"Hayatımda nefret ettiğim şeylerin başında artık aşk var"
Kafamı kaldırıp çevreme bakındım. Teneffüsteydik ve Hazal yanımda değildi. Ellerimle gözlerimi ovuşturup ayağa kalktım. Hazalın gitme ihtimali olan iki yer vardı. Ya tuvalete gitmişti ya da kantine. İlk seçenek olan tuvalete doğru adımlarımı yönelttim. İçeri girerken karşıma "mükemmel üçlü" girdi. Kime göre neye göre mükemmellerdi bilinmezdi ama bana göre olmadıkları kesindi. Beren, Ada ve Aslı. İkiside Beren'in oyuncağı gibi oynatılıyordu. Belki onlar da bunun farkındaydılar fakat başka arkadaşları daha doğrusu sahipleri olmadığı için Berenin peşinden ayrılmıyorlardı. Beren beni görür görmez gözlerini devirdi. Omzumdan beni hafifçe kenara iterek topuklularıyla gözden kayboldu. Arkasından da kuklaları hemen ona yetişti. Bense hiçbir şey olmamış gibi içeri girdim. İçeri girer girmez gözlerim karşımda saçları dağılmış Hazala kitlendi. "Neler oldu burada Hazal !" Sorduğum soruya cevap vermedi sadece yere bakan gözlerini bana çevirip baktı. Ela gözleri ağlamaklıydı. "Petek..." dedi yavaşça ve sözlerine devam etti. "Ben bittim petek bu sefer gerçekten bittim abime her şeyi anlatmışlar abim aradı az önce açmadım tekrar tekrar arıyor ama açamıyorum. Petek yaptıklarım öğrenilirse biterim ben" Sakin olması gerekiyordu. Sakin olmamız gerekiyordu. "Tamam şimdi elini yüzünü yıka sen ben hemen gelicem burada bekle beni" diyip tuvaletten çıktım ve görmeyi en son isteyeceğim kişi beni koluyla durdurdu. "Demir bırakır mısın acelem var uğraşamam senle" kafasını iki yana oynattı. "Sana demiştim" sesi yükselmeye başlamıştı. "Benden o kadar kolay kurtulmazsın demiştim değil mi petek ? Önümdeki eli boğazıma gitti. "Bende ayrılmanın kolay olacağını mı sandın petek !" Boğazımdaki eli sıkılaşmaya başlarken bi anda eli boğazımdan çekildi. Yan tarafıma baktığımda okulun basket takımı başkanını görmemle ikinci bir şok yaşadım. Demir tek hamleyle yere serilirken benim bakışlarım hala Ateş'teydi. "Bidaha bu kıza yaklaştığını görürsem o zaman gerçekten daha kötü olur" Demir hızla ayağa kalktı ve gözden kayboldu. Benim dilim tutulmuştu hiçbir şey söyleyemiyordum. Etrafıma bakındım tüm gözler üstümüzdeydi. Ateş bana bakıp gülümsedi. "İyisin değil mi?" Kafamı salladım sadece. Omzuma dokunup yanımdan ayrıldı. O ilerlerken bende nefret ettiğim şeyleri tekrardan sıralamaya koymaya başladım. Fakat değişebileceğine pek inanmasamda denemekten şans gelmezdi öyle değil mi ?
Evet birinci bölümümüzü bitirmiş bulunmaktayız efendim bir sonraki bölüme kadar kendinize iyi bakın öpüyorum sizleri
😘🫶🏻
Instagram: beniaskainandirwattpad 🫶🏻
Ateşin ve Peteğin Instagram hesapları
Ateş : atesegesonmez
Petek: kimbupetekkTakip ederseniz çok mutlu oluruuuum 🫶🏻😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ AŞKA İNANDIR / ARA VERİLDİ
Genç Kız EdebiyatıHayatında bir defa aldatıldığı için bir daha aşık olamayacağını düşünen Petek onu hep koruyan kişi ile yani Ateşle tanışır. Fakat işler bir süre sonra Ateş ve Peteğin beklediği gibi gitmez. <3 "Böyle güzelsin hep böyle kal bal peteği..." "Seni hep...