SoG 3

10.3K 27 6
                                    

Tok tok!!

Pintu dibuka dari luar. Tak sempat aku nak tarik selimut, adik lelaki aku terlihat apa yang aku sedang lakukan. Dia tersenyum sinis. Dia berjalan masuk ke dalam dan pintu ditutup rapat.

Dildo yang ada di dalam pussy ku ditolak kasar ke dalam. Sehabis dalam yang mampu. "Ohh !!!" dia menujah laju-laju dildo ke dalam pussyku. Kelakang ku diluaskan.

"Ahhh ahhh" aku mendesah dengan nikmat. Dia menutup mulutku supaya perlahankan suara desahanku. Pada waktu yang sama, batang dia sudah keras.

Seluar pendek diturunkan. Batang dia menegak terkena paha ku. Dildo ditarik keluar dari pussyku. Dia menunduk dan mula menjilat air pussyku. Sambil itu dia finger pussy ku.

"Ahh ahhh" desah ku lagi. Aku meramas-ramas tetek ku. Apa yang dia berikan sungguh membuat ku terasa nikmat dan sedap. Tak lama kemudian, aku memancutkan air pussy ku.

"Air terjun free" dia menggesel kepala batang dia di bibir pussy ku dengan lembut. "Ahhh..." keluhan dilepaskan.

"Sebelum aku masukkan batang aku, aku nak tanya kau sesuatu" dia masih menggesel kepala cendawan dia bibir pussy ku. "Apa ?" tanya aku bagi pembukaan soalan.

"Kenapa perempuan selalu overthinking?" tanya dia pandang aku. "Asal ? Girlfriend kau overthinking apa dekat kau ?" tanya aku kembali kepada dia.

"Dia cakap aku ada perempuan lain" aku kecilkan mata ku sendiri. "Aku lah perempuan lain tu--"

Plop!!

"Ohh !!!"

Plopl plap plop plap!!!

Hentakan laju diberikan pada pussy ku. "Ahhh ahhh ke-kenapa tak bagitau kau nak masuk ?" tanya ku sambil mendesah. Lidah ku terkeluar kerana tidak tahan dengan kelajuan yang diberikan. Pinggang ku dipegang erat dan hentakan lebih laju daripada sebelum ini diberikan lagi.

"Ahhh ahhh"

"Sebab kau cuba claim diri kau jadi perempuan lain" dia baring atas badan ku. Tetek ku dihisap dengan rakus. "Be-betul kan ? Ahhh ahh" aku pegang bahu nya dengan kuat.

"Ya betul" dia menggigit leher ku dengan kuat. "Ahhh geli" aku peluk dia dengan erat. Dia melepaskan kesemua nya dengan gigitan di leher ku. Jilatan juga diberikan.

"Geli ? Tapi sedap, kan ?" dia mengeluarkan batang dia setengah lalu menghentak kuat pada pussy ku. "F-fuck !" aku gigit bawah bibirku sambil tengok dia.

"Sedap kan, sayang ?" dia mengusap rambut ku dengan lembut sambil menghenjut laju. "ahhh ahhh ya"

Hampir sejam aku dan dia buat sex secara sumbang mahram. Posisi doggy style menjadi pilihan setiap kali seks. Batang dimasukkan dengan laju ke dalam pussyku.

"Ahhh ahhh" desah ku lagi. "fuck ! Sedap pussy kau. Kalau aku nak hari-hari boleh ?" tanya dia sambil meramas tetek ku.

"Boleh kut ahhh"

Dia menjilat belakang badan ku. Ditarik pula puting tetek ku dengan kuat. "Oh !!! Fuck ! Sedap ermmm"

"Nak pancut"

"Pancut luar" aku pegang dada dia. "Ya ahh" dia segera mengeluarkan batang dia dari pussyku dan memancutkan air mani di atas belakang badanku.

Skrit skrit !!

Selesai memancut, dia memasukkan batang dia ke dalam pussy ku dan terus baring di sebelah ku. "Sedap ermmm" dia peluk badan ku dengan erat sebelum buat keputusan untuk tidur disitu.

Dalam 5 minit kemudian, dia tidur dengan nyenyak. Batang dia masih berada di pussy ku. "Goodnight" aku cium pipi dia sebelum keluarkan batang dia dari pussy ku.

SoG | Sister or Girlfriend ?✅🔞Where stories live. Discover now