4

108 11 7
                                    

״היי תלמידים, אז היום אתם ביום הראשון לכיתה י״א וכפי שאתם רואים יש לנו תלמידה חדשה״ אמרה והצביעה עליי
״מיילי ווקר את רוצה לספר לנו עלייך?״ היא אמרה ועיניי נפתחו.
הבטתי ישר במייקי וראיתי איך הוא ישר העביר את מבטו אליי וכך גם כל תלמידי הכיתה.

״השם שלי זה מיילי הלר״ תיקנתי אותה ״ההורים שלך כתבו לי בפרטים שהשם של הוא מיילי ווקר״ היא אמרה ובאותו רגע הבנתי שאימי כבר החליטה לשנות את השם משפחה שלנו לשם משפחה שלהם.
הרגשתי פגועה, זה כאב לי.
כעסתי עליה כל כך שהיא שינתה את השם משפחה משל אבא שלנו לשל איתן, כאילו בשנייה היא שחכה ממנו.
זה כואב לי לחשוב על זה שבאמת אבא לא יחזור יותר.
קשה לי להשלים עם זה גם אחרי שעברו הרבה שנים.

״אבל זה לא השם משפח-״, ״זה לא נתון לוויכוח עכשיו, נדבר על זה בסוף השיעור. את רוצה לספר לנו משהו על עצמך?״ היא קטעה אותי ואמרה
״כן שהשם שלי הוא מיילי הלר ולא ווקר״ אמרצי והדגשתי את השם משפחה שלי כדי שתבין שאני הלר ולא ווקר.
״טוב זה מספיק מיילי הבנתי״ אמרה המורה בייאוש.

״ותכירו זה ריי קנדי ילד חדש בכיתה בנוסף למיילי״ אמרה שריי נכנס לכיתה וכל המבטים הועברו אליו.

מה הסיכויים שדווקא שאני עוברת לבית ספר הזה גם ריי יעבור לכאן? עד כמה אני חסרת מזל???

אי אפשר להגיד שריי לא הילד הכי חתיך שראיתי בכל החיים שלי.
עיניו בצבע טורקיז תכלת כזה- משהו בין ירוק לכחול, שיערו בצבע חום כהה ושפתיו נראות כל כך מלאות.

אבל האופי שלו פשוט בלתי נסבל שזה פשוט הורס אותו.

״אתה רוצה לספר לנו משהו עליך ריי?״ שאלה המורה ״אני בטוח שכולם כאן כבר מכירים אותי אז אין צורך שאני אציג את עצמי״ אמר בהתנשאות וגלגלתי את עיניי.

ריי התקדם לעברי ולעבר ברוק והתיישב בשולחן שלידנו
״במה זכינו שהחלטת ללבוש חולצה היום?״ זרק ורציתי לקבור את עצמי עמוק עמוק באדמה שהבנתי שהוא הולך לזכור את זה שהייתי אתמול עם חזייה מולו לכל החיים שלו.

למרות שאני יודעת שזה לא מזיז לו ושהוא ראה עוד אלף בנות ככה ואפילו במצבים יותר חשופים מרק חזייה...
הילד הזה הוא שכב עם יותר מחצי מהבית ספר הקודם.

״תסתום״ כעסתי עליו והוא לא הפסיק לבהות בחזי. ״תפסיק כבר יסוטה״ לחשתי לו והוא גיחך ״כבר ראיתי אותו בלי חזייה.. אין לך מה להסתיר ממני״ המשיך להתגרות בי ״אתה לא יודע אפילו איך הם נראים מרוב שהיינו שיכורים באותו היום!״, צעקתי עליו בלחש , ״למה את רוצה שאני אדע איך הם נראים?״ גיחך והרמתי לעברו אצבע שלישית.

שונאים מהעברWhere stories live. Discover now