Selaaam. Yeni bir hikayeyle karşınızdayım. Diğerini size merhaba demek için yazdığımı belirtmiştim. Şimdi asıl heyecanlı ve daha çok beğeneceğiniz bir kurguya geçiyoruz.
Bol yorum yapmayı ve oylamayı unutmayınn<3
_____________________
Bilinç altını konu alan bir hikaye. Hayaller, rüyalar , istekler Kendini hayal dünyasına adamış , rüyalar ve burçlara göre yönlendiriyor duygularını. Kendini bir nevi gerçeklikten soyutlamış. Arkadaş çevresi olsa da onu anlayan iki kişi var, diğerleri ise kendisinin suskunluğu ve tepkisizliğinden şikayetçi, bunu bilmesine rağmen susmaya devam ediyor çünkü hayallerinde o kişiye haddini bildireceğini düşünürken rüyasında feci bir dayak yedi.
********
Ben , ben değilim bunu bana abim yaptı, ailem ise hiçbir şey yapmadı. Ama ben abimden değil kendimden nefret ediyorum.
''Babam seni çok seviyor olabilir ama ben senden nefret ediyorum.''
''Abi ben seni de çok seviyorum.'' Umursamaz kalmaya çalışırken dolan gözleriyle bana baktı.
''Ama ben senden nefret ediyorum. Şimdi gidip benim çocukluğumdan çalınan oyuncaklarla oyna.''
********
Aşktan ise, korkuyorum.
''Saçlarının kıvırcık olduğunu biliyorum.''
Başım hala önüme eğikti, kaldırmadan cevap verdim. ''Ne demek istiyorsun?''
''Uçlarını daha iyi düzleştirmelisin.''
Hayır Alice, yumuşama. Hiçbir şey söylemeden git. Bir ilişki sana uygun değil, en çok seven insanlar tartışıyor. Kalbine bunu yapamazsın...
Seni kalbime alamam çocuk, beynim buna izin vermez.
19 yaşında bir kız , kalabalıkta yalnız, hisleri gerçekleri yenmiş, rüyaları ise beynini ele geçirmiş.
'Kitaplarım bana yeter, iki yakın arkadaşım bana yeter. Emma ve Matteo.. Sizi çok seviyorum.'
________________________
Giriş bölümü hakkındaki yorumlarınızı buraya alayım.
Karakterler hakkındaki yorumları da şuraya.
Terler döktüm yazarken size layık cümleler yazmak için ama başardım gibi sanki, ha?
Uzatmıyorum hiç, yorumlar ve oylar için teşekkürler.
Görüşmek üzere melekler<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalabalıkta Tek Kişi
Teen FictionBeni benden alan kendi kanımdan biriyken , beni ben yapan neden başkası?