9~🍁

1.6K 67 10
                                    

Bir süre sosyal medyada gezdim. Ve Deniz bey hâlâ gelmemişti. Tabi Aral ve Atlas da.

"Yürüyün gidiyoruz." Dedi Atlas kapıdan bize hitaben. Ay biz kim? Onlar ve bana hitaben! Bana insanca davranmayanlara biz demem ben! Neyse.

Kalkıp dışarı doğru ilerledik. Bu sefer jeep yerine arabalara binmiştik. Atlas, Okyanus, Polat ve Bora üniversitede okuduğu ve reşit oldukları için arabaları vardı. Ama aptallar ve Pars'cığım reşit olmadığı için onların yoktu. Benim zaten yoktu.

Atlas'ın Mercedes'i vardı. Polat da Bugatti Veyron vardı. Ama Bora'nın Range Rover'ı vardı. Okyanus'ta da Porsche vardı.

Atlas'ın ve Bora'nın arabası olarak ikiye ayrılmıştık. Ben, Aral, Aras Atlas'ın Mercedes'ine binmiştik. Okyanus, Polat ve Pars da Bora'nın Range Rover'ına binmişti.

Ben aşık olduğum Mercedes'e binmekten çok memnundum. Eğer bir gün Atlas ile iyi olursak Mercedes'i ile evleneceğim. Ama Atlas çok sert duruyor Polat'ın Mercedes'i ile evleneyim en iyisi.

Aral öne, Atlas şoför koltuğuna, Aras da benim yanıma oturdu. Ortam çok gergin ve sessizdi aq.

Olm hepinizin adı niye a ile başlıyo? Ben fazlalık gibi hissettim.

Sen zaten benim içsesim olduğun için binmiş sayılmıyorsun Şakir.

Hee. O zaman A Mercedes'i olarak ad verelim bari buna.

Sus Şakir. Sus.

Okula geldiğimizde kendimi bu sessizlikten kurtarmak için arabadan hızlıca attım. Normalde olsa benim Mercedes'e sarılıp ondan kopmamam gerekiyordu ama içerisi çok gergin.

Çıktığımda diğer araba da gelmişti. Polatlar çok güzel güle eğlene geliyorlardı. Bu görüntüyle biraz yüzüm düştü. Benim yanımdayken taş gibiydiler hep. Ama kendi aralarında iyi bir bağları vardı demek ki. Yamaç abim ve ben gibi.

Pars biraz çekingen tavırla yanıma geldi. O Aral ve Aras öküzleri ile aynı okuldaydım. Diğerleri üniversite olduğu için diğer okuldaydı.

Aral ve Aras hemen binaya doğru gittiler.

"Biz birlikte gidebilir miyiz? Henüz okula alışmış değilim.." dedi Pars çekingen tavırla. Ona gülümsedim. Benimle iyi anlaşmak isteyen tek kişi oydu herhalde.

"Tabii. Hem bak tenefüste yanıma da gelebilirsin. Burada daha arkadaşların yoksa benim kankam var Demir. İkimiz seni eğlendiririz." Dedim sonda göz kırparken. Onun ise gözlerinin içi parlamıştı. Ona elimi uzattım. Biraz utanarak tuttu ve okula doğru yürüdük. Ona kendi sınıfına kadar eşlik ettim. Sonra ben de sınıfa çıktım. Tenefüsteydik. Bir ders geçmişti.

Sınıfa koşarak girdim ve Demir'in üzerine atladım yine.

"AAA! KIZIM İNSENE ÜZERİMDEN!" Dedi Demir bağırarak. Beni yakalamıştı bu sefer ve onun sırtındaydım.

"Ah çay demim neler oldu neler!" Dedim hayıflanarak.

"Kız Asel sende de hiç dedikodu bitmiyo ha!" Dedi gülerek Kahraman.

"Tabi oğlum ne sandın! Ama bu seferki daha da önemli! Evlatlık çıkmışım!" Dedim ben bile şaşkınlığımı gizlemeyerek.

Bunu dediğimde Demir şaşırdı ve ciddileşti. Sonra beni sıramın üzerine oturttu. Kendi de oturağa oturdu.

"Sen şunu detaylıca anlatsana bi ya." Dedi Demir.

"Ee biz de senin özeline girmeyelim." Deyip sınıftaki tek tük kişiyi de kendiyle birlikte çıkardı Hazal.

Üçüzlerim★~ (DEVAM ETMEYECEK!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin