Yamanın anlatımıyla
Meraba.İsimim Yaman.19 yaşındayım.7 yaşıma kadar dünyanın en mutlu çocuklarından biriydim.Söylediğim gibi sadece 7 yaşıma kadar mutlu biriydim.7 ci yaş doğum günüm kabus gibiydi.Tam bir kabus gibiydi.O zaman size anlatayım.
Yıl 2011.Tarih 19 haziran.O gün doğum günümdü.Havalarda koşturuyordum sevinçten..Yani her kesin olduğu gibi bende doğum günümde seviniyordum.Annem pasta yapmıştı.Üzerindede en sevdiğim karakter kaplan tigger vardı.Yeni kiyafetlerimi giymiş oturuyordum.Bir den kapı açıldı.İçeriye annem girdi.Ardından babam alkışlayarak içeriye girdi.Birlikte doğum günü şarkısı söylemeye başladılar.
-"İyiki doğdun Yaman.İyiki doğdun Yaman.Mutlu yıllar sana,mutlu yıllar sana,mutlu yıllar,mutlu yıllar sana.İyiki doğdun Yaman."dediler aynı anda.
Sonra yanıma geldiler.Pastayı masaya koydu annem.Sonra yanıma oturdu.
-"Hadi bakalım üfle mumu."dedi.
Tamam anlamında kafamı salladım.Tam mumu üflüyordumki annem beni durdurdu.
-"Oğlum öyle kuru-kuru mummu üflenir?Hadi bir dilek tut sonra mumunu üfle."
-"Neden dilek tutmam gerekiyor anne?"diye sordum anneme.
Annem soruma yanıt verdi.
-"Mumu üfledikten sonra ortaya çıkan duman tutulan dilekleri tanrıya ulaştırıldığından her kes doğum gününde dilek diler mumu üflemeden önce.Hadi bakalım biraz çabuk üfle yoksa mum eriyip gidicek."diye annem beni uyardı.
Dileyeceğim dileği düşünmeye başladım."Yeni bir araba mı dilemeliydim?Yeni oyuncakmı dilemeliydim?"diye kendi-kendime düşündüm.Sonra en iyisini buldum.Sonra mumu üfledim.Mum artık sönmüştü.Annem ve babam alkışladılar.İkiside aynı anda bana sarıldılar.
Bir kadar sonra annem pastayı kesip yememiz için bize verdi.Bizde yedik babamla.Yemeğimizi bitirdiğimizde babam kalkıp diğer odaya gitti.1 kaç dakika sonra geldi.Arkasında bir şey tutuyordu.Hemen ayaklanıp yanına gittim.
-"Baba arkanda ne saklıyorsun?"diye sordum heyecanla.
-"Öncelikle gözlerini kapa,"dedi abbam sadece.
Dediğini yaptım.Sonra hışırtılı bir ses geldi kulağıma.Galiba arkasındaki hediyemi çıkarıyordu.Sonra babam konuşmaya başladı.
-"Şimdi gözlerini aç oğlum."
Gözlermi açtım.Babam elinde en sevdiğim karakter kaplan tiggerli oyuncak vardı.Sanki şimdi sevincimden kanatlanıp uçacaktım.Hemen babamın elindeki oyuncağı elime aldım.Sonra babama sarıldım.Babamda bana sarıldı.
-"Beğendinmi hediyeni oğlum?"diye babam sordu.
-"Beğenmek ne kelime babacım bayıldım.Çok teşekkür ediyorum.Seni çok seviyorum baba."dedim sevinçle.
Babam sevinçle güldü.Annem yüzünü ekşitti.
-"Benim çoçuğum beni sevmiyor işe bak.Bu nasıl çocukdur yau?"diye annem yüzünü astı.Sonra ellerini göğsünde birleştirip küs olduğunu demeden anlatmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Gece(Yazılmıyor)
ActionHer şey bir gecede başladı.Gözünü açtığında hiç bilmediği bir yerde uyandı.Ve buradan kurtulmalıydı.