Bakkaldan çıkmak üzere arkamı dönmüştüm ki bir ses duydum, Atagün bana sesleniyordu ama ben eş geçip hemen eve gitmek için yola koyuldum.
Eve geldiğimde direkt annemle konuşmam gerek gibi hissediyordum çünkü bugün olanlar neden benim ağırıma gitmişti; sevgilim dediğim adam beni umursamadı bile...
Annemi aldım karşıma bugün olanları anlattım ona annem bana " Kızım zaten çirkin bir şeydi kapkaraydı zaten yanına da yakışmıyordu boş ver daha iyileri var Mert gibi ." diyince beni bir gülme aldı ama nasıl gülüyorum anlatamam , o sırada Mert'in bana mesaj attığı aklıma geldi bari bir döneyim diyip odama geçtim tabi önce üzerimi değiştirdim, yüzümü felan yıkayıp pijamalarımı giydim. O sırada Mert'i aradım. WhatsApp üzerinden konuştuğumuz için sürekli normalde açıyordu ama bu sefer açmadı okulda olabilir diye düşündüm daha fazla ısrar etmeden telefonu kapattım.
Zeynep hocanın geçen haftadan verdiği kimya ödevlerini yapmaya masama oturdum kimya gerçekten bu arada baya zevkli bir ders ya Aleyna yani ikizim pek sevmez hatta okulu sevmediği için, okuldan ayrılmak için bilerek tuvalette sigara içerken yakalandı okuldan attılar bu salağı, babamda tabi bunun ağzına güzelce bir etti, sıçtı sıvadı yani ama sonra affetti açık öğretime yazıldı hemen. Ama babam çok vefalı bir adam zaten çok merhametli bu zaman kadar hize hiç kızmamıştır sadece çocuklarının okuması konusunda biraz takıntılı o yüzden Aleynaya patladı çünkü Ablam Melisa da üniversite sınavını kazanamadığı için ona da kızmıştı. Benimde derslerim çok iyi bu yüzden babamın tek umudu benim ama bana da görücü çıktı babam aslında karşı taraf maddi ve manevi açıdan çok iyi oldukları için evlenmemi istiyor sonuçta kendimi kurtaracaktım rahat edecektim ama bir yandan da istemiyor çünkü tek umudu benim. Ben bunalri düşünürken bir yandan da kimya ödevimi yapıyordum sonra bir baktım ödevim bitmiş son kez kontrol ettikten sonra biraz yatağıma uzandım ve daha derin şeyler düşündüm.
Ben geleceğimi düşünürken annem kapıma vurup yemeğin hazır olduğunu söyledi , üzerime çeki düzen verip telefonumu da alıp odadan çıktım ve mutfağa yemek yemeğe gittim. Annem yine en sevdiğim yemekleri yapmıştı mantarlı tavuk sote ve bezelyeli makarna ve olmazsa olmazım yeşillik salatası.
Yemeğimi bitirmiş salonda ailemle dizi izliyordum bugün günlerden çarşamba yani kutsal " Kuruluş Osman" günümüz, sürükleyici bir dizi evet ama benim annem ve babam bu diziyi çok seviyorlar ben pek izlemiyordum dizi tabi çünkü pek de ilgimi çekmiyordu onun yerine "Mobile Legends" oynuyordum bayağı da bağımlıydım zaten. Ben tam sıralı maçta ADC ile gang atarken üstten mesaj geldi Mert'in memsajini okurken zaten karşı takımda ki Moskova öldüm. Mert'in mesajı o an neden bilmiyorum bir an heyecan yarattı ve normalde asla oyunu bırakıp çıkmam çünkü maç kaybettikce çok sinirleniyorum, o an bir şey oldu Mert'i merak etme meleklerim geldi.
Mert " Canım aramışsın, kusura bakma okuldaydım iki saatlik dersime gidip geldim." yazıyordu, bizimkiler hazır dizi izlerken bende odama kaçtım Aleynayı da defledim odadan Mert'i aradım hemen bir heyecanla anında açtı tabi ki de face time görüşme yapıyorduk ve ben onu görünce bir an o dakika mutlu oldum tabi biz o ara çok koyu muhabebt ediyoruz arkadaş gibi ama asla bu evlilik olayı açılmıyor, en son dayanamadım çatladım bir oğlak burcu olarak meraklı ve sabırsız olduğum için ilk konuyu ben açıp "Ya Mert bizim bu evlilik işine ne diyorsun?" diye şaka ile karışık sorunca o an bir duraksayip ciddileşti "Senin düşüncelerin benim için daha önemli aslında ama bana sorarsan evlilik eğer seninle olacaksa kabul ediyorum, hemn kafalarımız da uyuşuyor." dediğinde aslında söyledikleri çok hoşuma gittiği için o an ki gazla " Evlenelim o zaman" dedim ve sonra ne dediğimi farkına vardım fakat bir daha o lafımı geri alamadım. Birde bana diyor ki "çok iyi anlaşırız biz seninle." abi sen Aslan burcusun kendine geeeel biz seninle nasıl anlaşalım, pardon?
Biz baya uzun süre muhabbet ettik o bana komik olan anılarıni anlattı işte ben ona olan komik anılarımı anlattım böyle geçti o gece birde günlerden 27 Aralık 2021 yıl başına üç gün kalmış ben o ara ne yapsam yıl başı telaşında derdindeyim beyefendi bana okulda ki paramedik derslerini anlatıyor.
Biz uykumuz geldiği için aslında kapattık telefonu sonra biz dedik ki neden telefnlar açıkken uyumayalım? Sonra bunu ikimzde kabul ettik ve o gece telefonlar açık uyuduk.
Sabah kalktığımda telefonuma baktım ve.........Devam edecektir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıbrıs'ta Aşk Başkadır
Non-Fiction"Aslında insanlar yaratılırken ruh eşleriyle birlikte yaratılır, fakat tanrı bu görünüşün korkutucu olduğunu düşündüğü için bu ruh eşlerini ayırmış. İkisini de ayrı ayrı yerlere göndermiş ve bir gün birbirlerini bulacaklarına inanıyormuş. Bu yüzden...