Gry, Konkursy, Aktywności

61 8 6
                                    

          Ostatnia część miesięcznika jest jednocześnie rozrywkowa i poważna. No dobra, to że rozrywkowa wynika z tytułu, ale poważna? W konkursach można wygrać nagrody, które nie należą do kategorii ,,uścisk dłoni prezesa", więc tu chodzi o poważne traktowanie prac :)

          Czytając artykuł o profilach, zapewne uważał*ś, że jedne znajdują się tam mniej lub bardziej zasłużone. Możesz wybrać najlepszy profil miesiąca, a także zgłosić propozycję na luty.

ZASADY
*Należy głosować i zgłaszać profile w komentarzach do artykułu,, fantastyczne profile na wattpadzie"

*Można zagłosować na maksymalnie trzy profile. Pierwszy wpisany otrzymuje 3 punkty, drugi – dwa, a ostatni –jeden.

* Głosowanie trwa do 25 stycznia.

* Nagroda dla pierwszego miejsca to:
Przeprowadzenie wywiadu, opublikowanie go w następnym numerze, jednorazowa promocja z profilu grupy i dwóch wybranych członków.

*Nagroda dla drugiego miejsca to:
Przeprowadzenie wywiadu, opublikowanie go w następnym numerze, jednorazowa promocja z profilu grupy.

*Nagroda dla trzeciego miejsca to:
Przeprowadzenie wywiadu, opublikowanie go w następnym numerze.

Kolejny konkurs jest na one-shota, czyli opowiadanie.

ZASADY
*Opowiadanie musi mieć co najmniej 500 słów i maksymalnie 1500

*Opowiadanie musi być w tematyce zimowej, zatem może być np. O świętach

*Prace należy wysyłać do 20 stycznia, do godziny 17. Można je wysłać w wiadomości prywatnej do 00SzukamSiebie00.

* Juri przyznaje po jednym: pierwsze, drugie i trzecie miejsce, oraz do  kilku wyróżnień.

*Nagroda dla pierwszego miejsca, to opublikowanie opowiadania w następnym numerze, promocja z profilu, oraz kilku profilów członków grupy, pomoc przy korekcie opowiadania.

*Nagroda dla drugiego miejsca, to opublikowanie opowiadania w następnym numerze, promocja z profilu, oraz dwóch  profilów członków grupy, pomoc przy korekcie opowiadania.

*Nagroda dla trzeciego  miejsca, to opublikowanie opowiadania w następnym numerze, promocja z profilu grupy, oraz pomoc przy korekcie opowiadania.

*Nagroda dla wyróżnionych prac, to promocja z profilu, oraz pomoc przy korekcie opowiadania.

*Wysyłając opowiadanie wyrażasz zgodę na publikację go w miesięczniku wraz z autorem.

Oferujemy również pomoc naszym czytelnikom.

ZASADY
* By wziąć udział w projekcie, należy wysłać nam w wiadomości prywatnej swoją prawdziwa historię (Opisać problem).

*Historie należy wysyłać do 20 stycznia.

* Na kilka z nadesłanych wiadomości odpowiemy, publikując ją i odpowiedź w numerze

*Wysyłając wiadomość wyrażasz zgodę na jej publikację przez nas, można poprosić o zachowanie anonimowości.

Dziękujemy za przeczytanie pracy i do zobaczenia w następnym numerze!

Wattmonths (styczeń)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz