zie hem," zegt Lis opeens. Ik zie niemand, maar Lis trekt me aan mijn arm naar een deur die openstaat in de lange gang. In het donker zoek ik naar het lichtknopje in, wat blijkt de badkamer te zijn. Na een tijdje zoekend flikkert het licht dan toch aan, wat bestaat uit een klein peertje die aan het plafond bungelt. Een meisje en een random guy slaken beide een gil als het licht aan gaat. Ik trek Lis zo snel mogelijk de badkamer uit, en trek de deur achter ons dicht, als we de twee poedelnaakt seks zien hebben voor ons.

"Dit wordt echt een dramatisch iets," zegt Lis. "Splitsen?" zeg ik. "Wat? Ben je niet helemaal lekker?" vraagt Lis. "Wat als we Robbie of Milo tegenkomen? Juist leuk toch," leg ik uit.

*
LIS;

Met tegenzin gaan Sophie en ik uitelkaar. Op het dakterras staat een tafeltennistafel, en een grote box. Op de tafeltennistafel ligt in het midden een telefoon, die verbonden is met de box.

exes
Tate McRae

Wonderbaarlijk genoeg zie ik aan de andere kant van de tafel Sophie staan. "Nieuw potje!" roept de ginger, en vult de bekertjes met dingens zoals bier, amaretto, vodka, apenshot, oranje shotje van koningsdag 2022, en nog allerlei soorten drank. In mijn ooghoek zie ik Milo staan. De ginger gaat aan de linkerkant van de tafel staan. "Jij gaat bij mij! Beter kan je een beetje goed mikken!" roept hij naar Sophie. Sophie loopt met gefronste wenkbrauwen naast de ginger. "Jij gaat met Milo!" roept hij. Tegen mij. "Wacht nee, nee," zeg ik. Het is Koen. Ik herken hem vaag van Casa del Huts. "Jaweel kom op!" ik kijk Sophie smekend aan, om me te helpen. Sophie schiet in de stress, en weet niet wat ze moet doen. In de verte steken een aantal vuurpijlen af, en ze lichten de hele hemel op. Het siervuurwerk wordt overal afgestoken.

Het spel begint snel, en door de kleine tafel beukt Milo me steeds. Sophie heeft het balletje in haar hand, en heeft één oog dicht. Het nummer eindigt en een nieuw nummer komt op.

satisfyer
Roxy dekker

Sophie laat het balletje gaan, en het beland direct in een van de bekertjes. Milo buigt voorover, en ruikt aan het drankje. "Deze neem jij," zegt hij. Ik pak het bekertje vast, en ruik de drank. Ik ga serieus bijna over mijn gier. Met tegenzin zet ik het bekertje aan mijn lippen, en begin het te drinken. "Karma voor mijn auto," fluistert Milo in mijn oor, terwijl ik begin ben met het shotje. Ik voel zijn warme adem tegen mijn gezicht aan. Ik zet met een klap het bekertje neer. "Karma voor alles," sis ik ik in zijn gezicht. "Hoe voel je je?" vraagt Koen aan mij. "Echt seksloos," reageer ik, en iedereen schiet in de lach.

Het Drama Van.. -  BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu