XXXI.

2.8K 310 518
                                    

{Han Jisung}

“Şuan çok üzgün olduğum için beni öperek neşelendirmen gerekiyor” diyerek mızmızlanmıştım Minho'ya.

“Seve seve! Gel benimle” aldığım cevaba şaşırarak içeriye doğru yürüyen Minho'nun peşinden gitmiştim.

Okulda olduğumuz için dikkatli olmamız gerekiyordu. Büyük ihtimalle tek kamera olmayan yere yani kütüphaneye gidiyorduk.

Minho kapıyı açıp girmemi beklemişti. Bende bekletmeden hemen içeriye girmiştim. Etraf boş mu diye kontrol ettikten sonra Minho'ya kilitlemesi için işaret vermiştim.

O da kapıyı kilitlemiş ve sırıtarak üzerime doğru gelmeye başlamıştı.

“Gelme üzerime katil”

“Bu katil seni öperek aşkına boğacak”

“Hm bana uyar” diyerek ve gülerek ellerimi boynuna doladım.

“Sanırım bana biraz aşıksın Jisung hocam?”

“Bi tık”

“Bi tık?”

“Hm evet”

“Görelim bakalım ne kadar tıkmış” dedikten sonra sertçe beni öpmeye başlamıştı.


Bende hemen ona karşılık vermiştim. Normalden daha sert ve hızlı bir şekilde öpüşüyorduk.

Ellerimi Minho'nun boynundan saçlarına çıkarmış bir yandan da onlarla oynuyordum. Minho'da ellerini belimde gezdiriyordu.

Bir anda beni kucağına alıp arkadaki masaya oturtturmuştu.

Daha sonra da Minho'nun elleri gömleğimin düğmelerine gitmiş ve yavaş yavaş boynum açığa çıkana kadar açmaya başlamıştı.

İstediği kadar düğmeyi açtıktan sonra dudaklarımızı ayırıp açıkta kalan boynuma yönelmişti.

Yavaş yavaş öpüyor ve bazen ısırıyordu.

“Hmm”

Ellerimi Minho'nun boynundan indirip ceketini çıkartmaya başlamıştım. Minho'da ne yaptığımı anlayıp hemen çıkartmıştı.

Yavaş ve sakin adımlarla gömleğinin düğmelerini açmaya başladım ve onun gibi yarıda bırakmak yerine tamamını açtım.

Ellerimi karnındaki kaslarda gezdirmeye başladım. Ne ara yapmıştı bunları?

“Minho” sesimi duyar duymaz kafasını boynumdan çekmiş ve bana bakmaya başlamıştı.

“Efendim bebeğim”

“Bende yapmak istiyorum”

“Ne yapmak istiyorsun güzelim?”

“Boynuna izlerimi bırakmak”

Sırıtıp beni onaylamıştı “Tamam baby”

Bende gülüp dudaklarımı boynuna yönlendirdim. Önce sakince öpüp sonra ısırıyordum ve arada kafamı kaldırıp yapabiliyor muyum diye bakıyordum. Bu halim Minho'yu güldürüyordu.

En sonunda pes edip kafamı kaldırmıştım. O sırada Minho ellerini gömleğimin içine sokmuş çıplak belimi okşuyordu.

“Bitti mi?”

“Hm hm beğendim”

“Beğendiysen okay” demişti gülerek.

“Ee bitti mi?”

Teacher's Fans | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin