4.Bölüm

41 4 14
                                    

Selinin anlatımıyla

Merhaba.Ben Selin.18 yaşındayım.Üvey annem ve babamla yaşıyorum.Buna yaşamak denirse tabiki.Babam her zaman alkolik biriydi.Her gün eve içikili gelirdi.Ve eve gelip annemi dövüyordu.Onu son defa 1 nisan gecesi dövdü.

Yine akşam alkolik bir şekilde eve gelmişti.O zamanlar sadece 6 yaşım vardı

.Saat 23:35 di.Ve ben hala uyumamıştım.Kendi odama geçıp uyuyorken aniden çok korkunç bir rüya görünce hemen kalktım.Ve ağlamaya başladım.Annem ağladığımı duyup hemen yanıma geldi.Hemen beni kucağına aldı.Ve başımı sığalladı.

-"Noldu bir tanem?"diye sordu annem.

-"Ç-çok k-kötü bir rüya g-gördüm anne.Çok k-korkuyorum."diyerek ağlamay devam ediyordum.

-"Tamam bir tanem.Gel ben yanımda uyu ben seni korkutan kimse ondan seni korkuttuğu için öcüsünü alırım."diyerek beni kucağında ayağa kalktı..Ve annem ve babamın odasına geçtik.

Annem beni yatağa koydu.Ve saçlarımı sığallamağa devam etti.

-"Hadi bir tanem uyku akti.Eğer uyumassan seni uykuda korkutan şeyleri korkuttuğum gibi seni de korkutarım."dedi gülerek.

-"Tamam anne."dedim gülerek.Sonra uykuya daldım.

Aradan 5 dakika geçtikten sonra kapıya birisinin vurmasıyla kalktım.Endişeyle anneme baktım.

-"Anne kim geldi?"diye sordum.

-"Babandır kızım sen uyumaya devam et.Ben şimdi babanın yanına gidicem sende burda uyumağa devam et.Tamammı?"diye sordu annem.

-"Tamam."

Annem yanımdan kalıp kapıya doğru gitti.Ve çıktı.Sonra dış kapının açıldığını duydum.

-"BAKKALDA EKMEK SIRASINDAMIYIM BEN NE BEKLETİYORSUN ADAMI?"diyerek anneme bağırdı babam.Ve anneme bir tokat attı.Tokat o kadar şiddetli olacakki buraya kadar ses geldi.

Ayağa kalkıp odanın kapısının önüne gittim.Ve kapının arasından onları izlemeye başladım.Annem acıyla yanaklatını tutuyordu.

-"YİNE ALKÖLMÜ İÇTİN SEN?diyerek bu sefer annem bağırdı.

Alköl neydiki?Her zaman babam annemi dövünce annem hep bu soruyu

soruyordu.

-"BAĞIRMA BANA.ZATEN KAFAM BİR GİDİK."diye yine bağırdı babam.

-"SANA KAÇ KEZ SÖYLEDİM BU ZIKKIMI İÇME."diye annem bağırdı.

-"BANA EMİRDEMİ VERİYOSUN SEN?!"diyerek anneme yine tokat attı.

Annem yine yanağını tuttu.

-"BU NE SEN YİNE BİRİYLEMİ YATTİN?!"diyerek annem dehşetle bağırdı babamın yanağını göstererek.

-"YATTIYSAMSA YATTIM SANENE LAN."diye babam yine annem tokat attı.

Annem bu sefer acıyla yere düştü.

Lanetli Gece(Yazılmıyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin