3

79 7 0
                                    

התעוררתי בבהלה שהרגשתי משהו רטוב נשפך עליי.
אני מסתכלת לצידי המיטה שלי ורואה את ריף ומייקי עומדים עם דלי ביד ולא מפסיקים לצחוק ״אתם לא שפויים!!״ ״אתם פשוט שני משוגעים!!״ צעקתי עליהם.

״למה ככה לצעוק על הבוקר ילדונת״ אמר מייקי באדישות שלו ״סליחה, הייתי צריכה לצעוק לך באוזן חזק יותר״ אמרתי וקמתי ממיטתי הרטובה ״מה חשבתם לעצמכם בכלל שעשיתם את זה שני מטומטמים״ המשכתי לצעוק עליהם
״תרגעי קטנטונת ותשמרי על הפה שלך״ אמר ריף ״ותפסיקו לקרוא לי כבר קטנטונת״ המשכתי לצעוק עליהם.
״אבל את באמת קטנטונת״ המשיך ריף שקלט שזה מעצבן אותי וצחק והעצבים שלי רק התחזקו אבל התעלמתי כי עם אני אמשיך זה לא יגמר לעולם.

אני לא יכולה לראות אנשים בבוקר, בבוקר אני פשוט עצבנית ומתעצבנת מכל דבר.
והם ממש לא עוזרים למצב אלה רק גורמים לי להיות עצבנית יותר.

״היום הראשון לבית ספר היום תתארגני. עוד חצי שעה יוצאים״ אמר ריף ״חצי שעה?!?! אני בחיים לא אספיק!״ אמרתי בלחץ ״כן לגבי זה...ניסינו להעיר אותך אבל לא קמת אז שפכנו עלייך את הדלי מים״ הוסיף ריף וצחק ״אני שונאת אותכם״ מלמלתי ״הדדי״ מייקי החזיר לי והם יצאו מהחדר שלי.

אז היום היום הראשון שלי בבית ספר החדש ברמת השרון ״עלומים״ והודות למייקי וריף היום הזה התחיל בזה שאני רטובה ועצבנית.

אני רק ממש מקווה שלא כל הילדים שם יהיו מתנשאים וחיים בסרט כמו מייקי וריף שחושבים שכל מה שהם אומרים קדוש וחייב לעשות אותו ולהקשיב לו.
זה סוג האנשים שאני לא יכולה לסבול ודורשים מכות בכוח.

פתחתי את הארון שלי והתחלתי לחפש מה ללבוש.
את האמת שאני פחות בקטע של להשקיע בבגדים לבית ספר. אבל בגלל שכולם כאן טחונים בטוח הם משקיעים לבית ספר כאילו זה מקסימום אירוע.

לבשתי גינס ארוך כחול בלי קרעים, כי אני לא יודעת אם מותר או לא, וממש לא בא לי להסתבך על היום הראשון.
ולבשתי חולצה שחורה צמודה עם סמל כי חובה לבוא עם סמל.

את האמת תכננתי לבוא עם חולצה לבנה, אבל הלוק של כל הבנות ביום הראשון ללימודים זה גינס כחול וחולצה לבנה.
אז החלטתי לגוון קצת ולבוא עם חולצה שחורה.

התחלתי לסרק את שיערי ועברתי עליו עם קצת מחליק. השיער שלי כבר חלק טבעי, אבל תמיד טוב להחליק אותו יותר, כמה שהוא יותר חלק ככה יותר טוב.

שמתי מסקרה ברונזר סומק גל גבות הייליטר תוחם טינט בשפתיים וגלוס שקוף, שמתי את הבושם של לנקום ׳איידול׳ , ואני מבטיחה שזה הבושם עם הריח הכי מושלם שיש והוא נשאר לכל היום.

עכשיו הגיע החלק לבחור נעליים.
התלבטתי בין אולסטאר שחורות לבין בלייזר של נייק ולבסוף בחרתי בבלייזר כי זה יותר התאים ללוק שלי.

שונאים מהעברWhere stories live. Discover now