Siła Ludzi, czyli krótko o nas.
Witajcie :)
Nasz Wattmonths zawiera w sobie artykuł o Sile Ludzi, służąc też do przedstawienia się tym, którzy jeszcze nas nie mieli przyjemności poznać. Chcemy również ich powitać, mamy nadzieję, że zostaniecie z nami na dłużej!
Grupę założyła 00szukamsiebie00, w lipcu albo sierpniu. Wtedy używano nazwy ,,siła_kobiet", niedawno zmieniono ją na "siła_ludzi". Z czasem grupa otworzyła się dla szerszego grona odbiorców. Po dwóch miesiącach przerwy, została odnowiona przez założycielkę. Wszyscy członkowie byli nowi, ale współpraca się ułożyła.
Z czasem rozwijane były nowe projekty, zaczęło się od książki ,,o nas", potem doszły gry na tablicy, recenzje, grafiki, cytaty, co więcej - teraz ostatnie przedsięwzięcia zostały zrealizowane: Miesięcznik i serwer. Cały czas wymyślamy nowe rzeczy, także szykujcie się na niespodzianki😀.
Rekrutacja do naszej grupy jest stale otwarta. Nasuwa się więc pytanie KTO może rekrutować? Oczywiście nie ma dla nas znaczenia płeć, orientacja seksualna, religia czy narodowość. Wobec rekrutującej osoby wymagania są następujące:
*Musi ona komunikować się po polsku
*Jesteśmy tolerancyjni i od niej też tego wymagamy
*Oczekujemy wywiązywania się z zadeklarowanych rzeczy, albo uprzedzenia do 48h przed terminem, że jest się nie dyspozycyjnym
*Na sprawy grupy należy mieć czas, żeby zajrzeć tam chociaż raz w tygodniu na przysłowiowe pięć minut. W wiadomości prywatnej należy poinformować o nieobecności 00SzukamSiebie00.
*Trzeba mieć konto na discordzie, bowiem jest to najprostsza dla nas droga komunikacji.
Pozostaje jeszcze kwestia tego, jak zgłosić się do rekrutacji:
1.Należy znaleźć i otworzyć naszą książkę ,,rekrutacja".
2.Następnie przejrzeć dostępne role .
3.W komentarzu wypełnić formularz do tych ról, które się wybrało.
4.Poczekać aż przyjdzie odpowiedź.
5.Przejść testy, a potem zostaje się pełnoprawnym członkiem grupy.
Przechodzimy do ostatniej części, którą jest krótkie przedstawienie członków.
☛00szukamsiebie00☚
Jak jest napisane powyżej, nadała początek tej grupie. Oprócz zarządzania Siłą Ludzi zajmuje się dziennikarstwem, jest także poetką i recenzentką.
Opinie członków:
*JEST CUDOWNA OK??? Cechuje się wysokim IQ, umiejętnościami pocisku, jest ładna, ambitna
*Tak samo jak vtxminxyu jest super, jestem jej wdzięczna za szansę by być częścią grupy. Jest chętna do pomocy i dba aby każdy w grupie czuł się dobrze, aby panowała tam przyjazna atmosfera. Jest bardzo mocno zaangażowana w grupę. Gdyby nie ona nie miałabym żadnej szansy by poznać innych członków. Świetnie recenzuje książki.
☛Butla_selera1998☚
Należy do administracji, jest także dziennikarką, poetką i należy do reklamowców.
Opinie członków:
*Miła, utalentowana w pisaniu, pomocna, a także mądra.
☛vtxminxyu_☚
Również należy do administracji, a także zajmuje się grafikami, recenzjami i jest poetką.
Opinie członków:
*Pięknie rysuje, a jej recenzje wyczerpują totalnie temat. Czasami tylko nie informuje o obsuwie terminu, ale tak to jest super.
*Tae bardzo ładnie rysuje, pisze fajne opowiadania, jest spoko. W końcu założyła nasz serwer
*Jest super osobą widać że bardzo się angażuje w to by w grupie było jak najlepiej. Jest pomocna i można do niej napisać by trochę popisać. Jest graficzką, maluje cudnie tak samo jak recenzuje.
☛SofiToJa☚
Pomocniczka założycielki, graficzka, recenzentka i dziennikarka.
Opinie członków:
*Sofi jest bardzo aktywna, często się udziela i bierze udział w wielu naszych akcjach. Osobiście ją lubię
*Niezastąpiona pomoc, doskonała jeśli chodzi o organizację, spełnia obietnice i jest bardzo miła.
☛Nyx_wojownicy☚
Poetka
Opinie członków:
*Jest miła, ale wydaje się też trochę nieśmiała. Wstawia fajne cytaty.
☛Macropus_rufus☚
Dziennikarz
Opinie członków:
*Zabawna i miła, pisze długaśne artykuły, które są super.
☛daskiewaa☚
Jest graficzką
Opinie członków:
*Wywiązuje się z terminów, ma talent do grafik :)
☛Juliee_2010☚
Jest administratorką, poetką i dziennikarką.
Opinie członków:
*Mimo że często jest mało aktywna to widać że kocha pisać. Jest bardzo miła, ale tak jak ja też jest chyba dość cicha i nieśmiała. Jest zaangażowana w grupę, ale również skupia się na swoim koncie.
CZYTASZ
Wattmonths (styczeń)
Ngẫu nhiênPierwszy numer naszego miesięcznika ,, Wathmonths", jak sama nazwa wskazuje, numer pojawia się co miesiąc :)