Gerçeklerle Yüzleşmek *part 2*

12 3 0
                                    

Dünyada hiç kimseye fazla bağlanmayın.Gölgeniz bile karanlık bastığında sizi terk eder.
-Anomim (La Edrı)

—————-—————-—————-—————-—————-—————-—————-——
Hiç kıpırdamadan Ateşin omzuna yaslanmış şekilde karşıya bakıyordum. İkimizde asla konuşmadık. Sadece oturduk. Kısa süre sonra hareketlendi. Arka tarafa doğru gitti elindeki telefondan muhtemelen birini arayacağı belliydi. Kısa süre sonra arabasına yöneldi arabanım içine eğildi. O sırada aklımdaki planı gerçekleştirme kararı aldım. Ateş görmeden karşı kaldırıma geçerek yürümeye başladım. Kısa süre ilerledim. Arkamdan gelen adım seslerini duymazdan gelmiştim. Karşıma çıkan ilk çıkmaza girdiğimde gerçekten tam anlamıyla "çıkmaz" olduğunu anlamam kısa sürmedi. Yinede duvarın sonuna kadar yürüdüm (sanki duvarın içinden geçebilecektim ya) Duvarın sonuna geldiğimde yavaşça arkamı dönmemle ağzıma elin kapanması bir oldu. "Sesini kesiceksin yoksa ben kesmesini bilirim" karnıma yaslanan bıçakla sesimi kesme kararı aldım. Yavaş yavaş ilerlediğimizde karşımıza Ateşin çıkmasıyla karnımdaki bıçağın daha da bana bastırılmasıyla ağzımdan boğuk bir inleme çıktı. Ateşin öne atılmasıyla karnımdaki bıçağın yeri biraz daha belirginleşiyordu. Şu an tek gerçek ikimizinde en hareketsiz şekilde sakin kalmasıydı. Çünkü şu an arkamda olan adamın niyetinin iyi olcağı belli değildi. Ateş sadece gözlerimin içine bakıyordu. Bir şeyler anlatmak istiyor muydu bilemem ama pek anladığım söylenemezdi. Arkamdaki adamın anlık yere yığılmasıyla Ateşin beni kendine çekmesi bir oldu. Sadece saçımı okşuyordu. Beni göğsüne bastırmıştı sanırım sakinleştirmeye çalışıyordu fakat benden çok onun sakinleşmesi gerekiyor gibiydi. "Asla,asla bırakmayacağım seni. Neden gittin? Cok korktum Petek çok korktum." "Asla asla deme Ateş Sönmez bak asla gitmem asla bırakmam diyenler nerede şimdi görüyoruz"

3. Bölüm son part olacağı için biraz daha uzun olacak  o yuzden bu part baya kısa oldu kusura bakmayın...
sizi cok seviyorum ❤️‍🔥

BENİ AŞKA İNANDIR / ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin