( Sadece isimler değiştirilmiştir.)
Merhaba Ben Hazal Aydın 18 yaşındayım ve lise son sınıf öğrencisiyim hayatımda öyle anormal şeyler olmaz okulunda başarılı normal bir öğrenciyim. Meslek lisesinin anadolu teknik bölümünde mimarlık okuyorum, bizim okulda pek kız yoktur sınıfımda da sadece bir tane kız arkadaşım var zaten sınıfımız sekiz kişi dokuzuncu sınıfın başında on üç kişiyle başladık şuan sekiz kişi kaldık. Dört tane çok yakın olduğum canımdan sevdiğim arkadaşlarım var ama okulda görüşürüz sadece belki bazen buluşuruz. Genelde Arda'nın evinde buluşuyoruz annesi Dilek teyze bizi çok sever özellikle de beni kızı gibi sever. Grupta Ömer ,Dursun, Arda , Betül ve ben varım Ömer benim eski sevgilim aslında dokuzuncu sınıfta çıkmıştık daha sonra bu senenin başında tekrar başladık ama olmadı yine de arkadaş kalmayı becerdik. Bizim grupta en iyi anlaştığım kişi Arda ile Betül Dursun'u da severim ama o biraz derskolik fakat eğlencelidir Ömer agnostik olduktan sonra değişti zaten -agnostik bir dini görüş- biraz kafası gitti. Benim okul dışında yakın olduğum Erdem ile Yaman var sadece onların dışında bir de Elif diye bir arkadaşım var Yamanla Elif eski sevgililer ama kız çok iyi annesi felan çok sever beni ama Elif benden bir yaş büyük Yamanla da iki hafta sevgili kaldılar neden böyle oldu anlamadım bende.
Bir gün böyle evdeyim mutfakta kısır yapıyorum annemde evi süpürüyor sonra İzmirde ki teyzem aradı annemi böyle hararetli bir şekilde konuşuyorlar ama anlatamam ben son kötü bir şey oldu zannettim anneme ne olduğunu felan sordum annemde dedi ki " Seni Kıbrıs'tan isteyen var." ilk başka şaşırmıştım yani Kıbrıs neresi Samsun neresi insanın aklı almıyor. Daha sonrasında diğer teyzem bize geldi ben halâ yemeklerle uğraşıyorum felan çocuğun resimleri geldi bana şöyle bir göz ucundan baktım yakışıklıydı ama ben istemiyordum daha lisede son sınıf öğrencisiydim ve bir hayalim vardı, hemen pat diye tamam olur diyemezdim sonuçta. Annem bana halâ diyor ki bence bir düşün felan birde o sıra benim sevgilim var adi Arda yani ne yapacağımı bilemedim annem babamı aradı babama olayı anlattı babam da "eve gelince konuşuruz." diyince ben biraz tırstım tabi haklı olarak düşünzenize babanız size çok düşkün ama anneniz arıyor ve diyor ki "kızımıza görücü çıktı." tam bir korku filmi edası.
Akşam babam eve geldi yemek masasında oturuyoruz hepimiz tabi kimseden ses çıkmıyor nasıl çıksın ki? Sonra babam ağzında ki lokmayı yuttu bana döndü " Kızım senin düşüncen nedir? Çocuk üniversite okuyormuş ambulans hemşiri ne diyorsun?" dedi ben ne diyebilirim öyle bir durdum düşündüm ilk başta hemen pat diye evet ya da hayır diyemem sonuçta bu evlilik yani , bir süre sonra " Vallahiii babacığım ben bilmiyorum hem daha okuyorum yani, derslerimde iyi hocalarım da beni seviyor üniversiteye hazırlanıyorum biraz düşünmem lazım bence." dediğim de babam bana sadece kafasını sallayarak onay vermişti kısa bir süre sonra masadan kalkıp odama geçtim odamda biraz takıldım test çözdüm çizimlerimi kontrol ettim biraz yoruldum uykum gelmişti yatağa uzandım tam gözlerimi kapatıp uykuya dalacakken Erdem aradı ,-Benim canımın içi olur kendisi- Yarın hafta sonu pazar günüydü bana buluşmak istediğini biraz eğlenmek istediğini söyledi bende tamam diyip kapattım, Erdem gerçekten adının hakkını veriyordu çok erdemli, cömert, yakışıklı bir çocuktu ilk tanıştığımız zamanlarda ondan hoşlanmıştım gerçekten, neyse işte sonra whatsapp'a girip son duruma baktıktan sonra biraz düşündüm vakit geçti biraz sonra uyuya kalmışım zaten.
Sabah kalktım güzelce hazırlandım, kahvaltımı yaptım babamdan da biraz para aldım ve öyle dışarı çıktım arkadaşım merkezde oturuyordu merkeze gitmek için bir tane dolmuşa bindim on dakika sonra felan inecektim zaten, en önde oturuyordum dolmuşta birden telefonuma mesaj geldi annemden " eve erken gel bugün bebeğim." yazıyordu bende " tamam annişim." diyip kapattım. Bir süre sonra dolmuştan indim Yamanlara geldim burda toplanacaktık çünkü , apartmana girdim kapıyı çaldım ve kapıyı tontişim Türkan teyzem açtı -Yaman çok küçükken annesi onu bırakıp gitti babası da nerde bilinmez o yüzden dedesine ve babaannesine anne diyor.- önce bir Türkan teyzenin yanaklarını öptüm sonra Şeref dedenin elini öptüm içeri geçtim Bircan'ım ordaydı benden bir beş on dakika sonra Erdem geldi elinde poşet çekirdek kola bana çikolata almıştı en sevdiğimden hemde. Muhabbet ederken konuyu birden açtım anlattım işte onlara Bircan konuşmam gerektiğini söyledi Erdem karşı çıktı Yaman da karşı çıktı ne yapacağımı şaşırdım bende.
Akşam üzeri saat 17.10'da kalktım Yamanlardan çıktım eve doğru gitmek için tekrar bir dolmuşa daha bindim ve eve gittim. Bizim apartmana girdiğimde annemin sesi taaa aşağı giriş kapısından duyuluyordu biz dördüncü katta oturuyoruz anormal şekilde bir ses geliyordu korktum bir şey oldu sandım basamakları ikişer ikişer çıktım eve geldim ki bir de ne göreyim...
To be continued...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıbrıs'ta Aşk Başkadır
No Ficción"Aslında insanlar yaratılırken ruh eşleriyle birlikte yaratılır, fakat tanrı bu görünüşün korkutucu olduğunu düşündüğü için bu ruh eşlerini ayırmış. İkisini de ayrı ayrı yerlere göndermiş ve bir gün birbirlerini bulacaklarına inanıyormuş. Bu yüzden...