4~🍁

2K 79 21
                                    

Sabah uyandığımda okula gitmeyecektin. Çünkü okula gitmek yerine DNA için hastaneye gidecektim. Abim kalkınca hazırlanmak için odasına döndü. Ben de dolabımın karşısına geçtim.

Üzerime yine açık kahve tonunda bol tişört giydim. En sevgilim rekti kahverengi. Altıma da siyah bol bir pantolon. Neredeyse hergün aynı kombinleri giyiyordum ama olsun. Boşver.

Sonra makyaj masamın önüne geçip kapatıcı sürdüm güzelce yüzüme. Hafif bir ruj ve rimel ile harika. Bir de göz kalemi çektim. Düz çekmek için çok uğraşsam da olmuştu. Çantama kapatıcı ve ruj koydum. Ne olur ne olmaz.

Hastaneye gelmiştik ve şu an doktorun gelmesini bekliyorduk. Ben abim ve babamın arasında oturuyordum. Diğer ailede sadece anne-baba ve kız gelmişti.

Gerçi o adamlar beni bakışlarıyla bile eziyordu. Abimin gözlerinde bile o kızı gördüğünde hafif heyecan parıltısı oluşuyordu -tabi ufacık minicik kısanıyo olailirim- . Ama karşı adamlar bana annelerini öldürmüşüm gibi bakıyorlardı.

Diğer kız da üzgün duruyordu. Tabi ailesinden ayrılacak üzülür. Ben valla tek abimden ayrıldığıma üzülüyom. Babam umrumda değil. Hıh.

Biraz daha bekleyince doktor geldi. Ve bizden bizi beklettiği için özür diledi. Biz dememde karşı taraf. Buraya özür dilemedi. Zengin çünkü onlar. Veya biz zenginiz de diyebilirim çünkü büyük ihtimalle bio annem ve babam onlar.

"Efendim kızlardan ve babalardan kan örneği alacağız. Her iki kızımız da doğduğu gün toplam 5 kişi doğum yapıyormuş ve bu yüzden karışıklık olma ihtimali yüksek." Üff ne konuştun be doktor. Zırzırzır başımın etini yedin ha! Bu kadar uzun konuşanı sevmem anlayamıyorum sonra.

"Tamam." Dedi babam yine tok sesiyle. Belli etmiyo filan da doktor bu sesten korktu herhalde.

DBJDBDHSBJSNSKSJS

Ne gülüyan Şakir. Ben gülebilirim ama sen gülme!

Aşağı indiğimizde dördümüz de kolumuzu uzattık. Üvey babam hemen gözünü kapattı. Çünkü onu kan tutuyor. Aynı şeyi karşı kız da yapınca şaşırmadım değil. Demek benziyolar. Biz -bio babam ve ben- onlara bakmayı bırakıp birbirimize baktığımızda onun da yüzünde şaşkın bir ifade vardı.

Ama bana ufacık bir tebessüm gönderdi. Aynı şeyi ben ona yapınca gözünden seviç pırıltıları geçtiğine yemin edebilirim.

İşimiz bittiğinde üst kata çıktık. Bio annemin gözleri doluydu. Abimle birşeyler konuşmuşlardı. Belliydi ama ne olduğunu sormaya çekiniyordum. Abimin de gözleri hafif doluydu. Doktor ise ikisine buruk bir gülümseme ile bakıyordu.

"Normalde sonuçlar 2 güne çıkardı ama sizin için 1 saat sonra çıkar Deniz Bey." Demem bio babamın ismi Deniz'di... Onları merak ediyorum...

"Eee şeyy sizin soyadınız ne acaba? Sadece merak." Dedim gülümsemeye çalışıp sorarken.

"Sargın. Deniz Sargın bende. Eşim Hilal Sargın. Ve üvey kızımız Aden..." dedi adam gülümserken. Ben de onlara minik bir gülümsemeyle cevap vermeye çalıştım. Ve anladıgımı belirten hafif bir baş hareketiyle cevap verdim. Kızlarının soyadı değişeceği için onu söylememişti.

Kızları sadece telefona bakıyordu. Bende elime telefonu aldım ve Google dan araştırmaya başladım.

Ve anladığım kadarıyla birsürü şirketleri, hastaneleri, okulları, villaları varmış. Vay anasını... Ben şimdi zengin mi oldum.... O zaman hemen kendime Robox'dan robux fln almalıyım!

Üçüzlerim★~ (DEVAM ETMEYECEK!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin