San erre a mondatra elmosolyodik.
-Menj haza szerelmem. Én megyek el a srácokkal ünnepelni még.
-Oh...rendben! Vigyázz magadra!Megpuszilja az arcát majd a dzsekit felvéve indul meg az útnak.
Egész úton zenét hallgat, majd amikor San lakásához ér fáradtan az ágyába dől."Olyan jó férfias illata van" szagolgatja a párnát.
Leveszi magáról a holmikat majd felvéve San egyik pólóját ami Wooyoungon egy hálóing inkább. A tükör elé áll majd a telefonját élővéve csinál egy fotót. Már küldené át Sannak de inkább csak kikapcsolva a teloját az ágyra dobja.
"Nem is vagyunk együtt. Én idióta." Gondolja magában.
Leveszi a parókát majd a sminket kezdi lemosni.
Miután mindennel végzett az ágyra hasal és fejét a párnába nyomja."Miért csókolt meg? Talán ő is szeret? Ahh nem tudom...olyan csodálatos pár másodperc volt. Remélem megfog ismétlődni még!"
San eközben az első felesét húzza le. Eléggé jól elvannak a csapattal. Versenyeznek hogy ki tud többet inni.
San elhatározta hogy nem fog ma sokat inni, így ő nem vesz részt ebben. Azokkal beszélget akik ugyan így éreznek.-Nem is tudtam hogy van csajod haver! -szólal meg Mingi.
-Na igen! Mesélj csak! -folytatta Yunho.
-Hát most na, kis meglepetés. -kezeli higgadtan most is a helyzetet.
-Nagyon bomba csaj megkell hagyni. -beszél tovább Mingi.
-Igen. Mázlim van vele. -mondja San közben meg telefonját nyomkodja.
-Igyunk rátok azt mondom! -veti fel az ötletet Yunho.Mindhárman megfognak egy-egy felest és lehúzzák.
Wooyoung a konyhában tevékenykedik, bár nem igazán megy neki de próbálkozik. Elhatározta hogy sütit akar csinálni Sannak így keresett is a neten egy videót amiben mutatják hogy kell csinálni. Nos hiába mutatták Wooyoungnak valami teljesen más lett. Ki is dobta a kukába majd újra kezdte. Másodpercenként állította meg a videót hogy pontosan letudja utánozni.
Wooyoung küzdelme a konyhában folytatódott, de kitartása gyümölcsözőnek bizonyult, és végül sikerrel járt a sütemény elkészítésében. San viszont a buliban más irányba vette az éjszakát. Ahogy egy lányhoz közelített, barátai megállították.
-San! Neked barátnőd van! -szól rá Yunho.
-Mi bajod? Nekem nincsen olyan! -mondja nevetve.
-Szerintem ideje haza menned. -kiséri ki Mingi az ajtón Sant.Wooyoung kiteszi a kihűlt süteményeket egy tányérra majd az asztalra teszi. Csinál közben egy kávét magának mert még mindig rettentően fáradt.
Wooyoung elégedetten nézett a frissen sült édességeire, miközben a kávé aroma elkezdte betöltögetni a konyhát. Úgy érezte, hogy a sütésben talált kikapcsolódás után most egy kis időre megpihenhet. Ahogy kortyolt a kávéjából, a fáradtság lassan helyet cserélt a elégedettséggel, és Wooyoung úgy döntött, hogy egy kis csendes pillanatot élvez a frissen sütött sütemények és a forró kávé társaságában.
"San gyere már haza..." Gondolja magában.
Wooyoung a konyhából kilépve az édes sütemények friss illatával az orrában, és a kávé forróságával a kezében, visszament a nappaliba. Kényelmesen letelepedett a puha kanapén, érezve a kimerültség nyomát a testedén. Ahogy behunyta a szemét, az édes fáradtság lassan átvette az uralmat, és Wooyoung belemerült az álmok birodalmába.
A kanapén fekve, a nap fáradalmaitól megfosztva, Wooyoung érezte, ahogy a puhaság körülveszi, és az álmok csendesen megérintik a gondolatait. A sütemények készítésének fáradalmait most az álom szelíd simogatása enyhítette, és Wooyoung szinte érezte, ahogy a mindennapi aggodalmak távolodnak, és egy kényelmes nyugalom szállja meg. A kanapé gyengéden támogatta, miközben álomszerű kalandokba merült, és a valóság határai elmosódtak az ébredést várva.
-Nem akarok haza menniiii! -nyavajog San.
-Hívtam taxit. Címedet tudod? -megy ki hozzájuk Yunho.
-Napsugár utca 70. -mondja mosolyogva az alkoholtol teljesen elszállt fejű San.A sötét éjszakában, mindketten sóhajtva néznek a távolodó taxira. Sant a járműbe ül, és Yunho a címet diktálva már el is rendez mindent a taxissal. A motor zúgása elkezdődik, és húsz percnyi kocsikázás után megérkeznek a várt helyre. Yunho kifizeti a viteldíjat, majd Sannal együtt kiszállnak a járműből.
A célnál Yunho megpróbálja segíteni Santnak a kapu felé vezető úton, de San váratlanul felbukkanó nevetéseivel utat talál a magabiztos lépéseknek. Megbotlik, elvét egy-egy fokot, de minden esése után csak egy nevető hanggal válaszol. Yunho szemeiben ott tükröződik a gyengéd aggódás, de egy pillanatra sem hagyja elmosódni a mosolya, miközben San kövérül fel a lépcsőn.
Ahogy Wooyoung egy pillanatra még az álmok birodalmában szenderült a kanapén, a váratlanul kinyíló ajtó hirtelen kizökkentette a csendes nyugodalomból. A szoba légköre megváltozott, és Wooyoung érezte, ahogy az ébredés homályából a valóságba lép.
Yunho, határozott mozdulatokkal, gondosan betolta Sant a lakásba. A friss esti levegővel telített szobában elhangzott az ajtócsukódás, ahogy Yunho távozott.
A lakásban most már csak Wooyoung és San voltak.
Wooyoung boldogan kiáltja San nevét, ahogy odasétál hozzá. San, kihívóan, húzza magához Wooyoungot, egy csókkal üdvözölve. Az öröm és a vágyak halk susogásaiként szövik át a szobát.
Wooyoung azonban hirtelen észreveszi a piával járó jellegzetes szagot, és eltolja magától Sant.
-Hmh... bűzlesz a piától. Menj fürödj le! - mondja nevetve, miközben finoman utat enged a személyes térnek.
San, hűvös mosollyal, nyakába hajolva megkéri Wooyoungot, hogy csatlakozzon hozzá a fürdőszobában. A szorosabb közelítés új érzéseket ébreszt Wooyoungban, és érzi, ahogy a vágyak tűzének lángja tovább lobbant a szívében.
Még mindig kissé zavart, próbálja helyreállítani a helyzetet.
-Gyere velem. - súgja San a fülébe, csókolva meg a nyakát. Wooyoung elszégyelli magát, de San édes szavai és érintései körülölelik.
Wooyoung, most már egy kis süteménnyel a kezében, próbálja visszatéríteni a figyelmet.
-E...egyél egy kis sütit! Neked csináltam! - mondja zavarban, de San csak mosolyogva utasítja el az ajándékot. A hangok, illatok és érzelmek kavalkádjában a két fiú közötti különleges kapcsolat bontakozik ki.
San, szelíden Wooyoung nyakához hajolva, kijelenti:
-Én téged eszlek meg mindjárt.
A szavai sugárzik a játékosság és az édes ígéretek hangjával.Ahogy az este tovább fonódik egyre izgalmasabb történetté a szerelem és szenvedély jegyében.
KAMU SEDANG MEMBACA
Barátság és szenvedély (☑️)
RomansaKét srác közül egyikük San arra készül, hogy bosszút álljon az exén. Megkéri a legjobb barátját Wooyoungot, hogy öltözzön be lánynak, és játsza el a barátnőjét. De ahogy a történet halad előre, valami váratlan történik - a srácok valójában egymásba...