Bilgilendirme 🤍

48 8 0
                                    

Sayın okur adaylarım, bulunduğum zaman zarfı ve diğer sebeplerden dolayı ( Kitaba karşı tepki çekmeyi başarsam da) ilk bölümü atamıyorum. Ama en kısa zamanda buluşacağımızı bilmenizi isterim.
Şimdi size kitabımı okumadan bilmeniz gereken birkaç şeyi söylemek istiyorum.
*Kitap -şuanlık- iki seriden oluşmaktadır.
*Bu kitabım da aşk temasına az rastlanacaktır.
* +18 konuları orijinal kitabımda yer vermemeye kararlıyım.
* Bu kitap diğer genel Wattpad kitaplarında ki gibi erkeği yüceltmeden , kadın karakterleri ufaltmadan hatta aksine güçlendirerek size sunacaktır.(Rahatsız olacaklar özellikle okusun :) )
* Bu kitap da ırkçılık yapılmamaya özen gösterilecektir.
* Kitap; psikoloji bölümüne meraklı olan kişilerin ilgisini yüksek ihtimalle daha çok çekecektir. Çünkü tam bu kitapta olmasada ikinci kitapta psikoloji kavramları sıklıkla görülecektir. Bu bilgiler bunaltıcı olmayacaktır.
*Bu kitabı bilim-kurgu (önemli,genel kültür bilgileri vb.) , edebiyat, aksiyon , gizem ve bir sürü kategori içerisinde bulundurabilirsiniz.
*Bu kitap size birçok hayat tecrübesine bağlı olarak hayat dersi verecektir.
* Bu kitap sizi hayata karşı motive edecektir.
Ve sanırım en önemlisi...
*Bu kitabı diğer kitaplardan ayıran birşey olmasını istediğim için "Deniz Bölümler" olacak. Bu bölümler belirli olaylar üzerine gelecektir. Bu bölümleri açıklasam mı diye düşünüyorum ama sanırım bunu size (zeki okurlarıma💎) bırakacağım. Bu gerçekten benim için çok özel olmakla beraber bu bölümler her detayında ileriye dair ince bir haber barındırıyor. (Siz kitabı okumaya başladığınızda herşey normal seyrederken birden alakasız gibi görünen Deniz Bölüm karşınıza çıktığında şaşırabilirsiniz. Ama kitabın ilerleyen zamanında size çok haber verdiğini görerek diğer nadir olan deniz bölümlerini incelikle okuyacağınıza eminim.)

Kitabım umarım siz değerli okurlarım tarafından beğenilir. Kendinize iyi bakın 🤍

Kurtuluş YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin