San, idegesen lép be a szobájába, majd erősen vágódik az ágyba, miután megtudta, hogy az exének új barátja lett. Az érzelmi hullámok tombolnak benne, a csalódottság és a düh együttesen kavarog. A látvány, ahogy az exét boldogságba öleli egy másik, szenvedélyes kapcsolat, olyan mélyen érinti, hogy szinte fizikailag érezhető a szívében.
San elméjében egy vihar kavarog. Az adrenalin, a csalódás és a düh szinte elfojtja a gondolkodását. Azok a kérdések szállnak körülötte, hogy vajon miért pont most? Miért épp most, amikor ő maga is még próbálja feldolgozni a kapcsolatuk végét? Vajon hogy álljon bosszút?
Egy fél óra elteltével, amely tele volt a gondolatok száguldásával és a káosz uralmával, hirtelen kipattan valami a búrájából. Egy új gondolat, egyfajta megvilágosodás, ami fellobban a zűrzavarban. San hirtelen észreveszi, hogy van egy lehetőség a válaszadásra, egy módja annak, hogy visszaütsön, anélkül hogy alacsony szintre süllyedne.
A gyors döntés szelleme vezérli, és San előkapja a telefonját. Az ujjai izgatottan mozognak a kijelzőn, ahogy megnyitja a chatet a legjobb barátjával. A bizalmas beszélgetés megkezdése előtt még egy pillanatra megáll, mérlegelve a szavakat, amelyekkel visszaadhatja a saját érzéseit és gondolatait. Ebben a pillanatban a telefon egyfajta kapocs, amely összeköti Sant a bizalmas barátjával, és ahol talán megnyílik, megosztva a friss érzéseit és talán egy tervet kovácsol az új helyzettel való megbirkózásra.
Szia drága Wooyoung! Hogy vagy e szép
estén?^^Mit akarsz?
Naaa most miaaaz? Nem irhatok
csak rá úgy a legjobb barátocskámra?Jól vagyok. Mit akarsz?
Tudod jól hogy bármit
megtennék érted ugye?
Kezdek félni. Bökd már ki.
Ugye ez az érzés kölcsönös?
Gondolom.
Huh! Nos akkor! Kérnék egy
szivességem!Ki gondolta volna... Na kivele.
Emlékszel Onjora? Lett új
barátja és ma tett ki egy képet vele
és vissza akarok vágni.És én ebbe hogy jövök képbe?
Nos... Az lenne a hatalmas kérésem
hogy öltözz be lánynak és játszd el
hogy a barátnőm vagy pár kép kedvéért."Hu de örülök hogy nem látom most az arcát..." Gondolta magában San.
Esküszöm bármit kérhetsz cserében!
Jó akkor öld meg magad🤗
De nemár Wooyoung! Kérlek! Ennyit tegyél
már meg értem!Wooyoung nagy gondolkodásba kezdett. "Én a barátod akarok lenni igazából. Nem egy beöltözött barátNŐ. Viszont szeretem... nyilván belemegyek. Ha őt ez teszi boldoggá akkor engem is."
YOU ARE READING
Barátság és szenvedély (☑️)
RomanceKét srác közül egyikük San arra készül, hogy bosszút álljon az exén. Megkéri a legjobb barátját Wooyoungot, hogy öltözzön be lánynak, és játsza el a barátnőjét. De ahogy a történet halad előre, valami váratlan történik - a srácok valójában egymásba...