Küçük Çarpıntılar

20 4 0
                                    

En son yaşadığımız olayın üzerinden yaklaşık iki saat geçmişti ve ben bu iki saatin içinde Ateşin instagramını bulmaya çalışıyordum. "Kullanmıyor olabilir mi ?" Handeye yan bir bakış atıp tekrardan hesaplara bakmaya başladım. "Bu devirde sosyal medya kullanmayan kişi mi var hazal ?" Söylediğim söze kafasını aşağı yukarı oynattı. Sanırım söylediğim şey mantıklı gelmişti. Ateşi profilde görünce ufak (!) bir çığlık attım. "Bulduk kızım bulduk" dedim sevinçle. Hazal sadece gülümsemekle yetindi. Profile girdim ve gezinemeye başladım. Çocuğun Ateş olduğundan emin olduktan sonra sohbete girdim ve o mükemmel (!) mesajımı yazdım.
kimbupetekk: Ateş merhaba umarım sensindir ben dünkü olay için teşekkür ederim
atesegesonmez çevrimiçi
atesegesonmez: teşekkür edilecek bir durum yok petek gerekeni yaptım
kimbupetekk: peki tekrardan teşekkürler iyi günler
atesegesonmez mesaja "❤️" ifadesini bıraktı
"Benim olayım size tanışma fırsatı oldu kız" diye yanımdı cırlayan Hazala baktım. Evet Hazal sayesinde tanışmıştık ama bu aramızda bir şey olabileceği anlamına gelmiyordu. Gelmiyordu değil mi !?
—————————————————————————————————————————————

Okuldan çıkıp evin yolunu yürümeye başladım. Yürürken telefonumun çaldığını duydum ve kenardaki banka oturdum. Arayan kişiye baktığımda "Vodafone" yazısını görmemle gözlerimi devirdim. İnsanı sapık gibi arayan genelde sevgilileri olurdu benimkisiyse büyük aşk "Vodafone" operatörüydü. Ne büyük aşk ama değil mi. Bankın altından gelen sesle irkildim. Aha işte rüyama gelen karabasanımsı şey beni bulmuştu. Yavaşça bankın altına eğildim ve elimi kalbime götürdüm. Karabasanımsı şeyin küçük bir  kedi olduğunu anlamamla kediyi kucağıma aldım. Kulaklığımda çalan şarkıyla kediye masum gözlerle baktım.

Doluyorsa gözlerim
Sendin sebebim
Korkuyor hayallerim
Tıpkı gençliğim gibi
Noktasıydın her şeyin
Ve bu hikayenin
Kediler ve şarkılar
Bize yeterli değil
Sana ben gerek
Sallanırdı şarkılarımızla her yana
Bakardım gülerdim hep uzaklara
Ve sen derdin ki
Kediler ve şarkılar
Bize yeterli değil
Sana, sana, sana
Ben gerek
Kediler ve şarkılar
Bize yeterli değil
Sana, sana
Ben gerek
Doluyorsa gözlerim
Sendin sebebim
Korkuyor hayallerim
Tıpkı gençliğim gibi
Noktasıydın her şeyin
Ve bu hikayenin
Kediler ve şarkılar
Bize yeterli değil
Sana ben gerek
Her şeyi sana benzetirdim
Ama hiç kimse benzemezdi sana
Ve ben derdim ki
Kediler ve şarkılar
Bize yeterli değil
Sana, sana, sana
Ben gerek
Kediler ve şarkılar
Bize yeterli değil
Sana, sana
Ben gerek
Kediler ve şarkılar
Bize yeterli değil
Sana, sana, sana
Ben gerek
Kediler ve şarkılar
Bize yeterli değil
Sana, sana
Ben gerek
Sana ben gerek
Of of sana ben gerek
Sana  ben gerek
Of of sana ben
Kediyi kucağıma alıp her insanın yapabileceği bir şeyi yaptım. Tabiki de fotoğraf çektim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaklaşık 5-10 dakika sonra telefona bildirim geldi fakat Hazal yazmıştır diye bakma gereği duymadım çünkü şu an  çok önemli bir işle uğraşıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaklaşık 5-10 dakika sonra telefona bildirim geldi fakat Hazal yazmıştır diye bakma gereği duymadım çünkü şu an  çok önemli bir işle uğraşıyordum. Evet markette cips alıyordum ki bu bence en önemli işti. Sonuçta atıştırmalıklar benim için bir numaralı hayat felsefemdi. Eve gelir gelmez poşetleri mutfağa bıraktım ve üstümü değiştirdim. Annemler 2 hafta boyunca evde olmayacaktı. Bu yüzden hayatımın en rahat 2 haftasını geçirecektim. Telefonuma marketteyken gelen bildirime baktığımda yine "Vodafone" olduğunu görmemle telefonu koltuğa fırlattım. Nedir bu sapık vodafone'dan çektiğim benim !
İkinci bir bildirim sesi duyduğumda ilk başta bakmamaya çok kararlıydım fakat yine kendime yenik düştüm ve bu sefer hiçte ufak olmayan bir çığlığı basmamı durduramamıştım.
atesegesonmez fotoğrafınızı beğendi
atesegesonmez fotoğrafınıza "kediler ve şarkılar bize yeterli değil sana ben gerek" yorumunu yaptı
Ben daha Ateşin fotoğrafımı beğenmesinin şokunu atlatamazken ikinci bir şok daha geldi. Ateş Ege Sönmez beni görüntülü arıyordu. Açmalı mıydım açacak mıydım? Kendi kendime sorularımla yüzleşirken telefonu açtığımı dahi fark etmemiştim. Yaptığım heyecana hep beraber dalalım. Karşımda gülümseyen yüzü duruyordu. O güzel dudaklarından şöyle bir cümle döküldü. "Yorumumu beğendin mi bal peteği ?"
Bal peteği ? Noluyordu be ! fazla hızlıydık hemde turbo modunda. "aşka inansaydım inan ol çok beğenirdim ama bu beğenmediğim anlamına gelmiyor" Ne dedim ben az önce. Çocuğa karşıda saçmaladıktan sonra yüzüne küçük bir sırıtışla baktım "Aşka neden inanmıyorsun bal peteği ?"
"Aşk sadece Zaman kaybı." diye cevapladım onu.
"Aşk zaman kaybı değil."
"Zaman kaybı"
"Sadece karşına doğru kişi çıkmamış balpeteği."
Bakışlarımı az önceye kadar güzel yüzüne bakamadığım ona çevirdim. "Neden bana bal peteği diyorsun?"
"Onu zamanı gelince öğrenirsin," diyip güldü. "Balpeteği!"

İkinci bölümü de yazmış bulunmaktayım. Bugun yepyeni bir yıla giriyoruz her şey gönlünüzce olsun. Sizleri çokçok seviyorum.
İnstagram hesapları ;
petek: kimbupetekk
ateş: atesegesonmez
hazal: hazalısıkkaya

BENİ AŞKA İNANDIR / ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin