Introduction

22 6 0
                                    

𝐖𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐜𝐡𝐚𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐜𝐫𝐚𝐟𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐩𝐚𝐠𝐞𝐬. 𝐀𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐞𝐦𝐛𝐚𝐫𝐤 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐭𝐞𝐫𝐚𝐫𝐲 𝐣𝐨𝐮𝐫𝐧𝐞𝐲, 𝐈 𝐞𝐱𝐭𝐞𝐧𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐠𝐫𝐚𝐭𝐢𝐭𝐮𝐝𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐜𝐡𝐨𝐨𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐝𝐞𝐥𝐯𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐦𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲. 𝐈𝐭 𝐢𝐬 𝐚𝐧 𝐡𝐨𝐧𝐨𝐫 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐬 𝐚 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐝𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐞.𝐈𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰, 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐰𝐢𝐭𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐚 𝐭𝐚𝐩𝐞𝐬𝐭𝐫𝐲 𝐨𝐟 𝐞𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧à𝐬, 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐚𝐫𝐫𝐚𝐭𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐰𝐨𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞 𝐚 𝐜𝐚𝐩𝐭𝐢𝐯𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐚𝐥𝐞. 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐩𝐚𝐠𝐞𝐬 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐬 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲.𝐈 𝐚𝐦 𝐝𝐞𝐞𝐩𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤𝐟𝐮𝐥 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞𝐫𝐞𝐥𝐲 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐮𝐧𝐟𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐚𝐫𝐫𝐚𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐜𝐚𝐩𝐭𝐢𝐯𝐚𝐭𝐞𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐫𝐞𝐬𝐨𝐧𝐚𝐭𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐟𝐟𝐞𝐫𝐬 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐫𝐞𝐟𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭.𝐋𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐣𝐨𝐮𝐫𝐧𝐞𝐲 𝐛𝐞𝐠𝐢𝐧.

𝐃𝐢𝐬𝐜𝐥𝐚𝐢𝐦𝐞𝐫:

𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐢𝐬 𝐚 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐨𝐟 𝐟𝐢𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧. 𝐍𝐚𝐦𝐞𝐬, 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬, 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐜𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐞𝐢𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐮𝐭𝐡𝐨𝐫'𝐬 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐫 𝐚𝐫𝐞 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐟𝐢𝐜𝐭𝐢𝐭𝐢𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲. 𝐀𝐧𝐲 𝐫𝐞𝐬𝐞𝐦𝐛𝐥𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐬, 𝐥𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐫 𝐝𝐞𝐚𝐝, 𝐞𝐯𝐞𝐧𝐭𝐬, 𝐨𝐫 𝐥𝐨𝐜𝐚𝐥𝐞𝐬 𝐢𝐬 𝐞𝐧𝐭𝐢𝐫𝐞𝐥𝐲 𝐜𝐨𝐢𝐧𝐜𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭𝐚𝐥.𝐓𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐞𝐧𝐭 𝐦𝐚𝐲 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐦𝐞𝐬, 𝐞𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬, 𝐨𝐫 𝐬𝐢𝐭𝐮𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐦𝐚𝐲 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐢𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐭𝐫𝐢𝐠𝐠𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠. 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐬𝐜𝐫𝐞𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐬 𝐚𝐝𝐯𝐢𝐬𝐞𝐝. 𝐓𝐡𝐞 𝐚𝐮𝐭𝐡𝐨𝐫 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐞𝐧𝐝𝐨𝐫𝐬𝐞 𝐨𝐫 𝐜𝐨𝐧𝐝𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬, 𝐛𝐞𝐡𝐚𝐯𝐢𝐨𝐫𝐬, 𝐨𝐫 𝐯𝐢𝐞𝐰𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐬 𝐝𝐞𝐩𝐢𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐚𝐫𝐫𝐚𝐭𝐢𝐯𝐞.𝐀𝐥𝐥 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐫𝐞𝐬𝐞𝐫𝐯𝐞𝐝. 𝐍𝐨 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐦𝐚𝐲 𝐛𝐞 𝐫𝐞𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐞𝐝, 𝐝𝐢𝐬𝐭𝐫𝐢𝐛𝐮𝐭𝐞𝐝, 𝐨𝐫 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐦𝐢𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐲 𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐨𝐫 𝐛𝐲 𝐚𝐧𝐲 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬, 𝐢𝐧𝐜𝐥𝐮𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐡𝐨𝐭𝐨𝐜𝐨𝐩𝐲𝐢𝐧𝐠, 𝐫𝐞𝐜𝐨𝐫𝐝𝐢𝐧𝐠, 𝐨𝐫 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐨𝐧𝐢𝐜 𝐨𝐫 𝐦𝐞𝐜𝐡𝐚𝐧𝐢𝐜𝐚𝐥 𝐦𝐞𝐭𝐡𝐨𝐝𝐬, 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐢𝐨𝐫 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐮𝐭𝐡𝐨𝐫, 𝐞𝐱𝐜𝐞𝐩𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐛𝐫𝐢𝐞𝐟 𝐪𝐮𝐨𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐞𝐦𝐛𝐨𝐝𝐢𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐜𝐫𝐢𝐭𝐢𝐜𝐚𝐥 𝐫𝐞𝐯𝐢𝐞𝐰𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐞𝐫𝐭𝐚𝐢𝐧 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐨𝐧𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐫𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐮𝐬𝐞𝐬 𝐩𝐞𝐫𝐦𝐢𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐜𝐨𝐩𝐲𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐥𝐚𝐰.

𝐇𝐢𝐢!! 𝐈'𝐦 𝐲𝐚𝐳𝐡𝐢𝐧𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐦𝐲 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐛𝐨𝐨𝐤!! (𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝:⁠-⁠!) 𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐨𝐨 𝐞𝐱𝐜𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞𝐞!!! 𝐈'𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐮𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐖𝐚𝐭𝐭𝐩𝐚𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐧𝐨𝐰 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐭 𝐡𝐨𝐰 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐢 𝐅𝐫𝐢𝐬𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠, 𝐢 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐚𝐲 𝐈'𝐯𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐚 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐚𝐲. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚𝐧 𝐚𝐛𝐬𝐨𝐥𝐮𝐭𝐞 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦! 𝐈'𝐦 𝐚𝐦 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐞𝐱𝐜𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐡𝐡𝐡𝐡!
𝐂𝐨𝐧𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐜𝐫𝐢𝐭𝐢𝐜𝐢𝐬𝐦 𝐢𝐬 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞! 𝐀𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐟𝐨𝐫 𝐜𝐡𝐨𝐨𝐬𝐢𝐧𝐠 '𝐬𝐞𝐫𝐞𝐧𝐝𝐢𝐩𝐢𝐭𝐨𝐮𝐬 𝐡𝐚𝐫𝐦𝐨𝐧𝐲' 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐚𝐝!

𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐥𝐨𝐯𝐞,
𝐘𝐚𝐳𝐡.

𝙎𝙚𝙧𝙚𝙣𝙙𝙞𝙥𝙞𝙩𝙤𝙪𝙨 𝙃𝙖𝙧𝙢𝙤𝙣𝙮 Where stories live. Discover now