Hyunjin:
Yanımda uzanan gerçek Felix'ti.
Bizi Dünya'ya göndererek seçimlerini yapmışlardı.
Bi bok kokusu alıyordum ama şuanda Felix'e sarılarak uyumak istiyordum.
◯
Uyandığımda Felix daha uyanmamıştı. Saat 6'ya geliyordu. Onu dürterek uyandırdım, "Felix, uyan." dedim
"Noluyor ya.." dedi
"Hadi uyan. Saat altı oluyor." dedim
"Okula gitmeyeceğim bugün" dedi
"27 bölümdür derslere topu topuna kaç kez girdin?" diye sordum.
"Belki 5?"
"Sanmıyorum. Muhtemelen daha azdır. Her neyse kalk işte. Ayrıca konuşmamız gereken konular var." dedim
"Neymiş onlar?" diye sordu hala uykuluyken.
"Diğer evrenler hakkında mesela?" dedim
Bir anda gözleri faltaşı gibi açıldı, "Onlar gerçek miydi?" diye sordu.
"Yok, herkes toplandı seni trolledi Felix." dedim alayla.
"Ya siz şerefsiz misiniz ne alıp veremediğiniz var benim mental sağlığım ve uykumla?" diyerek üstüne yorganı çekti.
Neden ironi yaptığımı anlamıyordu bu bir türlü? Bunu ikinciye yaşıyorduk..
"Hadi uyan." dedim yorganı üstünden çekerken.
Önce kaşları çatıktı sonrasında sırıtarak, "Az önce sarılarak uyuyordun devam etsene." dedi
"Dünden razısın galiba. Her neyse senin yüzünden bende kalkamıyorum. Kalksana şur'dan." dedim onu dürterek.
"Of iyi." diyerek ayağa kalktı onun arkasından bende ayağa kalktım
Tam geri yatıyordu ki onu sürükleyerek banyoya götürdüm.
"Burada ne halt etmeyi düşünüyorsun?" diye sordu
"Yüzünü yıkaman ve aşağı inmen yeterli." dedim.
"Tüh ben daha farklı düşünmüşt-" diyordu ki yüzüne bir kova su attım
"Şimdi narkoz etkisinden kurtuldun mu?" diye sordum.
"Neden yaptın bunu?! Üstüm ıslandı!" diye bağırmaya başladı.
"Evet kör değilim." dedim.
O hala daha şok içinde bir şeyker gevelerken yüzümü yıkayıp, "Kafeteryaya inersin." dedim ve oradan ayrıldım.
٭
Yaklaşık on dakika kadar önce derse girmiştim, tabii buna ne kadar ders denirse, şimdi bahçede oturmuş ne çizebilirim diye düşünüyordum.
O an aslında ne çizmek istediğimin farkına vardım, sadece birinin görüp beni sorgulamasından korkuyordum.
"Gerçi insanlar kimin umrundaki ben bir şey istedikten sonra?" diye düşünüp onu çizmeye başladım.
Daha önce bir kaç kere daha çizmiştim. Ama hiçbir zaman istediğim gibi bir sonuç elde edemiyordum. Ona kıyasla fazla kusurlu oluyordu resim.
Ben resmi çizerken arkamdan duymak istemediğim bir sesi duydum, "Uzun zaman oldu Senjata." dedi.
Konseyin seçimi buydu demek...
Eh, er ya da geç bu anın yaşanacağını biliyorduk...
Felix:
Kırk yılın başında kafeteryaya indiğimde Jeongin yerinden kalkıp koşarak yanıma geldi ve beni tenha bir yere sürükledi.
"N'oldu?" diye sordum
"Bir de soruyor musun? Yani sende haklısın. Alt tarafı evren değiştik, senin için normaldir herhalde." dedi
Onlar rüya değil miydi?
Rüya olduklarına inanmak istemiştim.
"O gün yaptıklarından sonra unutmuş olamazsın değil mi?" diye sordu.
Ne olmuştuki? "O gün" derken ne'den bahsediyordu?
"Hatırlamıyorum.." diye cevap verdim.
"Pekala... Sanırım bugünde dersleri asacağız diyerek beni bir yere götürmeye başladı.
Niye bu ficdeki herkes beni oradan oraya sürüklüyor?
"Nereye gidiyoruz?" diye sordum
"Daha rahat konuşabileceğimiz bir yere" dedi.
❅❅❅
Sonunda kolumu bıraktığında beni kütüphaneye getirmişti.
"Otur şöyle." dedi bir sandalyeyi göstererek.
Yok ben seni amuda kalkarak dinleyeceğim. Öyle tadı çıkıyor.
Masanın önündeki rafta olan kitaplara göz gezdirdim... İşte oradaydı, başımın belası 687 no'lu kitap...
Ben kitaba bakarken Jeongin söze başladı, "Biz kafeteryadaydık. Seni görüntü olarak gördüm. Ama bedeninde değildin. Açıkçası bunları nasıl bildiğimi anlamıyorum. Ama biliyorum işte. Hani bir rüya görürsünde o rüyadaki kimseyi tanımamana rağmen kimin kim olduğunu bilirsin ya.. Benimki de öyleydi işte." diyerek anlatmaya başladı.
O anlattıkça ben şaşırıyordum.
Burada sandığımızdan daha büyük olaylar dönüyordu..
❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁
Ficin gelişme bölümündeyiz oha. Sonunda ilerleme kaydettik :')
Valla ben ipuçlarını koyuyorum. Bir dedektif edasıyla okuyun fici çözersiniz kolay zaten (benim bile kafam karışıyor)
Açıkçası bu fici yazarken sadece bir sahne için başlamıştım ve hala daha o sahneye gelemedik.
Bir de şu sıralar ders çalışma kararı aldım her şeyimi düzene sokmam gerek ama çok zor.. Neyse geceleri bölüm yazarsam yapabilirim diye düşünüyorum
UYARI: OY VERİN VE YORUM YAPIN (lütfen)
Teorilerinizi merak ediyorum buraya alabilirim onları:
Görüşürüz~
✉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANOTHER UNIVERSE |Hyunlix|
AcakFelix sahip olmaması gereken şeylere sahipti. Herkes biliyordu. O çocuk normal değildi. Ama kimse şuana kadar bir şey kanıtlayamamıştı. Çünkü Felix istemiyordu. Özel güçleri vardı Felix'in. Bir gün bu güçleri birine devretmeliydi. Ama o istemiyordu...