Bolumu aglayarak yaziyom cunku killeri bininci kez okudum ya bu Minho niye oldu of oldurcem kendimi
Neyse iyi okumalar hadi gule gule
{Han Jisung}
“HOCAM NOLUYOR!?” duyduğum sesle irkilmiş ve hızlıca geri çekilmiştim.
“Gerizekalı Beomgyu! Ne bağırıyosun ödüm patladı sikicem şimdi seni” diyerek Beomgyu’yu azarlamaya başlamıştım.
“Ya Jisung mal mısınız siz böyle ulu orta yerde sikişilir mi?” Minho bunu duyunca kahkaha atmaya başlamıştı tabi.
“Uf valla müdür sandım ya” dedim elimi hızlıca atan kalbimin üzerine koyarak.
“Sesimden de mi tanımadın mal?”
“O an ki korkuyla ona dikkat ettim mi sence?”
“Doğru neyse ben gideyim siz devam edin” diyip gülerek uzaklaşmıştı.
Bende sakinleşmek adına kafamı Minho'nun göğsüne koymuş öylece duruyordum. Minho ise hala gülüyordu.
“Ya gülme valla çok korktum”
“Tamam tamam gülmüyorum” derken bilr gülüyordu.
“Bir daha seni okulda öpmeyeceğim”
“Niyeymiş o?”
“Öyle işte. Neyse gidelim yarın yılbaşı onun için okulu süsleyeceğiz!”
“Tamam hadi gidelim” demiş ve elimi tutarak yürümeye başlamıştı.
“Minho, ya müdür görürse?”
“Bir şey olmaz”
“Emin misin?”
“Hm hm ben hallederim sen rahat ol”
“İyi tamam” demiş ve yürümeye devam etmiştim.
Şuan okulda ders işlemiyordu çünkü hep birlikte okulu süslüyorduk.
Bazı çocuklar camlara kar tanesi stickerları yapıştırıyordu. Bazıları girişteki büyük yılbaşı ağacını süslüyordu. Bizde öğretmenler odasını süslüyorduk.
“Minho şunu ağacın tepesine koysana”
“Ver sevgilim” diyip elimdeki süsü almış ve ağacın üstüne takmıştı.
“Tamamdır teşekkürler sevgilim!”
“Rica ederim birtanem” diyip yanağıma bir öpücük kondurmuştu Minho.
“Eveeett bittii!” diyerek son süsü de takmıştım. Çocuklarda çoktan bitirmişti.
“Ay çok güzel oldu” diyerek yanıma gelmişti Felix.
“Ay dimi dimi!”
Müdür “Tüm işler bittiğine göre dersimize dönebiliriz hocalarım” diyerek içeriye girmişti.
“Peki hocam” diyerek dağılmıştık.
Bende hızlıca kendi sınıfıma çıkmıştım. Ders işlemeyecektim. Aklımda bir kaç fikir vardı.
“Good morning!”
“Good morning hocam!”
“Sit down please” hepsi yerine oturunca tekrar konuşmaya başlamıştım.
“There are no lessons today, there is fun!”
“ADAMSINIZ HOCAM YA”
“hm hm öyleyimdir. Neyse bugün hedef kutusu yapacağız” diyerek elimdeki kutuyu göstermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's Fans | minsung
FanfictionEdebiyat öğretmeni Minho ve İngilizce öğretmeni Jisung öğrencilerinin onlara çizdikleri fanartlardan bihaberdi...