Hyunjin:
Demek Felix aynama büyü ile ışınlanmış... Söylediklerini anlamadığımı mu sanıyordu?
Ondan daha çok şey biliyordum.
Elimi yüzümü yıkayıp kafetaryaya indim.
Evren değiştirmekten midir nedir başım acayip dönmeye başlamıştı dışarı çıktığımda.
Yürümekte zorlanacağım kadar...
Felix:
O odada kalıp büyüyü yaptım. Biraz dağınıktı burası ama toplarsam güzel ve korunaklı bir barınak olurdu.
Sadece bir odayı sığınak olarak kullanmam hata olurdu...
Burayı kendi evime çevireceğim galiba.
Her neyse buradan başlayalım toplamaya. Burası bir yatak odası için ideal bir yerdi bence.
Gerekli olabilecek eşyaları odada bırakıp kalanını dışarı attım.
Böyle çok uzun süredi. Telekinezi kullanmam daha iyi olurdu.
Uzun zamandır telekinezi kullanmıyordum. Şuan zorlanıp zorlanmayacağımı öğrenmek üzereydim.
Evet herhangi bir sorun yoktu...
Bir kaç eşyayı ayarlamıştım ki bir kitap buldum, 687 nolu kitap...
Hyunjin:
Yürümekte zorlanıyordum. Birden koluma biri girdi, "İyi misin?" diye sordu
"İyiyim Felix. Sadece biraz başım dönüyor" dedim klona dönerek.
Elini yanağıma koydu, "Seni böyle görmek istemiyorum. Buna dayanamıyorum. İçim acıyor Hyunjin." dedi.
Ne saçmalıyordu bu?
"Gerek yok çünkü ben iyiyim." dedim ve ondam kurtularak hızlıca yürüdüm. Yine de bir kaç dakika sonra yere düştüm maalesef.
"Hadi ama koca bebek, koluma gir. Baksana yürüyemiyorsun bile." dedi
Çok baskın davranıyor bu olmaz böyle...
İstemeye istemeye elini tuttum ve kalp ritimlerimin değişimine şahit oldum.
✯
Kafeteryaya geldiğimizde yemeklerimizi alıp diğerlerinin yanına oturduk.
Jeongin beni gördüğünde gülümsedi, "Hoşgeldin Hyunjin." dedi
"Hoşbulduk" dedi Felix'in klonu
Onlar kendi konuşmalarına döndüler bende kendi düşüncelerimde kayboldum....
▣
Yemekten sonra Jeongin beni beni köşeye çekti, "Yine çok zamanım yok ama şunu söylemeliyimki, Felix'in klonuna kötü davranma. O bir şey istediğinde yerine getir. İtiraz etme." dedi.
"Neden?" diye sordum
"Herkesin bir diğer yarısı vardır diye bir söz var bilir misin? O iki yarı Felix ve sen oluyorsun. O Felix'in klonu. Onun yarısı bizim evrene gitti. Sen de buraya geldiğinden dolayı seni elde etmek isteyecektir. Bildiğim kadarıyla önceden ikisi sevgiliydi." dedi
"Peki onu neden reddedemiyorum?" diye sordum
"Çünkü onun sana zarar verme olasılığı çok yüksek" dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANOTHER UNIVERSE |Hyunlix|
RandomFelix sahip olmaması gereken şeylere sahipti. Herkes biliyordu. O çocuk normal değildi. Ama kimse şuana kadar bir şey kanıtlayamamıştı. Çünkü Felix istemiyordu. Özel güçleri vardı Felix'in. Bir gün bu güçleri birine devretmeliydi. Ama o istemiyordu...