Serwer

28 7 0
                                    

Co zostało stworzone?

Został stworzony serwer dla czytelników (czyli was!) i dla początkujących pisarzy potrzebujących pomocy. To jest zasługa vtxminxyu_ , która dla was stworzyła ten fajowy serwer by mogliście się tam podzielić różnymi opiniami. Ważne dla nas jest by panowała tam przyjazna atmosfera bez toksyczności która niestety coraz częściej pojawia się w mediach społecznościowych i w prawdziwym życiu. Jeśli nie czujecie się tam dobrze zawsze możecie opuścić serwer, nikt Wam tego nie zabrania, w końcu to wasz wybór zostać czy odejść. Nie ma tu żadnej presji, że np. ,,Musicie tu być", czy ,,Jak opuścicie to...".

O czym mogę tam porozmawiać?

Można porozmawiać o ulubionej muzyce, książce, therianizmie, śpiewie, tańcu i innych zainteresowaniach, a także o tym, na co masz akurat ochotę. Lecz jak wspominałam wcześniej chcemy aby to była przyjazna grupa bez osób toksycznych, by każdy czuł się tam dobrze. Zawsze możecie ten serwer opuścić nikt was nie powstrzymuje.

Co mogę tam robić?

Popisać z nami i innymi ludźmi, podzielić się artami, opowiadaniem. Możesz też wypełnić na serwerze zgłoszenie o np. recenzje twojej książki lub o wykonanie grafiki. Wysłać cover piosenki, podzielić się wrażeniami po obejrzeniu filmu lub anime, po przeczytaniu jakiejś książki która według Ciebie jest ciekawa i zawiera kilka tajemnic lub romansów.

Co tam znajdę?

Znajdziesz tam zapowiedzi różnych nowych książek i konkursów. Wiele chat'ów by popisać o różnych tematach. I miejmy nadzieje super przyjazną atmosferę. Superowych ludzi którzy mogą mieć podobne cechy do Ciebie. Ludzi chętnych do pomocy przy opowiadaniach.

Chcemy aby panowała tam przyjemna atmosfera jak wspominałam, lecz do tego potrzeba regulaminu i jego przestrzegania. Także wkleję tutaj regulamin obowiązujący na serwerze napisany przez vtxminxyu_ by wszyscy mogli się z nim zapoznać. Proszę abyście go przeczytali ale nie musicie, taka sama wiadomości jest na wymienionym serwerze.

"By panowała tutaj przyjemna atmosfera stworzyliśmy mały regulamin:

niezapoznanie się z regulaminem nie zwalnia nikogo z przestrzegania go

pamiętajcie o kulturze, nie wyzywamy nikogo, nie obrażamy jego prac, dbamy o słownictwo

zanim wyślesz jakiś żart lub mem pomyśl, czy nikogo tym nie urazisz

nie publikuj danych osobowych, swoich ani nikogo innego

szanuj czyjąś orientację seksualną, poglądy, styl itd.

nie publikuj żadnych treści związanych z przemocą, samookaleczeniem, pornografią itp.

jeśli ktoś popełni błąd nie bój się mu tego powiedzieć, ale pamiętaj, aby go tym nie obrazić

regulamin może ulec zmianie lub zostać zaktualizowany"

Potrzebuję pomocy, gdzie mogę to zgłosić?

Jeśli potrzebujesz pomocy, zgłoś to najlepiej do administracji/moderatorów. Opisz problem, na czym on polega i tak dalej a my postaramy się pomóc. Czasem problemy mogą wynikać z powodu wi-fi więc radzę sprawdzić połączenie.

Co grozi za złamanie regulaminu?

No i wreszcie przechodzimy do tej kwestii. Po 3-4 ostrzeżeniach poleci ban. A inne kary? hm... Będzie trzeba to jeszcze ustalić z założycielką, ale nie radziłabym łamać regulaminu by się pochwalić przed innymi jaki to nie jesteś, jest to strasznie głupie posunięcie by się popisać, ja na całe szczęście nie spotkałam (jak na razie) w mediach takich osób czego również wam życzę.

Od kiedy można dołączać do serwera?

Na serwer można już dołączać, za niedługo opublikuje link na tablicy, by wszyscy tam mogli uczestniczyć i stać się członkami tego serwera.

Wattmonths (styczeń)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz