1

122 5 0
                                    


שכבתי על מיטתי עם הטלפון שלי בתוך חדרי שהיה ריק מרהיטים, ודיברתי עם חברתי הטובה גילי, או יותר נכון נפרדתי ממנה לשלום לפני שאני עוברת לעיר חדשה.

גילי הייתה החברה הכי טובה שלי מאז הגן.
בהתחלה לא סבלנו אחת את השנייה כי היינו מביאות אותו הדבר כל יום. היה לנו את אותו התיק וקלמר, היינו באות עם אותה תסרוקת, ואפילו עם אותם הבגדים.
קצת מצחיק שאני חושבת על זה ככה.
היינו שונאות אחת את השנייה כל כך, ובסוף הפכנו לחברות הכי טובות עד היום.

עכשיו שאני ואמא שלי עוברות לגור עם הבן זוג החדש שלה, רחוק מכאן, אני ממש מקווה שנצליח לשמור על הקשר שלנו.
כי בלי גילי והשטויות שלה שרק היא מבינה ומכירה, אני בחיים לא אצליח לשרוד אפילו ליום אחד.
היא הילדה היחידה שאני יכולה לסמוך עליה וסיפרתי לה את כל מה שעבר עליי ברגעים ובתקופות הכי קשות שלי.
היא זאת שהצילה אותי מעצמי והרימה אותי וגרמה לי לחשוב שעוד יש משמעות לחיים.

שהייתי בת 11 אבא שלי נפטר מתאונת דרכים.
הוא היה בדרך הביתה מהעבודה ואיזה רכב שהיה מאחוריו נסע במהירות מופרזת ונתקע באוטו שלו.
בהתחלה הרופאים לא ידעו אם הוא יצליח לשרוד מהתאונה או שלא כי הוא היה במצב אנוש, אבל כמו שכבר הבנתם... הוא לא שרד.

עברו כבר 5 שנים מאז התאונה.
אני בת 16 ואימי בת 37.

אימי אישה נורא יפה, שיערה שחור וחלק שהגיע עד לאחרי השדיים, צבע עינייה ירוק ושפתייה בנוניות.
תמיד אמרו לי שאני מזכירה אותה אבל שאני יותר דומה לאבא שלי ברוב הפנים.

״מיילי מתוקה שלי למה את לא מוכנה עדיין?״ שאלה אימי כשנכנסה לפתע לחדרי לבדוק מה קורה איתי

״נו מיילוש תעזבי את הטלפון ותתחילי להתארגן אנחנו צריכות לצאת עוד מעט״ הוסיפה שראתה שאני בטלפון שלי

״אני לא רוצה לעבור אמא, טוב לי ככה בבית, בסביבה הזאת עם חברות שלי.״ אמרתי לה מנסה לא להראות מבואסת כדי לא להרוס לה את המצב רוח הטוב והשמח שהיא נמצאת בו.

״אני מבטיחה לך שיהיה בסדר מיילו״ קראה לי בכינוי שאבי היה קורא לי כל הזמן ומאז שהוא נהרג היא התחילה להשתמש בו כמעט כל הזמן.

״יהיו לך אחים , איתן יהיה לך כמו לאבא. זה מה שתמיד רצית וחלמת עליו, לא ככה מיילי?״ הוסיפה בשאלה ״רציתי את אבא! לא את איתן! איתן לא אבא שלי, והילדים שלו הם ממש לא אחים שלי!!״ צעקתי וראיתי איך החיוך שלה ישר נעלם.
הרגשתי רע עם עצמי שאני מבאסת אותה ביחד איתי.
״אני רק רוצה להישאר איתך, כאן, בלי עוד אנשים חדשים בחיים שלי... ״ הנמכתי את קולי לאט לאט

״אני יודעת מיילו מתוקה שלי, אני גם הייתי רוצה להישאר איתך כאן. אבל עברתי הלאה ומצאתי מישהו שגורם לי שוב להיות מאושרת.
אני מבינה את האכזבה שלך ואת הרצון שלך להישאר כאן מיילי, אבל אולי הגיע הזמן שנעזוב ונתחיל שוב את החיים שלנו.
תנסי בשבילי, בבקשה״

שונאים מהעברWhere stories live. Discover now