{Han Jisung} (5 yıl önce)
Bugün benim ilk iş günümdü. Oldukça heyecanlıydım. Okulun kapısının önünde kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.
Acaba işimi iyi yapabilecek miyim? Öğrencilerim beni sevecek mi? Diğer öğretmenler beni sevecek mi? gibi bir sürü soru vardı kafamda.
Düşüncelerime ara verip arabadan indim ve okula girdim. Öğretmenler odasına girdiğimde herkesin yaşının çok büyük olduğunu fark etmiştim. Ben burada nasıl kalacaktım?
Tüm öğretmenlerle tek tek tanıştıktan sonra sıkılıp bahçeye çıkmıştım. İlk 2 dersim boştu.
Çardakta otururken karşıdan benim yaşlarımda birinin geldiğini görmüştüm.
Çok yakışıklıydı! Fazla yakışıklıydı!
Kesinlikle bu çocukla tanışmam gerekiyordu. Biraz onu izledim. İçeriye girdi ve 15 dakika sonra tekrar çıkıp karşımda ki banka oturdu.
Fırsat bu fırsat diyerek hemen kalkıp yanına gittim. Beni görünce biraz şaşırmıştı. Gülümseyerek konuşmaya başladım.
“Selam siz de mi yeni geldiniz bu okula?”
"Evet ilk atandığım okul burası"
“Ay benimde!” dedim hemen.
“Oha süper! Hemen arkadaş olmalıyız, otursana” diyip yana kaymıştı. Bende hemen oturmam için açtığı yere oturmuştum.
“Adım Minho” dedi elini uzatarak.
“Bende Jisung tanıştığıma memnun oldum!”
“Bende memnun oldum! Branşın ne?”
“İngilizce, senin?”
“Edebiyat”
“Edebiyat mı? Korkulu rüyam. Lisedeyken asla yapmazdım”
“Evet zor biraz”
“Senin ingilizceyle aran nasıl?”
“İyidir severim”
“Güzel”
“Az önce içeriye gittim öğretmenlerle tanışmak için. Hepsi çok yaşlıydı”
“Of evet, biz burada nasıl hayatta kalacağız?”
“Ben çıkarken birileri konuşuyordu. Sanırım diğer dönem bizim yaşlarımızda öğretmenler gelecekmiş”
“Oh iyi. Bu teyzeler amcalar arasında kalırsak bu okul hiç çekilmez bir yere dönüşür”
Minho gülerek “biz bize yeteriz” dedi.
“Evet!” dedim bende.
“Sınıf verdiler mi sana?”
“Evet, ilk seneden sınıf verilir mi ya?”
“Dimi? Bana da vermişler”
“Ders programını açsana bi”
Minho telefonumdan programını açıp bana uzatmıştı. Hemen alıp baktığımda ise benim sınıfımın edebiyat dersine onun, onun sınıfının ingilizce dersine benim girdiğimi fark etmiştim.
“Birbirmizin sınıflarının edebiyat ve ingilizce derslerine giriyoruz”
Minho “E iyiymiş. Dokuzlar da, sınıf öğretmenleri de yeni geldi” dedi gülerek.
“Harbi lan” dedim bende gülüşüne katılıp.
O çardakta oturup derse girme zamanımız gelene kadar sohbet etmiştik. Zil çalınca da sınıflarımıza girip derslerimizi işlemiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's Fans | minsung
FanfictionEdebiyat öğretmeni Minho ve İngilizce öğretmeni Jisung öğrencilerinin onlara çizdikleri fanartlardan bihaberdi...